כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
קייטרינג פרי האדמה

קייטרינג פרי האדמה

קייטרינג לאירועים
טלפון:0507637122
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יועד   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
100 מתוך 100
לא יודע איך להתחיל, לאורך כל הדרך פואז היה זמין ונכון לכל שאלה שלנו. פואז בנה לנו תפריט מדהים והכל היה מושלם. אנחנו מקבלים מלא חוות דעת טובות על האוכל. האוכל היה מסודר בצורה יפה ומכובדת. הוגש כמו שצריך, היה טעים ובשפע!הצוות היה נעים ולא הורגש בחתונה!פואז תודה על חוויה מושלמת!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
יצא לנו לשמוע על קייטרינג פרי האדמה מכמה מקורות ובנוסף לזה להורים של בעלי יצא לטעום מהאוכל המדהים שלהם בכמה אירועים. הייתה לנו חתונת שטח בבית לחם הגלילית והם באו כל-כך מאורגנים ! לא היה חסר שום דבר! האוכל היה בשפע! וכלכך טעים! לא הפסיקו להחמיא לנו( אפילו סבתא שלי שלא מוכנה לאכול מחוץ לבית)אנחנו רוצים להודות לפואז ולכל הצוות שלו על שירות מדהים ואיכותיממליצה באהבה גדולה! שנה טובה
הצג עוד

Gil Peri   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
חוויה מעולה מעולה !! הכי מומלץ שאפשר לדמיין ! כל האורחים עפו על האוכל ברמות 😍 התקשורת עם פואז הייתה מדהימה לאורך כל הדרך, כל בקשה, שינוי, עזרה לוגיסטית שבגלל לא קשורה אליו, לא משנה מה הוא כל פעם נרתם, עזר, עם חיוך מרגיע ואווירה נעימה ✨ ממליצים בחום לכל מי ששוקל - פרי האדמה הם לגמרי הכתובת שלכם 💫
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היה מאוד טעים מזמין, פוהד מהמם והצוות ניהול מאוד נחמד. כל האורחים ממש פרגנו לאוכל ואמרו שהיה מעולה
הצג עוד

Nimrod   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
החוויה שלנו מהקייטרינג הייתה הכי טובה שיכולנו לדמיין, היחס החם והגמיש של פאווז, המחיר האטרקטיבי, הניסיון שיש לו באירועים והכי חשוב כמות ההמלצות שקיבלנו על האוכל
הצג עוד

Matias   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אין לנו בכלל מילים לתאר את השירות שקיבלנו מפואז והעובדים שלו. החל משיחות הטלפון הנעימות והניסיון התמידי שלו לארגן לנו תפריט שיתאים לנו בכל פרמטר. העובדים שלו אדיבים ומחייכים! ניגשו אלינו מספר פעמים ביום האירוע ושאלו אם הכל בסדר ואם הם יכולים להביא לנו משהו ותמיד בצורה הכי טובה.
הצג עוד

יובל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
וואו, מאיפה מתחילים? ממליצים מכל הלב על הקייטרינג המדהים ובין ההחלטות הטובות ביותר שעשינו בחתונה שלנו! מהרגע שהגענו לטעימות והכרנו את פאווז הבנו שמדובר בבן אדם מדהים. הוא הסביר לנו על התפריט, ענה לכל המליון שאלות של ההורים בסבלנות רבה, כשראה שמפריעים להורים דברים מסוימים הוא הציע לעשות שינויים במנות כדי להתאים לטעם שלהם ושהם יהיו מרוצים. יש לו לב ענק, הוא בא לקראתנו בכל כך הרבה דברים, הציע רעיונות טובים כשהתלבטנו ולא הצלחנו לקבל החלטות והיה פשוט מקסים לכל אורך הדרך. המלצרים והמלצריות עבדו מצוין, נתנו שירות מדהים והיו נחמדים לכל האורחים וגם כשהביאו לנו את האוכל שלנו ווידאו אלף פעם שלא חסר לנו כלום ושאנחנו מרוצים. האוכל היה היסטרי, טעים בטירוף והאורחים לא מפסיקים לדבר עליו ולבקש מספרי טלפון!
הצג עוד

Romy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
פאווז איש ישר ומוכשר עם לב רחב ושופע. היה לצידי בתור מפיקה והחזיק את כל האירוע. הכל היה מתוקתק, נינוח, יפה ומזמין. חגיגה לעיניים. אבל הכי הכי חשוב - זה החיוך, החיוך שבו כל הצוות של פורז עובד.
הצג עוד

Guy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
רק גוד וייבס, מהרגע הראשון עד האחרון פוואז היה זמין, אדיב, שירותי, נחמד ומקצועי כל האווירה הייתה נינוחה וכל בעיה או בקשה שהייתה לנו פואז היה בעניין של לעזור. באמת אנשים ממש טובים, אוכל טעים ומושקע ובאווירה נכונה. בחתונה עצמה אנשים מאד התלהבו מהאוכל ודיברו עליו טובות. מומלץ ביותר!!!
הצג עוד

razulii   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
פואז מלך של העולמות. אוכל מושלם! כל בקשה נענית בחיוב. צוות נעים, שירותי וחמוד. תענוג לעבוד מולם. בקיצור מי שרוצה אירוע מושלם עם ראש שקט, חייב להתקשר לפואז דחוף.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up