כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
יון לגרדה - Ion Legarda Photography

יון לגרדה - Ion Legarda Photography

צלמי וידאו
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omer   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חברים, תסגרו בהקדם עם יון. הבן אדם גאון. כל בן אדם שראה את הסרטון חתונה שלנו אמר שזה הסרטון הכי מיוחד שהוא ראה, והכל בזכות הצילום והעריכה הגאוניים של יון. אם אתם רוצים סרטון שיהיה לכם כיף לראות 15 פעם אחרי החתונה ושמתחמק מהתבנית ה"קלאסית" של סרטון חתונה - תסגרו עם יון. יון מקליל את היום ומשתלב בו, שואל שאלות חמודות בזמנים הלחוצים ביום, ומרים כמו מטורף במסיבה ;) בקיצור אתם לא תתחרטו - היחס אישי וחם, הצילומים מדהימים, העריכה יוצאת דופן, והתקשורת איתו מצוינת. (בתמונה: אם תסגרו עם יון תקבלו במתנה אורח נוסף שירים לכם ברחבת ריקודים)
הצג עוד

ליטל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הגענו אליך אחרי חיפושים רבים, רצינו כל כך משהו שונה לא כמו שרואים בכל וידיאו. אין ספק שבשנייה שניפגשנו וראינו עבודות שלך ידענו שאתה שלנו! אנחנו כל כך נהננו איתך מתחילת הדרך ועד לאותו יום! כל האורחים נהננו בחברתך לא הרגישו אותך בכלל! אין בחירה יותר מושלמת ממך! אם מישהו רוצה צלם יצירתי, מצחיק זורם ןהכי כייפי שיש-זה אתה! תודה ענקייתת על כל הכייף הזה המקצועיות והיצירתיות!!אוהבים המוןן ארד וליטל
הצג עוד

Chen segal   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
הגעתי אל יון דרך סרטונים לחתונות שראיתי שעשה והיה להם וייב מקורי ופאן, לא דומה לסרטוני חתונה אחרים שראיתי. כשנפגשנו, הוא אמר לי משפט שהוכיח את עצמו בחתונה: ״אני מצלם חתונות כי דבר ראשון אני אוהב חתונות״ ו-וואלה, מרגישים את זה. מעבר לזה שבמהלך היום והצילומים הוא היה הכי כיפי ומקצועי, בחתונה עצמה הוא רקד תוך כדי צילום ועשה שמח והרבה שאלו אותי מי זה הבחור המגניב הזה. מאוד מבסוט מהבחירה בו, לכל אורך התהליך - משיחת הטלפון הראשונה ועד לתוצאה הסופית!
הצג עוד

Libby   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יון איש נדיר! גם היה כיף לראותו בחתונה, לאורך כל היום עם סבלנות וחיוך מכל הלב וגם תוצאה של סרט חתונה לא סטנדרטי ומחוץ לקופסא, אלוף!! תודה לך! ממליצה בחום רב!
הצג עוד

Polina   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יון הוא ה-הברקה של החתונה! בא לנו להתחתן שוב רק בשביל עוד סרטון. מעבר לעובדה שמדובר באמן עם יכול עריכה מדהימות, זה פשוט בדיוק האדם שאתם רוצים איתכם ביום החתונה. יון מצחיק וקליל ובאותה נשימה מקצועי ועם 'עין' בדיוק למה שצריך. חוץ מזה שהוא גם מסמר הרחבה ("איזה אדיר הצלם הגבוה עם הזקן!!" זה ציטוט ששמענו לא מעט אחרי החתונה). למעשה, כל דבר שנכתוב מתגמד כשרואים את העבודות של יון. הוא בהחלט כמה רמות מעל כולם ולא יכולנו להיות מרוצים יותר.
הצג עוד

Ayala   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יון היה צלם הוידאו שלנו בחתונה. לא רק שכולם היו מבסוטים עליו תוך כדי החתונה, הסרטונים והצילומים מקצועיים ונערכו בידי אומן. שמענו על הרבה זוגות שלקחו אותו בעקבות ההמלצה שלנו והיו מרוצים עד הגג. מומלץ בחום
הצג עוד

Naomi   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
היה מאוד כיף לעבוד על יון - גם מקצועי וגם משתלב באירוע כחבר- רוקד ומרקיד ומצלם ווידאו מהמם הכל בו זמנית! היה עד הרגע האחרון של החתונה ויצא לנו סרט מעולה - שמח כמו שרצינו! ועוד עם טוויסט😝 ממליצה בחום!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
*המלצה מכל הלב!!!!* ליון הגענו בעקבות פוסט המלצה בפייסבוק ואחרי שראינו המון המון המון סרטוני הייטלייטס שונים. בשניה שראינו את סרטון ההיילייטס של יון ידענו שהוא הצלם שאנחנו רוצים ורק קיווינו שהוא יהיה פנוי בתאריך (שבמקרה היה גם יום ההולדת שלו, אבל יון המקסים בכל זאת הסכים לעבוד באותו יום בשבילנו). אז - יון הוא ללא ספק צלם הוידאו הכי הכי מוכשר ש-י-ש. אין מישהו שראה את הסרטון שלנו (היילייטס + ארוך) ולא אמר שזה סרטון החתונה הכי טוב והכי מרגש, מצחיק ומיוחד שיצא לו לראות. מעבר לזה שהוא מוכשר בטירוף (הן בצילום והן בעריכה, ששניהם חשובים באותה מידה) יון הוא פשוט בחור מ-ק-ס-י-ם. היה לנו כייף ענק איתו, הוא זרם, שמח איתנו וממש הרגשנו שהוא חלק מהאורחים בחתונה. והנה מה שכתבנו לו בהודעה אישית: "טוב אז ככה - אין לנו מילים. זה פשוט מושלם בכל כך הרבה רמות!!!!!! הצילום גאוני והעריכה עוד יותר. יושבים פה מתרגשים ורואים את זה בריפיט!!!!! הצלחת להעביר את כל מה שהיה לנו ביום הזה בצורה הכי הכי מדהימה שיש. תפסת את כל הרגעים הכי מיוחדים, הזויות, החיוכים, המבטים, הכל הכל הכל. וההיילייטס יצא מרגש, מצחיק ומיוחד!!!! בקיצור, כמו שידענו, אתה כשרון על..... תודה תודה ושוב תודה שתיעדת לנו את היום הכל כך מיוחד הזה והצלחת להפוך לנו את זה למזכרת הכי מופלאה שיכולה להיות..... (כמובן שנמשיך להמליץ לכוווווווולם!!!!!)" בקיצור, אני רק מקווה שהוא פנוי בתאריך שלכןם!!!!!
הצג עוד

