כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

 ג'ובני ויטוריו

ג'ובני ויטוריו

נעלי כלה
טלפון:050-8673685
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
אל ג'ובאני הגעתי לאחר שהסתובבתי בכל החנויות בחיפוש אחר נעלי כלה עם עקב נמוך מאחר ואני גבוהה. חיפשתי נעליים שמצד אחד יתאימו לשמלת הכלה שלי וארגיש בהן כלה ומצד שני רציתי לשמור על עקב נמוך על מנת שיהיה לי נוח וגם שלא אהיה גבוהה יותר מהחתן.ג'ובאני עיצב לי נעלי כלה מושלמת ברמות! בול הדגם שרציתי והעקב שרציתי! נעל קלאסית והכי חשוב נוחה ברמות! לא החלפתי נעליים על הערב ורקדנו בטירוף. סיימתי את החתונה עם הנעליים בלי שום שפשוף, או כאב. החוויה עם הנעליים היתה מושלמת באופן מפתיע ואני פשוט ממליצה בחום! גם העיצוב הוא אישי שלך אבל הנוחות זה פשוט בונוס מטורף שהוא כל כך חשוב ביום החתונה! לא הרגשתי את הנעליים זה מטורף! בקיצור אני ממליצה בחום וגם השירות שקיבלתי היה מצוין והמחיר בהחלט מותאם לשירות הנפלא. אלוף!
הצג עוד

מיכל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
ממליצה בחום!! עיצבו לי נעל בהתאמה אישית בדיוק על פי הבקשות שלי, הנעל מהממת והכי חשוב- נוחה מאוד!! הרבה יותר מנעלי עקב שניתן לרכוש סתם כך בחנות. אילן מקסים וסבלני בזמן המדידה ובחירת הנעל! בנוסף התלבטתי אם להוסיף קישוטי פנינה לנעל ובעצתם עד למדידה לא הוספתי ואף אפשרו לי לקחת חתיכה מהקישוטים כדי לראות עם השמלה שלי בזמן המדידה- כדי שאוכל להחליט סופית אם אני רוצה להוסיף קישוט לנעל. שירות ממש מעל ומעבר למצופה, נעליים יפהפיות והכי חשוב נוחות!!! ממליצה בחום!
הצג עוד

אוולין   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום!!! רכשתי נעליי כלה בהתאמה אישית, למרות החשש שהן לא יהיו נוחות או מתאימות לאחר שזה מוכן ולא היה זמן לתיקונים נוספים כי רכשתי שבועיים לפני החתונה- הנעליים היו סופר נוחות וממש מדוייקות לכף הרגל שלי. רקדתי לאורך כל הערב איתן והרגשתי כאילו אני עם נעל שטוחה.. בהחלט שימושי גם לאחר החתונה. הנעליים לא זולות, אך בהחלט שוות כל מחיר!בנוסף, אי אפשר לא לשתף על השירות הנפלא של אילן!! אדם נעים מאוד עם כל כך הרבה סבלנות!! ורצון אמיתי לעזור כדי שתצאי הכי מרוצה שיש! הבטיח שיהיה מוכן תוך 5 ימי עסקים ובאמת עמד בהבטחה. אין ספק שארכוש שם גם בעתיד! 😀
הצג עוד

Marina   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התקשתי מאוד למצוא נעלי כלה מאחר ויש לי כף רגל צרה מהממוצע והכל היה רחב עלי. בג'ובאני ויטוריו ייצרו לי שני זוגות נעלים בהזמנה אישית, ויכולתי לבחור בנפרד את האורך, הרוחב, גובה העקב והצבע. הייתי עם הנעליים לאורך כל היום והן היו נוחות ויפות. החלפתי לזוג השני רק בגלל שהוא תאם לשמלה השניה. גם הזוג השני היה נוח ויפה לא פחות. ממליצה בחום על החנות, במיוחד למי שיש כף רגל פחות סטנדרטית מבחינת רוחב.
הצג עוד

hanama888   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בג'ובני התאימו לי מידה שונה של נעל (האורך) ורוחב של מידה אחרת ויצא בול לרגל שלי :) המוכר (אילן) היה מקסים וכנה איתי, גם במענה הטלפוני לפני הרכישה, וגם במהלכה. קיבלתי יחס אישי, והמחיר ממש ממש הוגן! יש לציין שאין לי מידות "חריגות" בנעליים בד"כ, אבל משום שמדובר בנעל עקב שאהיה איתה שעות רבות, ועולה בהתאם, אז רציתי משהו שיתאים 100% לרגל.. ההזמנה עלתה על הציפיות מבחינת נוחות ומראה! הייתי עם הנעל החל מ16:00 ועד 2:00, במסיבה רקדתי ללא הפסקה, מבלי שיותר מדי כאב והציק לי, ולמחרת בצהריים כבר נשכחו מעט הכאבים שהיו! לסיכום - ממליצה בחום!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
ג'ובאני מקסים!! מעצב את הנעל מאפס בדיוק למידה ולרצון שלך ממליצה בחום!!
הצג עוד

Hila Hofit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
עוד לפני שהתחתנתי קניתי שם שתי זוגות נעליים, ולחתונה קניתי את הזוג המובחר שלי, מידה 34 וחצי!!! אפשר לעשות שם הכל, בכל מידה, בכל בד וגובה - ארץ האפשרויות הפתוחות. נחמדים, מקסימים, עומדים בזמנים, ולאחר התייעצות מתאימים את הנעל הנוחה ביותר לצורך. בנוסף, בשל הדחיפות וההתחשבות היתירה הגיע עד לבית שלי למסור לי את הנעל. אין דברים כאלה!
הצג עוד

Masha   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מעולה, ג'ובאני איש נעים ויודע למצוא לך את הנעל המושלמת! אני ואחותי קנינו ממנו את נעליים, נוחות אין לתאר, אנחנו היינו איתם מהתחלה ועד סוף האירוע. ממליצה בהחלט!
הצג עוד

לינדה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
95 מתוך 100
הגעתי לחנות בעקבות המלצות באתר, הכל נכון! צוות מקסים שנותן יחס ושירות מעולה, מדדתי המון זוגות בחנות עד שמצאתי את מה שאני מחפשת. אפשר להזמין נעל לפי צבע, גובה עקב, דגם בהתאמה אישית. לוקח שבועיים לקבל את הנעל אז קחו את זה בחשבון. העקב היה נוח ולא הרגשתי את הנעל כל הערב. כן המליצו לי ללכת בבית כמה פעמים כדי שהנעל תתרחב ובסוף היא לא התרחבה מספיק ולקחתי אותה להרחבה אצל הסנדלר ואז היא ישבה בול.
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
לרוב לא קל לי למצוא נעלי עקב שנוחות לי, אצל ג'ובני ויטוריו מצאתי ממש מהר:) הלכתי עוד לעשות סיבוב לראות עוד אופציות וחזרתי ישר לשם:) ביום של החתונה הייתי עם הסנדלים עד שתיים בלילה, היה לי נוח ושכחתי אני על עקבים. המחיר ממש משתלם לנעליים בהזמנה אישית, והנעליים איכותיות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up