כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טליה אבוביץ

טליה אבוביץ

שמלות כלה
כתובת:ישראל
טלפון: 0526348883
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מור   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
טליה המדהימה!אחרי חיפושים רבים הגעתי לטליה דרך האינסטגרם ועוד לפני שהגעתי אליה הייתה לי תחושה שהיא זו שתעצב לי את שמלת חלומותיי, שלא מצאתי באף מקום אחר ולא סמכתי על אף אחת אחרת שתעשה את זה. טליה מקצועית כל כך, פרפקציוניסטית, משקיעה בכל הפרטים מהגדול עד הקטן ביותר, נותנת את כל הנשמה שלה ועובדת על השמלה כמו יצירת אומנות. כל כך נהנתי מהמדידות, טליה מדהימה ומעבר לכישרון הענק שלה והמקצועיות שלה היא כל כך אנושית, לבבית, חמימה ומצחיקה. התוצאה עלתה על כל דמיון, פשוט היו לי דמעות בעיניים מהתרגשות, השמלה יצאה כמו חלום! יותר טוב ממה שדמיינתי. קיבלתי ים של מחמאות, אנשים אמרו שלא ראו שמלה כזאת אף פעם ושהיא כל כך מלכותית ומיוחדת. והכל בזכות טליה המוכשרת והמדהימה!
הצג עוד

Ophir   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מעבר ליד המדהימה של טליה ולכשרון המקצועי שלה, מדובר באישה הכי נחמדה, זמינה, מרימה ומתוקה שיש. כל מדידה איתה הרגישה כאילו באתי לחברה. השמלות יצאו יפות מעבר לכל דימיון, לא הפסיקו לשאול אותי עליהן באירוע. הרגשתי כמו נסיכה ליום אחד. ולפן הפרקטי - מחירים סבירים ביותר ביחס לשוק היום. ממליצה בחום!!!
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אין מעצבות כמו טליה !! כשהלכתי לחפש שמלה כלה קבעתי לוז מסודר עם 3 מעצבות, טליה היתה הראשונה בסבב וכמובן ששם הסבב נפסק. כל השמלות שלה מושלמות, רומנטיות, איכותיות ברמות, בדים מיוחדים. היא המעצבת, התופרת והכל בעצם. אחרי שסגרתי שמלה ראשונה, החלטתי שגם את השמלה השניה אני עושה אצלה ויחד עיצבנו לי את השמלה השניה. מה שהכי אהבתי אצל טליה זה את הנכונות שלה להוציא אותי הכי יפה ומרוצה שיש. כל הזמן היה לה רעיונות חדשים וזה היה כל כך כיף.
הצג עוד

שני   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חיפשתי הרבה השראות לשמלות כלה באינסטגרם והגעתי לטליה. מעבר לכישרון ולשמלות היפות, פגשתי בחורה מהממת! עשתה לי שמח והחזירה לי את הריגוש של החתונה בתקופה הזאת של הקורונה. תמיד זמינה, קשובה ורואים שהעבודה נעשית מכל הלב. ממליצה בחום!
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
מה שלא אכתוב לא יהה מספיק מפרגן. את טליה המדהימה פגשתי כשהייתי די מתוסכלת מהאפשרויות הקיימות בשוק ולא מצאתי שום שמלה שאהבתי. זה לא הרתיע אותה, להיפך. ישר קלטה את הראש שלי הציעה רעיונות וכיוונים ויצרה סקיצה במיוחד, בהתאם לכל מה שהיה לי חשוב. רציתי ממש הדפס מיוחד של תחרה אז הלכנו יחד לחפש בד - שעתיים לפחות הסתובבה איתי במטרה למצוא את הבד המושלם! אחר כך בכל התהליך מעבר ליחס האישי הבלתי רגיל הפגינה מקצועיות, לא התפשרה על שום פרט תיקנה כל פסיק שחשבנו שצריך, נתנה את ההרגשה הכי טובה בעולם ובעיקר השרתה בטחון מהרגע הראשון שאין סיכוי בעולם שלא אצא מרוצה. אז אם את מחפשת שמלה ייחודית, מקורית, בלעדית ומהממת (שלי גרפה מליון מחמאות) יחס אישי, אכפתיות ומסירות, וכל זה במחיר באמת הגיוני - לכי לטליה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up