כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב אלישע וולפין

הרב אלישע וולפין

רבנים ועורכי טקסים
כתובת:ישראל
טלפון:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אורי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
החופה הייתה החלק המשמעותי ביותר עבורנו בחתונה. מזל שנפגשנו עם הרב אלישע וולפין. הרב היה מאוד נעים והנגיש את כל התהליך בצורה ברורה, נעימה ומזמינה. הרב בנה את הטקס בצורה מאוד אישית ומרגשת, היה מקום לאנשים המיוחדים בחיים שלנו. למדנו דבר או שניים על המעגלים הקרובים אלינו. התייעצנו איתו בטלפון והוא אף הציג בפנינו עצות שקיבל מאנשים נוספים עמם התייעץ. גם אמא של אשתי פנתה אליו בשאלות והוא ענה בסבלנות ובנועם. הרב אלישע אדם מיוחד מאוד ובמספר מפגשים קצרים הצלחנו לפגוש איש רוח אמיתי שהשאיר אותנו עם זיכרונות מרגשים לכל החיים.
הצג עוד

Noga   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את אלישע אנחנו מכירים כבר הרבה זמן - הוא ערך לנו הרבה טקסים במשפחה. עוד לפני שהתארסנו ידענו שהוא האדם המושלם לחתן אותנו. עשינו 3 ישיבות עם אלישע, במהלכן הוא הכיר אותנו, הסביר לנו את הטקס, ושמע בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות והתאים לנו את הטקס המושלם עבורנו. קיבלנו אין ספור מחמאות על החופה בכלל ועל ניהול הטקס בפרט. תודה רבה אלישע על טקס מדויק - מתחבר לערכים שלנו - שוויון, אהבה וכבוד. הטקס היה יהודי אבל גם מאוד לא 'אורתודוקסי' - והיה בדיוק השילוב המושלם עבורנו.
הצג עוד

Mor   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב אלישע ערך עבורנו טקס חופה מדהים ומרגש תוך רגישות והקשבה, מתן מקום לכל אחד מאיתנו ולקשר שלנו. הצליח להעביר את החיבור שלנו אחד לשנייה, את החיבור למסורת ולדת היהודית, יחד עם הערכים החשובים לנו. נתן תחושה נעימה ונוחה לכל האורחים שלנו, ואנחנו מקבלים כל הזמן הרבה מחמאות על היות הטקס נוגע, אישי ומשמעותי. בפגישות האישיות עימו יצאנו מוזנים ומודעים יותר. אלישע אפשר לנו לחקור את מהות הטקס עבורנו ולדייק אותו.
הצג עוד

מור   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אין ספק שאחד הדברים העיקריים שעשו את החתונה שלנו מאוד מיוחדת הוא הטקס המרגש של אלישע. הכריזמה של אלישע הצליחה לגרום לקהל להתרגש, לצחוק ולהרגיש שהם מכירים אותנו מעולה. הטקס האישי, המרגש והמיוחד, בנוסף לפגישות ההכרות עם אלישע במשרדו גרמו לתהליך לקבל כלכך הרבה משמעות. ממליצים מכל הלב על אלישע לזוגות שרוצים טקס חופה מיוחד במינו!
הצג עוד

כרמלה   כתב/ה חוות דעת לפני 6 שנים
verify
100 מתוך 100
הרב אלישע וולפין פשוט יוצא מהכלל! ניהל טקס מדהים וריתק את הקהל בכל משפט ומשפט. היו לנו אורחים רבים מארה"ב והרב אלישע תמרן בין עברית ואנגלית ללא קושי ובאופן שוטף ומקסים. כך כל האורחים נהנו מהמסרים של רגעי הטקס. ולקחו חלק בו. היה לנו טקס מדהים ומיוחד בזכות הרב אלישע. תודה רבה, דניאל וגל
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up