כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

סינגל דראם - Single Drum

סינגל דראם - Single Drum

תקליטנים
טלפון:0772308190
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nofar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
ללא ספק תותחים!!!! הרימו לנו את הרחבה בצורה מדהימה, חברותיים ואכפתיים ! והכי חשוב יודעים לקרוא את הקהל כמו שצריך , בקיצור אלופים שבאלופים!!!

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
את דיגיי סמיילי רותם אנחנו מכירים לפני כעשור כשהיה מתקלט במועדונים השוים בתל אביב. בפעם הראשונה שבן הזוג שלי ואני נפגשנו הוא תקלט והיה ברור לנושהוא גם יקלט בחתונה. רותם אדם סופר מקצועי, מקסים חביב וקשוב לצרכים והבקשות שלנו. האורחים לא הפסיקו לשבח על המוזיקה המקפיצה ושילובים היוצאי דופן. דיגיי סמיילי מעבר לעובדה שהוא יודע מה הוא עושה כי יש לו המון ניסיון הוא אנושי וליווה אותנו בכל התהליך וזה מאוד מאוד חשוב.
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חוויה מדהימה שירות אדיב ומדהים הבחירה הנכונה לגמרי

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
סמיילי היה זמין עבורינו בכל שאלה הקשיב וייעץ לגבי בחירת השירים ושילב מגוון סיגנונות ככה שכל הקהל שלנו יהנה וירקוד הרחבה הייתה מלאה גם בזמן האוכל שזה רק מראה כמה הוא תותח ויודע לשלב בין הסגנונות ! ממליצה בחום הייתה אווירה מהממת ואנרגיות מושלמות לגמרי מספר אחת שלי !! שנתראה רק בשמחות !
הצג עוד

שקד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שנפגשנו עם רותם לראשונה זה היה בסגר בקורונה ובזום קצת חששנו מהעניין אך רותם ידע להרגיע ולהגיד שאם לא נהיה מרוצים מהזום נפגש כמובן באופן פרטי לאחר שיגמרו הסגרים. אך גם דרך הזום העביר בצורה מדהימה את כל הקסם שיש בו, קודם כל חייכן, מדבר מנסה להכיר מי אנחנו כזוג ומה חשוב לנו ומה הדרך שלנו. נוצר חיבור מידי שסחף לפגישת זום של שעה +! באירוע היה מטורףף אנשים לא רצו ללכת הביתה, הרחבה הייתה מפוצצת עד השעות הקטנות. אנחנו אמרנו לרותם מתי להפסיק ונשארו עוד אנשים באמת שאלוף האלופים!
הצג עוד

Shirel   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
חוויה הכי טובה שיש! בגלל הקורונה והמלחמה נאלצנו לדחות את החתונה 4 פעמים ולאורך כל הדרך קיבלנו יחס הכי מבין ומחבק הבחירה הכי טובה שעשינו!
הצג עוד

Hadas   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הוא ממש קורא את הקהל החזיק את כולם עד מאוחר וכולם התלהבו גם לאורך כל הדרך סמכנו עליו וידענו שאנחנו בידיים טובות
הצג עוד

Yuval   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
דיג'יי סמיילי (רותם האלוף!) הוא ללא ספק הבחירה הכייייי מושלמת שלנו לאירוע והספק שאנחנו הכי הכי מרוצים ממנו! כל המחמאות והפרגונים שבעולם מגיעים לו על הערב המטורף שהוא עשה לנו! הקהל עף עליו והרחבה הייתה מלאה עד 2 בלילה!!! הוא ידע להתאים את עצמו והמחמאות עליו עד היום לא מפסיקות להגיע!! האנרגיות שהוא מביא איתו הן מטורפות ופשוט כיף איתו וכיף לראות עד כמה הוא אוהב את מה שהוא עושה וכמה הוא עושה את זה מכל הלב! את התאריך שלנו אחרי הדחייה הראשונה התאמנו אליו וזו הייתה ההחלטה הכי נכונה שעשינו! ללא ספק ההמלצה הכי הכי חמה שלנו!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
מטורףףףף כמה שדייגי יכול להקפיץ את האירוע בכמה רמות מעל מהאירוע הראשון ששמענו אותנו ידענו שהוא ינגן לנו בכל מחיר דקה אחרי ההצעה כבר רצנו לשריין תאריך אצל רותם האלוףףף שליווה אותנו לאורך כל הדרך גם לאחר הדחייה סגר לנו תאריך חדש היה בקשר דאג ושאל היחס הכי חם שיכול להיות עד לשירות הכי טוב שיש עבר שבוע מאז החתונה ולא מפסיקים לחייג ולשאול מי זה התותח שהרים שאת הרחבה !!!!! אין ספק שניפגש באירועים הבאים !!!!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
טוב זה כבר סיפור אהבה, אני וגלעד (בעלי) ידענו מראש שהוא יהיה הדיג'יי בחתונה שלנו בלי לחשוב אפילו. הוא שרף את הרחבה, קרא את הקהל וידע בדיוק איך לגרום לכולם להישאר עד הדקה האחרונה ועוד להתבאס שנגמר. איכות ללא פשרות !
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up