כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

עסק מאומת
פיינל דראם | Final Drum

פיינל דראם | Final Drum

תקליטנים
99
99 מתוך 100
לפי 1279 מדרגים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 12 שעות
verify
100 מתוך 100
קודם כל חשוב להגיד שהחוויה בפיינל דראם מצוינת, הם מקצועיים ונעימים מאוד ואנחנו ממליצים עליהם באופן כללי. בשיחה הראשונה הם שאלו והתאימו לנו דיג׳יי לפי העדפה ותקציב, וככה הגענו לעודדי.עכשיו, תקשיבו טובבב!! עודדי פשוט דיג׳יי טירוף, בנאדם כיפי ברמות ובזכותו הייתה לנו חתונה מטורפת!! היה לנו איתו חיבור מהרגע הראשון, כבר מפגישת ההיכרות שהפכה לשעתיים. איזה אירוע הוא עשה לנו!!!!! גם מבחינת ההתאמה אלינו ולמה שאנחנו אוהבים, גם מבחינת קריאת הקהל, וגם מבחינת התקשורת איתו שהייתה מדהימה. כולם עפו עליו, המספר שלו עבר הלאה כבר כמה וכמה פעמים מאז האירוע, ופשוט תסגרו איתו ולא תצטערו!
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 13 שעות
verify
100 מתוך 100
לאופק גלר הגעתי דרך המלצות של כלות,וככה זכינו להכיר את חברת פיינל דראם המדהימה!!!! לפני שנכנס לאירוע עצמו, אני חייבת להגיד שעובדי פיינאל דראם היו מדהימים (!!!) אלינו לאורך כל הדרך. הספק הכי, אבל הכי טוב שאתם יכולים לאחל לעצמכם. אופק גלר - אין דיג׳י כזה בכל העולם. העיף לנו את הרחבה עד 3 בבוקר! דייק את המוזיקה אלינו בצורה פנומנלית. אין אין אין טובים כאלה!בנוסף לאופק הדיג׳י, סגרנו דרך פיינל דראם את הסקסופוניסט האחד והיחיד - ברקו. ברקו ליווה לנו את החתונה החל מקבלת הפנים ועד השעות הקטנות של הלילה. ניגן לצידו של אופק ויחד הם יצרו סינרגיה מטורפת וחשמל באוויר.
הצג עוד

Snir   כתב/ה חוות דעת לפני 13 שעות
verify
100 מתוך 100
אז הגענו למשרדים של פיינל לפגישה עם עדן זגרון המלך!! מהרגע הראשון אמרנו לו בערך מה הוויב שלנו וישר קלטנו שמדובר בפצצת אנרגיה מטורפת!! מעבר לזה שהוא בן אדם מקסים וקשוב. אין לתאר איזה מסיבה הוא הרים לנו בחתונה, אין אחד מהצעירים שלא שאל מי זה הדייגי המטורף !!! עד שלא אמרנו לו לקראת 3 בלילה (ביום שלישי!) שאנחנו רוצים לכבות הבן אדם היה על 200. איןאין דברים כאלה בעולם.
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני 18 שעות
100 מתוך 100
את פיינל דראם הכרנו מחתונות של חברים, וכשהגיע הרגע שלנו לחפש די-ג׳יי נכנסנו לאינסטגרם להתרשם מהדי-ג׳יים.המוזיקה באירוע היתה מאוד חשובה לנו שיהיה שמח עם שירים פופולריים וגם עם שירים קצת יותר ישנים קלאסיים שאנחנו יותר מתחברים אליהם.כשראינו את עודדי פשוט ידענו שהוא האיש שאנחנו צריכים. קבענו פגישה וישר התחברנו, והחלטנו שהולכים על זה. כל התהליך היה מדהים עודדי ידע להתאים לנו בדיוק את הסגנונות והשירים שאנחנו מתחברים אליהם, הוא גם היה זמין לשאלות ודברים שעלו ככה לפני.האירוע היה מדהים! אנשים לא הפסיקו לרקוד כולל המבוגרים, כולם היו על הרחבה. כל מי שהיה לא הפסיק להחמיא כמה שהדיגיי פשוט מעולה ואיזה מסיבה מטריפה היתה! ממליצים בחום על פיינל דראם, ועל עודדי בפרט! היה פשוט מושלם!
הצג עוד

