כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Xtra Events

Xtra Events

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0533929212
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Zac   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
100 מתוך 100
היה אש עשיתם לנו חתונה מהסרטים והצוות שלך עשה עבודה מצויינת ממש תודה!!
הצג עוד

Johanna   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
It was the perfect experience. Eitan took all of the stress away and executed the event flawlessly. I am a professional event planner and I wish I had hired Eitan from the moment my daughter got engaged.
הצג עוד

Kayla   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
בנות, אם אתן מחפשות מפיק חתונות שיודע לעלות מעל ומעבר לציפיות שלכן, איתן מ-Xtra Events הוא התשובה שלכן! איתן הוא מקצוען אמיתי שהפיק חוויה יוצאת דופן בחתונה שלנו . אחד הדברים שהרשימו אותי במיוחד כשחיפשתי מפיק לחתונה היה התמחור ההוגן של איתן. הגדרנו לעצמנו שנוכל להצדיק כלכלית הוצאה על מפיק לחתונה רק אם ההשקעה תחזיר את עצמה (לפחות 70%). איתן עזר לנו לחסוך כסף מול ספקים, לנהל משא ומתן על מחירים טובים יותר, ולנווט את הסירה שלנו בים המחירים המופקעים כדי לאפשר לנו להשקיע יותר בנושאים שבאמת היו חשובים לנו! בזכות המקצועיות של איתן הצלחנו ליצור את חתונת החלומות שלנו בלי לשבור את הכיס. איתן גם דאג לשמור אותנו במסלול לאורך כל שלבי התכנון וההכנה לחתונה. בעלי ואני שנינו סטודנטים במשרה מלאה, ולעולם לא היינו יכולים לעשות זאת בעצמנו מבלי לפגוע משמעותית בלימודים שלנו. איתן דאג שהכל יתבצע ביעילות לפי לוח זמנים מסודר, מבלי להתפשר על האיכות. כמי שאוהבת להיות בשליטה (שלום לכן כלות מסוג א' שקוראות את זה), הערכתי את העובדה שאיתן נתן לי את ההובלה תוך כדי ביצוע רוב המשימות שהיו כבדות מדי בשבילי. כשביקשתי הוא המליץ ותמיד נתן לנו את דעתו ועצותיו בכנות מלאה. איתן מאורגן ומקצועי במיוחד! הוא תיקתק את החתונה לאורך כל הלילה בלי שום בעיה. הכל יצא בדיוק כפי שתכננו, וגם אם התעוררה בעיה קטנה, היא תוקנה במהירות על ידי איתן עוד לפני שידענו עליה. היה כיף לעבוד איתו ממפגש ההיכרות ועד סוף החתונה, וזה באמת הרגיש כמו לעבוד עם חבר טוב שמכיר אותנו כבר תקופה ארוכה. אחד הדברים שהיו מכריעים עבורנו היה מציאת מפיק דו לשוני שיודע לדבר שוטף אנגלית ועברית. בהיבט הזה, איתן ידע לתקשר עם המשפחה שלי כלכך טוב שהמשפחה שלי לא יכלה להפסיק להתלהב ממנו ולשבח אותו שבועות לאחר החתונה.ברמת ההתאמה האישית לרצון ספיציפי שלנו אני יכולה לתת כדוגמה את הרצון שלנו שהאורחים שלנו ישתכרו ויהנו בחתונה. איתן הביא שני חבר'ה (ברמנים לשעבר) מצוות המסיבה שלו להסתובב ולמזוג אלכוהול לחברים שלנו ברחבה. הם היו מושלמים והשתלבו ללא מאמץ, התרגשו עם הקהל ורקדו לצידנו כל הלילה. בקיצור, אם אתן מחפשות מפיק חתונות שיעשה לכן את החיים קלים יותר, איתן מ-Xtra Events הוא הבחור שלכם. הוא יתעלה מעל הציפיות שלכן בכל דרך אפשרית, ואתם תישארו עם זיכרונות שיימשכו כל החיים.
הצג עוד

Leah   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
I could not have had the vision of my dream wedding in Israel come to reality without the tireless efforts of the amazing wedding planner Eitan Taback with Xtra Events. We had to plan our entire wedding from abroad in under 3 months and I couldn't be happier with the way my special day turned out! From our first zoom meeting, Eitan was attentive, professional, incredibly helpful every step of the way, and most importantly reassuring. Not only did he help me with all the logistical aspects of my wedding, but he also went above and beyond to make sure that every detail was perfect whether it was going out to pick up a dessert request I made last minute or just making sure we were all relaxed. His attention to detail and creative vision truly made our wedding day unforgettable. We are using him again for another wedding in the family and we are sure it will be another beautiful Simcha!
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
I recommend Eitan to anyone making a simcha in Israel. He made sure the day ran so smoothly - I didn't have to look at my watch it all just ran like magic, exactly to time and according to all of our requirements. He was amazing to have on side throughout the planning stage - his experience shone through and calmed us 'first timers', along with recommendations for wonderful team of photographer, videographer, magnet photographer and live stream.
הצג עוד

Dan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
Eitan was amazing. He helped us build our dream wedding within our planned budget. He cared about the smallest details to make sure that we didn’t have to worry about them. The day of the wedding ran smoothly because of Eitans support, we were completely taken care of from the preparation until our cab back home.
הצג עוד

אלעד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החוויה הייתה ממשל חיובית! איתן הגיע עם ניסיון וידע איזה שאלות לשאול ומה כדי להכין לפני ככה שהרגשנו שאנחנו מגיעים שהכל סגור ולא דאגנו לרגע. הנוכחות של איתן באירוע עצמו הייתה שקטה ולא תפס מידיי מקום מצד אחד ומצד שני הרגשנו שנתן מענה לדגשים ושהאירוע הננהל בצורה מושלמת
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
איתן הוא בן אדם רציני, אכפתי ועם לב גדול. הוא מכיר את העבודה שלו ועטשה את זה מלוא מרץ. בהתחלה הוא מתחיל עם פגישה כדי להבין את הרצונות של הזוג וגם את תקציבם. מהרגע הזה הוא מתחבר איתנו וליוובה אותנו לכל אירגון החתונה. לכל שאלה הוא היה זמין, ולכל דבר הוא עוזר.הוא ממליץ על אנשי מקצוע מאוד איכותיים ואפשר לסמוך על ההמלצות שלו. ביום של החתונה בוא עבד מעל ומעבר כדי שכל החתונה תתקיים לפי הלוז ושכל כול דבר נוסף יתנהל בצורה הטובה. אנו ממליצים מאוד על איתן.
הצג עוד

Aaron   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
We hired Eitan to provide wedding day services for us. We sat down and discussed all the different details, large and small, that we wanted present during our wedding day, from logistical issues to atmospheric preferences to general requests. It did not matter what it was, Eitan made it happen day of. He reached out to everyone we needed for different sections of the wedding day and made sure they were all on the same page and ready to go and on time. We received many compliments in the days and months after the wedding about how our wedding was so fluid, so smooth, on time, and well run/meticulous. This is all due in large part due to Eitan's services. Out of all the money we spent on our wedding day, the most effective funds we invested into any one service or product was hiring Eitan. You will not be disappointed! כל מה שכתוב פה תקף גם לדוברי עברית כמובן.
הצג עוד

Michali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
איתן הוא פשוט מלאך. הוא הסיבה שהיינו רגועים. אין עליו. הכל תקתק ברמה שלא הרגשנו אם בכלל היו שינויים או סיבוכים. תמיד זמין. תמיד רגוע. היה שווה כל שקל ויותר. ממליצה בחום ממש!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up