כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ניהול אירועים PANDA

ניהול אירועים PANDA

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שגב   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
מראש ידענו שאת האירוע שלנו נרצה להעביר בראש שקט, שכרנו את שירותי ניהול הושבה ואלכוהול של פנדה וזאת היתה ההחלטה הכי טובה שעשינו.ליאור הוא פשוט לב גדול, הקדיש את כל כולו להסביר לנו על כל שלב בתהליך, נתן שירות יוצא דופן בנוסף על שירות הלקוחות האדיב של פנדה, וכמובן היה זמין בצורה בלתי רגילה (גם בשעות המאוחרות של הלילה) צוות פנדה שהגיע לאירוע היה שירותי ומקצועי, שכרנו גם את שירותי האלכוהול של פנדה והם עשו לנו סדר מעל ומעבר, לא היו אצלנו מעל בקבוק אחד מאותו סוג פתוח באותו זמן ולכן יכלנו בסוף האירוע להחזיר בקבוקים סגורים לספק. ליאור דאג לנו באופן אישי ביום המיוחד ועשה אותו אפילו טוב יותר ! אנחנו באמת רוצים להמליץ על שירותי פנדה כי הם היו ואוו אחד גדול, דאגו לפרטים הקטנים באופן אישי, הרגיעו אותי ואת כלתי ופשוט נתנו יחס חם ואוהב.
הצג עוד

נויה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
מהרגע שהתחלנו קשר ועד הסגירה של כל החתונההיה ליווי מקצועי, מדהים וזמינות שיא! התברכנו שעשינו בחירה נכונה וזכינו בצוות של פנדה
הצג עוד

עידן   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
לקחנו את שירות אישורי ההגעה בלבד, בסיכום ליאור ביצעה את עבודתו כראוי מכיוון שרק 1% מכלל האורחים נשארו ללא מענה (תכלס.. סיננו)ממשק נוח של האתר נשלט בטלפון באופן מלא
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
90 מתוך 100
בחרנו ב"פנדה" לעשות אישורי הגעה לחתונה היות והמערכת שלהם מקושרת ישירות למערכת של האולם שבו התחתנו. העבודה מול פנדה יעילה וזורמת. ליאור נתן הנחיות ברורות והיה זמין לבירורים ושינויים של הרגע האחרון.נעזרנו במערכת שלהם לארגון הושבה.האתר והממשק נוחים מאוד לשימוש.אישורי ההגעה נשלחים בוואטסאפ - מה שהיה מאוד חשוב לנו.פנדה היו מאוד מדוייקים בנתונים שמסרו לנו! הייתה התאמה מצוינת בין הנתונים שלהם לכמות האורחים בפועל וזה ה-דבר החשוב בנושא אישורי הגעה. והכל במחיר מצוין.ממליצות בחום.
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
פשוט קל לעבוד עם מקצוענים! בעקבות המלחמה נאלצנו לדחות את החתונה, מניסיון שהיה לנו עם ספק אחר של אישורי הגעה אנחנו יודעים להשוות ולהגיד פשוט תודה שזכינו לעבוד מולכם! הכל היה קל, פשוט ונגיש יותר. זכינו 🤍
הצג עוד

מור טויסטר קרילקר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
היה פשוט מושלם הכל מסודר מתוקתק.עשה לנו סדר בהכל וחסך לנו מלא הוצאות כספיות. כל שאלה קטנה שהייתה לנו היה לו תשובה זמניות תמיד !! אליפות!!!האכפתיות לנו לזוג וגם למשפחות שלנו.
הצג עוד

noakristy   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הכל תקתק כמו שצריך, מקצועיות שיאאאאא, הודעות מדוייקות למוזמנים, ארגון מעולה, מחיר, הכל מהכל!! לא הייתי צריכה לדאוג לכלום!
הצג עוד

VLAD & DOR   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
ליאור הוא מקצועי במיוחד.התעסק בכל פרט ופרט באירוע שלנו, מהתכנון ועד הביצוע בשטח כל שלב עם ליאור היא חוויה מקצועית ומלמדת.יש לו יכולת יצירתית וראש טוב.ליאור תקשר איתנו בצורה יעילה ועם צוותי האולם והספקים השונים, הוא הצליח להבין את הצרכים שלנו ולהגיב בזמן אמיתי לכל תרחיש או בעיה.היכולת שלו לנהל את האירוע היתה מדהימה.
הצג עוד

דוד   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
חיפשנו מי שיטפל לנו בהזמנת אורחים ואישורי הגעה הפנו אותנו חברים שנהנו מאוד מפנדה
הצג עוד

טל קרמיזי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
מאודדדדדד מרוצים!באמת שעזרוהיו לצידנו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up