כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בית השמחות
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שחר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו מקום לחתונה בתל אביב, ידענו שחשוב לנו שיהיה בו אוכל טוב וכבר בביס הראשון ידענו שזה המקום בשבילנו. אילור ותום המקסימים ליוו אותנו לאורך כל הדרך והיו מהממים, האירוע עצמו היה מנוהל ומתוקתק והאורחים עפו באוויר ונהנו מהאוכל בטירוף
הצג עוד

Mia   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
בית השמחות אמאלה ואבאלה.אין מה להגיד. המקום הכי תל אביבי שיש, ברמה אחת מעל כולם, למי שמחפש מקום פיין וסטייל שמרגיש כמו משתה, האוכל הכי מטורף בעולם (כל האורחים רק מדברים על זה שבחיים לא היו בחתונה עם אוכל כזה) הצוות עם הלב הכי גדול שעושים הכי שמח והכי כיף שיש, הכי מקצועיים בעולם. כל דבר שביקשנו קיבלנו עם חיוך והרגשנו בבית- מהרגע שהגענו לפגישה עם נועה ואביחי המדהימים, ועד ליאור מנהל האירוע המלך שלנו וכל הצוות שעשה לנו את היום המושלם והשמח בעולם. לא להתלבט!!!!
הצג עוד

Katia   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מההתחלה רצינו להתחתן בת״א כדי שכל האורחים שלנו יוכלו להגיע בקורקינט או מונית. המיקום של בית השמחות מטורף מהבחינה הזו. תוסיפו לזה כנראה את הצוות הכי חי ושמח שיש, אווירה סטייל מחניודה/אייל שני (בקטע טוב). קיבלנו מלא מחמאות על האוכל, הצוות (לא שמעתי עדיין על יותר מדי מקומות שאמרו לזוג שהצוות היה ואו), המקצועיות והשירותיות של כולם. אומנם מתחתנים ואז זה נגמר, אבל גורמים לכם לאורך כל הדרך להרגיש שאת חלק ממשפחה גדולה ושמחה. נ.ב מכל הפעמים שליוויתי בחתונות, החדר חתן-כלה שלנו היה הכי שווה ועם קודן כמובן (:
הצג עוד

הדר ורועי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הצוות הכי מדהים שנתקלתי בו אי פעם בחתונה!! אוכל נדיר!!! מקום מושלם!!! האורחים לא הפסיקו לשבח!
הצג עוד

גבי ואופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
זוגות המכוונים לאירוע עם דגש על שפע אוכל איכותי ואווירה צעירה – בית השמחות מעולה עבורם! נועה קריים היא כנראה המנהלת שעבדנו איתה הכי הרבה לאורך כל הדרך של תכנון החתונה. נועה מקצועית מאוד, חמה וחריפה, תמיד מעודכנת ובקיעה בכל פרט הנוגע לאירוע שלנו. הייתה זמינה לכל שאלה והתייעצות. התחתנו בקונספט משתה - בופה פתוח החל מהשעה 19:30, עד לשעה 21:15. לאחר מכן חופה, ואז ריקודים *והמשך אוכל*. עד היום עדיין מדברים איתנו על כמה טעים היה באירוע שלנו – אנחנו ממש מקווים שנוזמן לאירוע בבית השמחות כדי שנזכה לאכול ממנו שנית 😊 אם אתם בשלב חיפושי האולמות, מציעה לכם לבקר!
הצג עוד

jennyv   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הכול התחיל עם נועה המדהימה שהסבירה לנו הכול לפרטי פרטים גם דברים שלא ידענו שאנחנו אמורים לדעת.. חיבקה אותנו ומאותו רגע התייחסה לאירוע שלנו כאילו היה שלה.. בטעימות עפנו על כל האוכל חוץ מבעיה קטנטונת אחת- שהתלבטנו על מנת הדג שלא מצאנו את המנה מושלמת לדעתנו.. הם ביררו איתנו על איזו מנה חלמנו- אחרי כמה ימים הזמינו אותנו שוב לטעום את המנה שהכינו במיוחד עבורנו.. מנת החלומות!!!! פשוט אדירים! ולא הפסקנו לקבל מחמאות על האוכל אחרי האירוע.. וואווווו.. ואביחי שדאג ואפילו עשה ישיבות עם נועה במיוחד לצרכים שלנו.. אחרי זה נדב המלך לקח אותנו תחת חסותו.. ופשוט ליווה אותנו יד ביד עד ליום האירוע.. ובחתונה.. היתה חגיגה! כל הצוות היה פשוט מושלם! החל מהמנהל הפלור ברק שהרקיד את כולם ועשה שמח.. ועד המלצרים והטבחים שפשוט עשו אווירה שלא מפסיקים לעוף עליהם בכל השיחות טלפון שאני מקבלת אחרי החתונה.. ואפילו המנקים האדירים שעשו איתנו סלפי בסוף האירוע.. באמת הרגשנו בבית! וגם אחרי האירוע בפגישה המסכמת הכול היה הוגן, מהמם, כוס יין וחיבוקים עם נועה המושלמת.. ואביחי.. פשוט השאירו טעם מתוק 🥰 האינטואיציות שלי עבדו טוב.. בית השמחות הוא המקום הכי מגניב, הכי יפה, הכי טעים והכי איכותי שיש! ובר שלהם הברדאק גם אדירים! זו ההחלטה הכי טובה שעשיתי בחתונה.. (אחרי החתן ;))
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
ההחלטה הכי טובה שעשינו הייתה להתחתן בבית השמחות! המקום הכי יפה, מיוחד ומלא בשיק בתל אביב!!! מהרגע הראשון ידענו שאנחנו בידיים הכי טובות שיש! והאוכל-כזה שלא אוכלים בכלל באירועים!!! קייטרינג ברמה הכי גבוהה, המחמאות לא מפסיקות להגיע! תודה ענקית לצוות המדהים - לליאור האלופה, לנועה התותחית על ולנדב האהוב על חוויה הכי טובה וכיפית שיכולנו לבקש!!! אל תבזבזו את הזמן, זה לגמרי ה-מקום להתחתן בו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up