כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אור גברי - כשמוסיקה ואהבה נפגשים

אור גברי - כשמוסיקה ואהבה נפגשים

תקליטנים
טלפון:0544910804
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Dani   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
האדיבות של אור, היחס האישי והרוגע אומרים הכל כבר מהשיחה הראשונה שלנו איתו. קבלנו ליווי לאורך כל הדרך בכול מה שנוגע לתכנון האירוע. אנחנו מתרשמים כבר שנים מהיצירה של אור וזה פשוט תענוג לאוזניים ולנפש!!! תודה רבה לאור על הסבלנות, המקצועיות והאיכות. נתראה בוודאות באירועים בעתיד ❤️
הצג עוד

Shaily   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
התחלנו הכנות לאירוע החתונה מבין כל מי שהציעו לנו בחרנו באור ראינו עבודות שלו ונפגשנו איתו ומייד החלטנו לסגור אותו כדי שאף אחד אחר לא יתפוס לנו אותו וברוך ה' זאת היתה ההחלטה הכי טובה גם אנחנו היינו מרוצים עד השמים וגם כולם אמרו לנו שהדיג׳י בחתונה היה תותחחח קיצר מלך 👑
הצג עוד

Avishag   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התלבטנו ימים ושעות על בחירת דיג'יי לחתונה, חיפשנו מישהו שיעיף את הרחבה ואת האווירה. ואז הגענו לאור גברי שמענו קצת רמיקסים ביוטיוב והחלטנו להתקשר. מההתחלה הוא היה נשמע מקצועי ואחד שיודע את העבודה. בפגישה הראשונה שלנו מיד נוצר כימיה בינינו וידענו שהחתונה שלנו תהיה שמחה ומקפיצה וכך היה. האורחים לא הפסיקו לרקוד, המשפחה לא הפסיקה לפרגן והאולם לא הפסיק לרעוד. היה פשוט מטורףף
הצג עוד

eli.k714   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
איו לנו בכלל מילים, אור גברי ענק, שימחת אותנו כל כך, תודה ענקית !!!!
הצג עוד

רועי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
אור גברי עשה לנו שמח הפך את החתונה שלנו לחתונה מדהימה עם מוסיקה איכותית, בהתאם לקהל, היה קהל מגוון ופשוט כולם נהנו ואמרו דברים ממש טובים על אור, היה פשוט תענוג וכיף!
הצג עוד

Shay   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
נפגשנו במקרה באירוע אחר מסגנון אחר. אדם נחמד וצנוע. קבענו פגישה . הגענו אליו וראינו אדם מקצועי עם ציוג מקצועי. מה שיותר גרם לנו להתפעל מהצניעות שלו משם כבר היה ברור. Or Gavri אור גברי התותח על. אין עליך. שימחת אותנו בחתונה אדירה. איזו מוסיקה לפרצוף. אחי האלוף אתה מקצועי מעבר לכל ציפייה אפשרית ויצא לי לפגוש כמה מוסיקאים בעבר. היו לנו כל מיני בקשות לקטעים מוסיקליים ספציפיים מהקבלת פנים דרך החופה ולהמשך הערב ודייקת בצורה פנומנלית. וואו. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה. אתה סופר די ג'יי. מעבר לזה שגם ברמה האישית אנושית גרמת להרגשה ממש נעימה ונוחה. לא משנה אילו שגעונות היו לנו עם הבקשות זרמת ונתת הרגשה שזה חשוב לך לא פחות משזה חשוב לנו. בנוסף גם נתת רעיונות שעפנו עליהם. זה מדהים. זכינו בחתונה מהממת ויש לך חלק נכבד בזה. באופן אישי אני אומר לך שאתה לא רק איש מקצוע. אתה ממש חבר. אין עליך . אין ספק שכמוסיקאי בעצמי אנחנו רק מתחילים. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד ביחד. תודה רבה לך איש יקר. שיחקת אותה ברמות הגבוהות. שתזכה לשמוח ולשמח כמו ששימחת אותנו. ישר כח גדול :-) מאיתנו שי Shay Shavit ומיכל Michal Walach תודה רבה לך על הכל.
הצג עוד

שריתה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אור המקצוען! תודה רבה על השמחה והאקשן עם השירים והניגונים.. יתן ה' ותיהיה מאושר ושמח..כמו שדאגתה לשמח אותנו ביום המאושר שלי ושל בעלי. ה' ישלח לך ברכה והצלחה בחיים בעבודה במשפחה.. שיהיה לך פרנסה בהרחבה ובשפע..אמן!

Yulia   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
הייתה חוויה מהממת! הצליח להרקיד את האורחים בצורה נפלאה, בחירת השירים והשילוב ביניהם היו בטוב טעם ! ממליצה בחום!!!!

mosheshalom97   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
100 מתוך 100
אור הDJ הטוב ביותר שנתקלתי עד היום ...יודע לשמח ולהרים אנשים ...מצליח כל פעם מחדש להפתיע ...ולשלב בין מגזרים בלי כל קושי ...כך שלכולם טוב ונעים ונהנים עד השמיים ... אור גברי תודה לך על הערב המיוחד שעשית לנו ...שימחת אותנו מאוד ... מרוצים עד השמיים ..
הצג עוד

alexsh16   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
אור גברי עדית עבוגה נפלאה היית ספק שאפשר לסמוך בפרטים הכי קטנים שאפשר לדמיין,הקשבת לכל בקשה שהייתה לנו,הטעם שלך במוזיקה והצורה שקראת בה את הקהל הייתה מדהימה.התמורה מאוד גבוהה למחיר שקיבלנו ממך! המון המון תודה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up