Zohar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
יון היה סופר מקצועי, נעים, חביב, קשוב לבקשות שלנו. יצא קליפ מהמם בדיוק כמו שרצינו וסרט ארוך ענייני שממצה בדיוק את כל מה שרצינו. ממליצים בחום !!! ⁦♥️⁩ אחד הספקים הטובים ⁦✌️⁩
הצג עוד

יונתן וגל   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
יון הוא אחת הבחירות הכי נכונות שעשינו בכל מה שקשור לחתונה! כבר בפגישה הראשונה הכרנו בחור נעים, מקסים, חייכן, מדבר לעניין, מקצועי וסבלני. מצפייה בעבודות שלו, נראה שיש לו ראש פתוח ויצירתי, הוא מוכשר, משהו בסרטים שלו נראה שונה ומיוחד. היה לנו ברור שאנחנו רוצים אותו כצלם וידאו בחתונה שלנו, סגרנו מיד ואנחנו כל כך שמחים על כך! בבוקר ההתארגנות הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו, עם חיוך הורס והתחיל לעשות את שלו. צילם באומנות המון אלמנטים, דברים שלא חשבנו עליהם בכלל ובנה מהם משהו מקסים, ותפס את כל הרגעים משלב ההתארגנות, למרות שהתארגנו בחדרים נפרדים. בצילומים, היה לנו חשוב להצטלם במקום מיוחד ומשמעותי בשבילנו. יון התלהב וזרם איתנו, למרות שהיה מדובר ברבע שעה הליכה לכל כיוון עם כל ציוד הצילום שלו על הגב. הייתה תחושה נינוחה וטבעית לאורך כל היום, הנוכחות שלו כייפית ולא ברור איך הוא עשה את זה, אבל הרגשנו מול חבר שבא לשמח ולשמוח ולא מול מצלמה. במהלך האירוע הגיע השיא, יון צילם ותיעד, תפס את כל הרגעים, לא הניח את המצלמה לרגע ופשוט היה נראה שהוא אוהב את מה שהוא עושה! הרגשנו שהוא ממש שמח בשבילנו ונהנה מהאירוע. הוא צחק, הצחיק, התרגש, חגג, עשה שמח עד סוף האירוע ואפילו מצא רגע לרקוד איתנו ברחבה כמו עוד חבר (יש תיעוד בתמונה המצורפת). הוא התחבר מיד עם הספקים האחרים שליוו אותנו ועם כל היקרים והאהובים שחגגו עמנו. ההתנהלות מולו לקראת קבלת הסרטים נהדרת, המליץ על כמה שירים שהתאימו כאילו הוא מכיר אותנו מאז ומתמיד, היה זמין ומלא סבלנות. הטיזר הגיע במהירות ובאותו הערב כבר קיבלנו את הסרטון – לא הספקנו למצמץ וכבר הגיע הסרט המלא... עכשיו שהגיעו הסרטים, אפשר לומר בוודאות שיון הוא ספק מדהים, יש לנו רק דברים טובים לומר עליו. את הסרטים הוא עורך בעצמו בהתאמה אישית לסיפור המיוחד של כל זוג. חשבנו על הערות ותיקונים לסרטים - כלום! המוזיקה יושבת בול, המעברים בין הסצינות, הכל מדהים. כל כך נהנינו, צחקנו והתרגשנו לצפות בתוצר הסופי. משפט אחרון לכל המתלבטים בהקשר של צלם וידאו. לא רציתי וידאו לחתונה, היו הרבה חילוקי דעות בעניין, גל התעקשה ובסוף הסכמתי. אחרי החתונה התקשרנו להודות ליון ואמרתי לה: "מותק, את יפה וצודקת. איזה מזל שהיה לנו וידאו בחתונה ואיזה מזל שזה היה יון." יש כל כך הרבה דברים שקורים ביום הזה שלא מצליחים לראות או שוכחים מהלחץ (או האלכוהול...). ממליצים בחום לא לוותר על יון כספק הוידאו בחתונה! עם אינסוף קסם וכשרון תיעד וערך לנו את המזכרת מהיום המיוחד שלנו, הוא ממש נגע לנו בלב, הוא מבריק ומשגע, אין מילים, אהבנו כל כך!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up