כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ריץ קרלטון
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
תומר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
40 מתוך 100
לא עדכנו ש10 ימים טרם ההגעה כבר המלון כשר לפסח. חדרי סוויטה קטנים , לא מצדיק מחיר . חויבתי מעל מה שנדרש למרות שאמרתי להם שההזמנה בבוקינג כוללת , לקח זמן עד שזוכיתי. ארוחת ערב רועשת עם אנשים מפוקפקים שלא מפסיקים לקלל ולצעוק . לבסוף יצרה איתי קשר אורית מההנהלה הציעה פיצוי, ועד עכשיו לא חוזרת למיילים וטלפונים.
הצג עוד

karin   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חפשנו מלון באזור הרצליה והגענו לריץ החדרים סבבה לקחנו חדרי כלה שהוא קצת יותר גדול עם 2 כמות להתארגנות. מאוד שרותיים מאוד נחמדים בכללי. קחו בחשבון שיש מצב שלא יתנו לכם להצתלם במלון אלה רק בפינה מיוחדת למפגש.
הצג עוד

Iris   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
לקחתי את הריץ׳ לילה לפני החתונה חבילת חתן וכלה קבלת חדרים בשעה 11:00 בבוקר ועזיבה בשעה 16:00 כל ההתנהלות שלהם הייתה מושלמת הם דאגו לי לכל מה שאני צריכה רק אמרתי שאני כלה ודאגו להביא מראות, כסאות בר וכבל מאריך מבלי שאבקש חוץ מזה הם שדרגו אותי לסוויטה, הביאו לי לחדר בלונים גם ביום ההגעה וגם ביום למחרת, שמפנייה ועוגה כך שהיחס שלהם לכלות הוא מושלם! מה שקצת היה מעצבן ביום העזיבה החתן הגיע בערך בשעה 15:45 בעקבות הפקקים ואת המפגש והצילומים עשינו בחדר. ב16:00 התקשרו אלינו מהקבלה לבקש שנפנה את החדר חברה שלי אמרה להם שעכשיו החתן הגיע ואנחנו עושים צילומים ואוטוטו נפנה אבל זה לא מנע מהם להתקשר כל 5 דקות! הייתי מצפה לטיפה יותר התחשבות.
הצג עוד

solikos   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
100 מתוך 100
מדובר במלון אקסלוסיבי ברמה הגבוהה ביותר! הזמנו שני לילות במלון - יום החתונה ולילה אחרי. קיבלתי את החדר בשעה 11, ושם התארגנתי. קיבלנו חדר מדהים בקומה 7 - ממנה רואים את כל המרינה, את הים של הרצליה ואת חוף תל ברוך. קיבלה את פנינו אשלי, והיא דאגה לכל מה שהייתי צריכה (בקבוקי מים, שמפניה, נשנושים, מראה גבוהה, שולחן לספר ועוד). המלון נמצא במקום מושלם לצילומי חוץ, ומי שמתחתן בקסיופיאה בכלל זכה, כי מדובר במרחק הליכה לאולם (דרך הקניון הממוזג). ארוחת הבוקר מושלמת! מגוונת וחומרי גלם איכותיים ביותר, עם נוף לים. הבריכה בקומה 12 עם נוף שאין שני לו. לחדר יש מרפסת לאורך כל הסלון - כי אין כמו לשתות קפה של בוקר עם הנוף הזה. החדר בא עם 2 חדרי שירותים, אחד מהם ענק ועם מקלחת ואבטיה מפנקים! יש מטבח מאובזר לחלוטין עם מקרר גדול - מושלם אם אתם רוצים לפתוח שולחן חפלה עם האוכל של אתמול - כמו שאנחנו עשינו. החניה היא חינם לאורחי המלון בתוך המרינה. השירות של אנשי הצוות הוא יוצא מן הכלל החל מצוות הניקיון, ה-BELL BOYS והקבלה. האוכלוסיה מאוד איכותית, מלון שקט ומסודר עם ספא בקומה 9. לסיכום - מי שמחפש חוויה מושלמת לפני ו/או אחרי החתונה - זה המלון בשבילכם! אם תתחתנו בקסיופיה - תקבלו תעריף מוזל, אך אל תשכחו את המע"מ לתושבי ישראל :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up