adi   כתב/ה חוות דעת לפני 18 שעות
verify
100 מתוך 100
ואו ואו ואו!!! אין על עדן בעולם, הוא היה מטורף , מדויק , כולם עפו באוויר , קרא את הקהל בצורה מושלמת !!! היה מדהים להתנהל איתו לפני האירוע ובמהלך כל האירוע !! ״ לא יכולתי ללכת לעשות פיפי כי כל פעם שהלכתי רצתי חזרתי לרחבה לשיר שאני אוהבת !!! ״ ״ מאיפה הבאתם את הדיג׳יייי הזה ??? ״ ״ עוד לא התארסנו אבל זה הדיג׳יי שאני סוגרת לחתונה !!! ״ זה קצת מהמשפטים שאנחנו זוכרים (; מקצוען על ויותר מהכל בן אדם מטורף , תודה ענקית !!!! לא הפסקנו לקבל מחמאות אחרי האירוע !!!!
הצג עוד

inbar   כתב/ה חוות דעת לפני 18 שעות
100 מתוך 100
היה מושלם. בן חנסון האלוף הרים את הרחבה עד סוף הערב, ההתנהלות מולם הייתה נעימה ממליצים בחום איתי וענבר❤
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 19 שעות
100 מתוך 100
הגעתי למקום בעקבות המלצה של חברה שלי.נתחיל בשירות המדהים , כבר בשיחה הראשונה איתן נתן לנו תחושה טובה וגרם לנו להרגיש שאנחנו בידיים טובות. כל שאלה הכי קטנה הוא עזר בכיף מכל הלב. התרשמנו מאוד מבן ביבס כבר בפגישה הראשונה, לקחנו אותו ואת נתן הכנר. השילוב של שניהם היה פשוט מטורף, לשניהם יש אנרגיות טובות ושניהם מקצועיים ברמות , כל האירוע קיבלתי עליהם מחמאות (מאנשים בכל הגילאים חייבת לציין, גם מבוגרים וגם צעירים) בן יודע לקרוא את הקהל ולשים שירים מגוונים כדי שכולם יעופו באוויר בקיצור לכל מי שמתלבט- ממליצה בחום לא תתחרטו!! מעבר למקצועיות של כולםםםם שם, הם יודעים לתת שירות מהמם ובאמת שזה עלה על כל הציפיות שלנו. צוות של אלופים אין עליכם ❤️
הצג עוד

Rachel   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
100 מתוך 100
הגענו לפיינל דראם דרך המלצה של חבר, ואיזה מזל !! אופק גלר המלך פשוט מטורף, ואיזה חתונה מטורפת הייתה ! אופק ידע לקרוא את הטעם שלנו בול ! ובצורה מדוייקת כבר מהפגישה הראשונה הבנו שאין לנו מה לדאוג, אופק דאג שנהיה רגועים מההתחלה ועד הסוף, היה איתנו בכל רגע במהלך החתונה וזה היה מורגש, דאג לשנות מוזיקה לפי מה שהרגיש מהקהל ולוודא שאנשים תמיד יהיו על הרגליים, אבל גם שיוכלו לדבר אחד עם השני בשולחנות כשישבו לאכול בלי להשתלט מידי, הכל באמת בטוב טעם, אופק הלך עם הבחירות המוזיקליות המוזרות שלנו עד הסוף ונתן לנו את המקום להתבטא והרגשנו שהמוזיקה היא באמת הכי אנחנו ! מקווים שאופק וכל הצוות בפיינל דראם ימשיכו לשמח זוגות נוספים ! המון תודה !!
הצג עוד

Netanel   כתב/ה חוות דעת לפני יומיים
100 מתוך 100
אין כמו עדן !!! הוא עשה לנו מאוד שמח !
הצג עוד

yoni   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
בן ביבס המלךזכינו בו, ואנחנו שרופים עליו!!!!מקצועי ברמות, אדיב, חיית רחבה ופשוט היה מושלם, הבחירה הכי טובה שהייתה לנו!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up