כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק לא פעיל
עדי מאפרת ומעצבת שיער

עדי מאפרת ומעצבת שיער

להקות, הרכבים וזמרים לחתונה
כתובת:
טלפון:0500000000
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 1 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
האיפור לא זז כל הערב וגם שחשבתי שהאודם כבר נעלם אחרי הצילומים גיליתי שלא! הערכת טאצ' אפ של עדי הצילה אותי עם הקשים (זה גאוני!). היא אלופה!!!! מקצועית בטירוף! החמיאו לי המון על האיפור ומהקצת תמונות שיצא לי לראות גם הצטלם מדהים. היה לי חשוב שהאיפור לא יהיה מוגזם, אלא קלאסי ויפה וזה ללא ספק עלה מעל כל הציפיות שלי!!! נהנתי מכל רגע בהתארגנות איתה!
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
המאפרת והמעצבת שיער מספר 1!! עשתה אותי לכלה הכי יפה שיש!!!! עדי מדהימה, נעימה ומקצועית ברמות. עשתה לי תסרוקת מהממת ועדינה ואיפור מושלם ועדין, בדיוק איך שאני. עדי ליוותה לאורך כל היום והפכה את היום שלי למושלם! זכיתי ❤️❤️❤️
הצג עוד

ורד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשחיפשתי מאפרת ומעצבת שיער לחתונה. חיפשתי איפור עדין ומראה שיער טבעי. מצאתי את עדי דרך הפייסבוק. מהרגע שיצרתי איתה קשר היא הייתה נחמדה ושירותית. היא איפרה וסידרה את השיער שלי ושל אמא שלי. היא הייתה נינוחה ביום החתונה ופשוט עשתה עבודה מדהימה: איפור עדין ושיער עדין אבל עדיין נראיתי כלה. היא שמה לי תוספות לשיער וגם השיער וגם האיפור החזיקו לכל האירוע. בנוסף קיבלתי תיק איפור קטן לתיקונים קטנים לשיער ולאיפור.
הצג עוד

קרן   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מצאתי את עדי בהמלצה בקבוצת מאורסות ואני שמחה שבחרתי בה
הצג עוד

אלמוג   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרתי את עדי דרך החברת של שמלות הכלה שלי , היה שם שלט קטן של מישהי עם הצעה חמודה וישר השארתי אצלה פרטים קיבלתי שירות הכי טוב שהיה אפשר לבקש , בחורה מאורגנת מסודרת אמיתית והכי חשוב העבודה שלה מושלמת ! כמובן שלא שכל את התיק הקטן שעזר לי המוןן שהדורות עשו לי את כל הפנים עם נשיקות אדומות 😂 ביקשתי את ההכי טבעי וכך קיבלתי בזכותה הייתי הכי יפה שיש ביום הכי חשוב עבורי ושמחה שבחרתי בה ❣️❣️
הצג עוד

Gali   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
איפור ושיער, עושה את ההבדל! עדי כהן המהממת שהגיעה משעות הבוקר המוקדמות ועשתה עבודה מדהימה, גם איתי וגם עם האחיות השושבינות. היא הגיעה עם אנה ושתיהן דאגו לנו ללוק מדהים וגם טיפלו באחיינית הקטנה;) ועוד אוסיף ואכתוב שאני בכלל ביומיום לא שמה איפור ולא יכולה לסבול שיש לי משהו על הפנים, אבל עדי הצליחה לגרום לי להיות עם איפור בלי להרגיש שהוא עלי!!!
הצג עוד

Neta   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אל עדי הגעתי בעקבות המלצות של כלות אחרות בפייסבוק, וישר הבנתי היא בדיוק הסגנון שאני מחפשת נקי, עדין קלאסי - ועדיין עם נוכחות של כלה. הרשתי שאני יכולה סמוך עליה בעיניים עצומות ולתת לה יד חופשית ועדיין לדעת שאצא מרוצה עדי הגיעה בבוקר החתונה סופר מאורגנת ומסודרת, ולאורך כל היום נתנה הרגשה מרגיעה וכיפית. האיפור והשיער החזיקו עד סוף הערב בלי לזוז!! ואף אחד לא שם לב שהייתי עם מיליון תוספות בשיער (: בכלל כל הקשר עם עדי היה מהמם, הייתה זמינה, קשובה, דאגה לשלוח את כל המידע גם בכתוב, ופתוחה לכל התייעצות, שאלות ומענה על חששות. ממליצה מכל הלב!!
הצג עוד

