כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
L Studio Photography

L Studio Photography

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0723719230
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
לטיסיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
לא יכולנו למצוא צוות טוב יותר מאשר הם!!!הצלמים עמדו בזמנים הצחיקו אותנו ונהנו איתנו כיאלו זה האירוע שלהם.
הצג עוד

מאי   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
מושלם.במשך שבועות חיפשנו צלם שיענה על הכל- שיהיה מקצועי, שיצלם אותנו טבעי ותמונות שיראו טוב גם בצילומים הזוגיים וגם באולם, גם סטילס וגם וידאו ושיהיה גם בן אדם נעים וקשוב לרעיונות שלנו, ואז במקרה לגמרי הגענו אל ינאי, והאמת שלגמרי זכינו.החל מהרגע הראשון של התהליך, זמינות ברמה גבוהה לכל שאלה וכל התייעצות שהייתה לנו.ביום החתונה עצמו היה לנו כל כך כל כך כיף איתכם!!נהנינו, צחקנו בלי סוף איזו חווייה מדהימה הייתה לנו!ינאי בן אדם מהמם, סופר מקסים, יצירתי, מוכשר בטירוף ומקצוען!! ביום החתונה הצלמים הנוספים היו דביר ודימה שהיו מושלמים ברמות! היה לנו כיף ומצחיק, יכולנו להרגיש הכי בנוח, והיו כל כך הרבה רגעים יפים וספונטניים עם האנשים שאנחנו אוהבים שנתפסו מבעד לעדשה! הענקתם לנו את המזכרת הכי יפה שיכולנו לקבל מהחתונה שלנו.אנחנו ממש לא מהאנשים שמצטלמים, והתמונות בסוף- וואו, כמו מקטלוג. לא האמנו.אתם נדירים באמת, תודה רבה על הכל!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ינאי והצוות מקסימיםםםשירות מדהים, סבלנות , זמינות תמונות מדהימותתתת
הצג עוד

תמר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
עוד לפני שהייתה טבעת היינו סגורים עליו , ולא הסכמנו לוותר על זה שהוא יהיה אצלנו בחתונה , וככל שעבר הזמן פשוט הבנו שצדקנו -מהאווירה הטובה באותו יום , הזרימה איתנו , החיוך , היכולת לגרום לנו להרגיש משוחררים למרות כל הלחץ , התשומת לב לפרטים הקטנים. וכשראינו את התמונותת בכלל עוד יותר התלהבנו , כל תמונה יותר יפה מהשניה , באיכות מושלמת , הכל נתפס בעדשת המצלמה בטוב טעם ובטבעיות , ממש לחוות את האירוע שוב מחדש . ממליצים ממש על הצוות של ינאי , לגמרי מרימים את החתונה לגבהיים אחרים ומשאיר את המזכרת הכי טובה שיכולה להיות !
הצג עוד

Malka   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ינאי אחד התותחים!! המקצועות, האווירה.. אין מילים! בהכנות ליום החתונה הערכנו תיאום ציפיות ולינאי היה הרבה סבלנות והקשבה ונתן את השירות המעל ומעבר ממה שתיאמנו. אין ספק שהחתונה שלנו היתה נראת אחרת ללא הצלם המדהים ינאי! הוא הצליח לכבוש במצלמה סיטואציות ודמויות בזמנים הכי מדויקים והכי מיוחדים. אנחנו מאוד מרוצים מהאיכות והכישרון מהעין של ינאי דרך המצלמה. מי שלא משריין, מפספס.
הצג עוד

אביה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אז התחתנו לפני חודש ואמאלה כמה פחדנו איך התמונות יצאו. דיברנו עם ינאי וכמובן שהוא הרגיע והיה הכי שרותי לפני החתונה ואיזה כיף זה לפני הכל לפגוש אדם כזה שחוץ מהמקצועיות המטורפת שעוד נדבר עליה קודם כל בן אדם. אחרי כמה שבועות הגיעו לנו תמונות החתונה וואוווו!!! אין לי מילים לתאר את ההתרגשות והשמחה לצאת עם מזכרת כזו מהחתונה! כל תמונה יותר מדהימה מהשניה. אבל יותר מהכל היום עם ינאי ועם הצוות היקר נעשה עם מלא שמחה,צחוק, אכפתיות והקשבה כל זוג שרוצה לעשות תבחירה הנכונה שלנו לחתונה זה אך ורק עם ינאי!! ממליצה ממליצה ושוב פעם ממליצה❤️❤️❤️
הצג עוד

Shachar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
מדובר בגאונות בין כל האטרף הרעש המוני האנשים ינאי עוצר מתמקד ויוצר תמונה אומנותית מלאה במחשבה זה מקצוענות וזו גאונות בעיני !! אלוף בנוסף האיכות של התמונות WOW, כל החוויה היתה מאוד נעימה ומקצועית היה לנו לגמרי שקט מהתחום והכל במחיר הגון ! אנחנו סופר מרוצים וממליצים !
הצג עוד

אביה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היי כולם, רצינו לשתף אתכם בחווי ה המדהימה שהייתה לנו לעבוד עם הצוות של L Studio Photography ובמיוחד עם הצלם ינאי אלפסי, הוא הגיע בבוקר החתונה לבית עם ים של סבלנות ונחמדות- עם חיוך ענק שלא ירד ממנו ונתן לנו שירות מדהים, וסובלני, מקורי, ומעניין, ועזר ליום הגדול שלנו להפוך לחוויה בלתי נשכחת
הצג עוד

Tal Amano Lavi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חיפוש מאוד מקרי בגוגל הביא אותנו לינאי המוכשר וצוות הסטודיו המדהים! אחרי שחיפשנו לא מעט צלמים ועברנו בין פגישות, הגענו לינאי :) הוא פשוט הקסים אותנו, בעבודה , ביחס ובהקשבה מהרגע הראשון!
הצג עוד

Yehoshua   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו שנתיים אחרי החתונה, ובכל פעם שאנחנו רואים תמונות של חתונות של חברים אנחנו אומרים לעצמנו שזכינו לצלם הכי טוב שיכולנו לבקש. התמונות מושלמות ינאי איש נעים ונוח, תיקן כל מה שביקשנו והכל במהירות ומקצועיות שאי אפשר לתאר! אנחנו שנתיים אחרי והרגשנו צורך לכתוב תגובה, אולי זה יעזור לאותו אחד שמסתפק, ובכן, אל תסתפק! אתה תהיה בידיים הכי טובות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up