כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בסמה- הרכבים מוזיקליים לקבלת פנים

בסמה- הרכבים מוזיקליים לקבלת פנים

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
טלפון:0504694349
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Romi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עדי היתה הזמרת + לירן הגיטריסט וקובי היה הדיגיי. כולם היו מהממים! באמת שתרמו כל כך לאווירה של האירוע זה היה פשוט מהמם. מומלץ בחום לקחת גם זמרת לקבלת פנים ודיגיי לריקודים. זה ממש הופך את החתונה להרבה יותר מיוחדת. עדי גם שרה את השיר כניסה לחופה ולא היה יכול להיות מושלם יותר. מומלצים בחום!!
הצג עוד

Gaya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
מצאנו את לירון והלקה באינטרנט, ואחרי פגישה כייפית החלטנו לקחת אותם גם לחתונה. היו מקצועיים, מוכשרים ומדהימים! לא הפסקנו לקבל עליהם מחמאות, ובצדק.
הצג עוד

ilana   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
עם להקת בסמה לא נפגשנו כלל לפני החתונה, אנחנו גרים בחו"ל ולא יכלנו. הם נתנו לנו תחושת ביטחון ועזרו לנו לתכנן גם מרחוק. כולם החמיאו לנו על שבחרנו בהם. מקצועיים, כיפיים, אנשים נעימים, עשו לנו את החתונה. כל שנשאר להגיד זה תודה רבה!
הצג עוד

Lital   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הלהקה הופיעה בחתונה שלנו ב24.5.19. החתונה הייתה בגן פתוח, שרב, 42 מעלות בחוץ ולא היה אורח שנשאר לשבת! האוירה הייתה מדהימה, כולם דיברו איתנו עליהם אחרי האירוע!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו, בסמה! איזה הרכב מדהים, איזה אנשים, איזה נגנים! זו הייתה אחת הבחירות היותר טובות שלנו לחתונה! שעה וחצי שבסמה ניגנו בקבלת פנים והנעימו את האווירה עם המוזיקה והקול הנעים של ברי. בנוסף הם גם הכניסו אותנו לחופה עם שיר שבחרנו וזה היה ממש ממש מרגש ומדהים!!
הצג עוד

malkatzlil   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
איזה כיף של אנשים! איזה כיף של מוזיקה! החתונה שלנו הייתה אירוע עם אופי מעט שונה, מהתחלה ידענו שאנחנו לא רוצים דיג'יי אלא להקה חיה שתיתן נופך מיוחד שייצור אווירה נעימה לנו ולאורחים. מצאנו את להקת בסמה לאחר ששמענו מספר ביצועים שלהם ביוטיוב והתאהבנו מיד! קבענו פגישה עם לירון, מנהל הלהקה בבית שלו. הפגישה הייתה מדהימה וישר ידענו שפגשנו בנאדם שמבין לחלוטין את האופי שלנו ואת מה שמתאים לנו וידע להתאים את ההרכב בדיוק לאירוע שלנו! במהלך החתונה היו שני חלקים עיקריים של הלהקה. בשלב קבלת הפנים - נגינה ושירה של לירון מנהל הלהקה על הגיטרה באווירה נינוחה ולאחר מכן בחלקו המרכזי של האירוע הרכב של שלושה נגנים וזמרת. מאז האירוע וגם במהלכו לא הפסקנו לשמוע מחמאות על איכות המוזיקה ועל המקום המעולה והמדוייק שלהקת בסמה תפסה ביצירת האווירה המהנה שהתקבלה. הרפרטואר של הלהקה מקיף מאוד וכולל ג'נרים רבים, ובעזרתו של לירון בחרנו בדיוק את הדברים שיתאימו לנו. לירון הלך לקראתנו בכל בקשה שהייתה לנו ונתן 100% מעצמו והרבה מעבר למקובל בתחום :) ממליצים בחום! להקה מהממת!
הצג עוד

Doron   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
וואוו היה וואוו רוצה להמליץ בחום על לירון ולהקת בסמה , בתאריך 22/02/19 חגגנו בת מצווה לביתנו בגני אמיליה, הזמנו את ההרכב של בסמה גם על פי המלצות, הלהקה הגיעה הרבה לפני הזמן עם הגברה וכל מה שצריך, הנגינה שלהם והשירה היו פשוט וואוו כל האורחים שיבחו והתפעלו, זה ממש הפך ארוע צהריים לקסום ומופלא, לירון ושאר חברי הלהקה מוכשרים בטרוף, השירה כל כך קסומה ויפה , היה מדהים הארוע היה מוצלח ביותר והרבה בזכות להקת בסמה. לירון אני רוצה להודות לך בשמי ובשם משפחתי , תודה על הכל מכל ה❤️ ניפגש בשמחות ❤️🙏🏻❤️
הצג עוד

Tal-lee   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
לירון היקר מופיע בהתנדבות מזה מספר שנים במועדון עמותת ״עמך״ לניצולי שואה ברמת-גן. חברי המועדון נהנים בכל פעם מחדש מכישרונו הרב, מביצועים מוזיקליים מרגשים ומנוכחותו הנעימה והכובשת. תודה גדולה על הופעות קסומות ומשמחות שיוצאות מהלב ומגיעות לליבם של ניצולי השואה (והצוות 😊). מומלץ בחום!!
הצג עוד

Coral   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
חברה מוכשרים ומקסימים! הופיעו בחתונה של חברה, עשו כיף והרקידו את כולם! פשוט מדהימים, נהנתי מאוד! ממליצה בחום!

MOR   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לארגן את החתונה רצינו משהו קצת שונה לקבלת פנים ולשיר חופה שלנו. נתקלתי בבסמה ואחרי השיחה הראשונה עם לירון הבנתי ישר שאני בידיים טובות ושהם נבחירה הנכונה. לירון והלהקה לגמרי עשו אווירה קסומה ומיוחדת ולקחו חלק ענק בהגשמת הוויז'ן שלי לחתונה המושלמת... אחרי החתונה לא הפסקתי לקבל מחמאות על המוזיקה והאווירה שהם סיפקו! אני ובן זוגי יותר ממאושרים שבחרנו בבסמה, אין לכם מה לחשוב זאת הבחירה הנכונה! מור ושניר.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up