ענבל   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
את עדי הכרתי באנסטגרם כשחיפשתי איפור שיער לחתונה שלי משהי שתהיה רק שלי באותו היום כולל ליווי לאולם מבלי להיות בלחץ שתצטרך ללכת למשהי אחרת... מהרגע שדיברנו בטלפון היה לי ברור שהיא תהיה זו שתכין אותי ליום המאושר בחיי! בחורה מקצועית, נעימה, מרגיעה ויודעת בדיוק מה נכון עבורך! בנות עדי היא לא רק מאפרת מסרקת היא פשוט בחורה מושלמת היא תהיה עוד מלווה שלכן היא תהיה שם בשבילכן בכל רגע שתצטרכו נשבעת לכם שהיא פשוט זכייה בלוטו אני מודה על השניה שסגרתי איתה כי המחמאות בחתונה לא פסקו לרגע!❤
הצג עוד

Victoria   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
לעדי הגעתי דרך המלצות בקבוצת מאורסים/מאורסות בפייסבוק. בדקתי כמה מאפשרות ומסרקות, חלקן ענו לי, חלקן נעלמו ולא שלחו לי הצעות מחיר כפי שהבטיחו לעשות. חלקן הציעו פגישות בזום ולי זה פחות התאים כי היה חשוב לי להיפגש פנים אל פנים ובין היתר לחוש את הבן אדם מולי ולראות איזה תחושות אני מקבלת. פניתי לעדי בפייסבוק והיא ענתה לי במהירות ושלחה לי הצעת הודעה והצעת מחיר מסודרת ומפורטת בווטסאפ. קבעתי פגישה ייעוץ חינם עם עדי במשרדה ברמת גן. מהרגע שפגשתי את עדי התאהבתי, היא הייתה כ"כ נינוחה ונחמדה, אבל גם מלאת התלהבות ולהט למקצוע שלה. עדי מאוד אוהבת את אולם החתונות והיופי ומאוד אוהבת להפוך את הכלות שלה ליפייפיות. בפגישה עם עדי דיברנו כבר על בניית לוק לאירוע, כולל תסרוקת ניסיון. עדי הסבירה מה כוללת הצעת המחיר שלה, מה החומרים שהיא משתמשת בהם. שאלה אותי איך אני רואה את עצמי באירוע מבחינת תסרוקת ואיפור ובהתאם לכך נתנה לי בערך את הויז'ן שלה לאיך אראה ביום המיוחד שלי. כמו כן, היה לי חשוב להיראות יפה בחתונה שלי כמובן, אולם עם איפור טבעי ולא איפור כבד מאוד וזו בדיוק המומחיות של עדי. כבר לקראת סוף הפגישה הבנתי שעדי תהיה המאפרת שלי, של אמא שלי, של אמא של בעלי והאחיות שלו וגם של המלווה שלי, אולם לקחתי קצת זמן לחשוב ולהחליט סופית. נפגשתי עם עדי ביום שישי וכבר ביום ראשון דיברתי איתה וסיכמנו שאני רוצה אותה בחתונה שלי ושילמתי לה מקדמה על סך 400 ש"ח. עד החתונה היו לי, לבנות משפחה ולמלווה שלי כמה שאלות לעדי והיא תמיד הייתה זמינה ואדיבה מאוד, תמיד ענתה על כך השאלות במהירות ובנועם ודאגה להרגיע ולהיות שם עבורי תמיד. כשעוד הייתי בחיפוש אחרי המאפרת היה לי ברור שלא אסגור שום דבר בלי איפור ניסיון, אבל לאחר הפגישה עם עדי כל כך התחברתי אליה וסמכתי עליה שלא הייתי צריכה את זה בכלל. כמו כן, לפני החתונה משיטוט בקבוצות פייסבוק וקריאת פוסטים על הסיוט בהורדת תוספות השיער לאחר האירוע, התחלתי קצת לדאוג בעניין הזה, כתבתי לעדי וגם בעניין הזה היא הרגיעה אותי מיד והסבירה שהיא משתמשת בשיטה של סיכות ולא של דבק ונתנה לי הוראות מדויקות כמה ימים לפני האירוע מה צריך לעשות ביום האירוע לפני ההתארגנות וגם איך להסביר את תוספות השיער ושאר האירוע לאחר האירוע והיה ממש מצוין.
הצג עוד

hadar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
עדי המקסימה איפרה ועיצבה לי ולאמא שלי את השיער, ואיפרה עוד שתי מלוות שלי. מקצועית בטירוף; השיער של אמא נשאר גם יומיים אחרי, האיפור והשיער שלי החזיקו כל הערב על אף החום של חודש יולי, נעימה וקשובה, הרגיעה אותי משיחת הטלפון הראשונה, נענתה לכל הבקשות והצליחה לקלוע לטעם של כל אחת מאיתנו (מתוכן 2 חברות שלא מתאפרות בכלל ביומיום ואני ואמא שלי שרצינו יותר ״גלאם״), עדי היתה מאוד מסודרת, הגיעה בזמן, עבדה לפי לו״ז מסודר שהודיעה לי עליו מראש והיתה זמינה מאוד אלינו. לא מובן מאליו בכלל שהצליחה לתקתק את כולנו ולהוציא את כולן מרוצות עד הגג. תודה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up