כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

paneco - פאנקו (אלכוהול לאירועים

paneco - פאנקו (אלכוהול לאירועים

אלכוהול לחתונה
כתובת:ישראל
טלפון:1700702232
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Omri   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
אחלה אלכוהול עם שליח עד הבית מחירים ממש טובים
הצג עוד

Bar   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
עשינו סקר שוק וראינו כי ההזמנה דרכם הייתה המשתלמת ביותר. יום לפני החתונה פתחנו את הארגזים וחשבנו כי חסר חלק מהאלכוהול הם נתנו שירות מהיר ומקצועי ואף גילו איתנו כי הטעות הייתה אצלנו.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
25 מתוך 100
הזמנתי בקבוק ליום הולדת של חבר וכמובן שהגיע בקבוק אחר הרבה יותר זול. יום למחרת בוצעה הזמנה להחלפה שעד היום לא הגיעה. חברת המשלוחים טוענת שניסתה לבצע משלוח פעמיים ואף התקשרה, אני כמובן לא קיבלתי שום שיחה מהם וגם לא בת זוגתי. פנקו מתנערת מאחריות ימנסה לייפות את המצב בדיבור נחמד, אבל בסופו של דבר 0 פתרונות. ואני? אני כדור פינג פונג בין השניים.
הצג עוד

פבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
80 מתוך 100
מעולה באמת מעולה ממש נהנו והכל אוטנטי
הצג עוד

reut   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
20 מתוך 100
הזמנתי אלכוהול לברית והם הודיעו לי ערב לפני בשעה 20:00 שהשליחות לא תגיע אלי במועד וכמובן שמעבר להודעת סמס לא היה עם מי לדבר כבר בשעה הזאת. הם הרסו לי את האירוע! יש להם את השירות לקוחות הכי נורא שנתקלתי בו! אין עם מי לדבר אנשים ככ אטומים! לא הציעו שום פתרון יצירתי על אף שהצעתי אפילו לאסוף sos מכל מקום שצריך! הכי היה קל להם לבטל לי את ההזמנה ולהעיף אותי מהם במקום לפתור את הבעיה ולספק לי שירות. בושה! תברחו! הם מיישרים קו את החברת משלוחים שלהם ולא לוקחים אחריות על כלום! כמובן שלא ראיתי מהם שום פיצוי. עוגמת נפש מצערת - שעתיים לפני הברית התרוצצנו לקנות אלכוהול שהיה חם באירוע.
הצג עוד

מורן ודניאל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
85 מתוך 100
חודש לפני החתונה התחלנו להתעסק עם האלכוהול ולברר מה צריך, היו המון המלצות על פאנקו אז לא היה הרבה מה להתבלט. עשיתי הזמנה דיי גדולה באתר ואח"כ נציגת מכירות עברה איתי על ההזמנה והוסיפה לי הנחות ומבצעים וזה היה מצויין. יחד עם זאת, למרות שמתחייבים להספקה עד הבית תוך פחות משבוע, בפועל המשלוח הגיע כמעט שבועיים וחצי אחרי שפעמיים (יום לפני מועד האספקה הנדרש) התקשרו להודיע לי שהמשלוח נשבר וצריך להוציא את ההזמנה מחדש. לא ברור לי איך מקום מאפשר לעצמו פעמיים לשבור הזמנה של יותר מ 4,000 ש"ח אבל זה כבר עניין שלהם. בסופו של דבר אחרי הרבה התעסקויות המשלוח הגיע שבוע לפני החתונה. בנוסף הזמנו את כל האלוכוהול כשר וגם בדקנו מדגמית ברגע שהמשלוח הגיע אבל בסופו של דבר היו בקבוקים שלא היו עליהם מדבקות כשרות (גילינו רק בשבת חתן כשלקחנו את אחד הבקבוקים לבית כנסת.. לא נעים). למרות כל זה היתרון הכי משמעותי היה כשיכלנו להחזיר מיד לאחר החתונה את כל האלכוהול שנשאר ותהליך הזיכוי והארגון היה נוח וקל ולכן היה שווה את כל המאמץ. ממליצים על פאנקו רק לא לחכות לרגע האחרון ולבדוק היטב את עניין הכשרות
הצג עוד

שביט   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אז אנחנו היינו אמורים להתחתן באפריל 2020, ואז הגיעה הקורונה המקסימה הזו וטרפה לנו את כל הקלפים. דחינו את החתונה 4 פעמים ובאמת מהדמעות החלטנו לקיים חופה לפי ההנחיות כדי להוריד את הלחץ והחוסר וודאות ואת המסיבת חתונה לקיים כשיתאפשר. ב7.3.21 הודיעו על פתיחת האולמות, לקח לי בערך 4 שעות לקבל החלטה שאנחנו מקדימים את החתונה ל24.3.21 ולארגן את הכל בתוך פחות מ3 שבועות.. אבל היי, מי יודע מה יהיה הלאה?!😅 אז החלטנו פשוט לתת מעצמנו 1000% ולגרום לחתונה הזו לצאת לפועל סופסוף!! אלכוהול -Paneco פאנקו רכשנו מהם אלכוהול איכותי וטוב שנגמר יותר מהר ממים עם מחירים ללא תחרות ושירות מעולה!🤩
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו במשק של ההורים ( עקב הקורונה) והפקנו את החתונה ללא מפיק אז את המשקאות הזמנו מפאנקו והיינו מאד מרוצים!!1 גם מהמחיר וגם מהשירות . ממליצים בחום!! תודה רבה יובל ורון:)
הצג עוד

נוי ומתן   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו אחלה של חבילת בר מהאולם, אבל עדיין החלטנו שאנחנו רוצים לשדרג באלכוהול שלנו ואיכותי. הזמנו מפאנקו את האלכוהול המשובח ביותר במחירים המשתלמים ביותר ואף עשינו משלוח עד הבית כך שזה לא גזל לנו זמן. האלכוהול שנשאר שימש אותנו גם לשבת חתן ול-7 ברכות.
הצג עוד

Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
טוב אז מחיפוש באינטרנט והכרת השוק בחרתי לקחת את פנקו שהעבירו את כל האלכוהול שהזמנתי עד לבית (קומה 3 ללא מעלית) , דאגו לעמוד במה שאמרו ויותר מזה גם כשטעו תיקנו על המקום , לאחר האירוע החזרנו כמות של אלכוהול והחזירו את הסכום במלואו במהירות . מאוד מרוצים ונמשיך להמליץ ולקנות גם בעתיד.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up