כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יואב אלון

יואב אלון

צלמי סטילס
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Noam   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
יואב מדהים! איש יקר, מהרגע הראשון התאהנו בו, התמונות היו מרגשות ומיוחדות תפסו רגעים קטנים וגדולים. אווירה סופר נעימה, בקיצור תותח עלללל!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היה מושלם מהרגע הראשון ועד קבלת התמונות. לא יכולנו לבחור באדם יותר נעים שילווה אותנו במשך החתונה!ממליצים בחום!
הצג עוד

זהר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ההתנהלות מול יואב עברה בקלילות, ברוגע ובכיף מהרגע הראשון שפגשנו אותו, ומאז ועד החתונה הוא היה זמין עבורנו לכל שאלה או תהייה. יואב פשוט אדם עם וייבים טובים ומעבר לזה מקצוען ברמות וצלם מוכשר שיודע לתפוס רגעים בצורה טבעית בלי לגרום לזוג להרגיש מבויים. הצילומים הרגישו קלילים, לא מתאמצים ומאוד טבעיים (יחסית לעובדה שהכלה מאוד לא אוהבת להצטלם), ויואב והצוות שהגיע איתו פשוט ידעו איך לגרום לנו להרגיש בנוח מול המצלמה. באמת שבלעדיו יום החתונה לא היה נראה אותו הדבר ואנחנו ממליצים עליו בחום! ❤️
הצג עוד

Ih   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב תקשיבו, אין צלמים כמו יואב. מדובר בבחור שהוא פשוט קסם. מהפגישה הראשונה הבנו שיש לנו עסק עם מקצוען אמיתי, ולא פחות חשוב - עם אדם מופלא. יואב היה כל מה שאפשר לצפות מצלם ביום החתונה ומעבר. הוא ידע איך להיות נוכח בכל רגע באופן לא מורגש, לבחור את הלוקיישנים הכי טובים, להרגיע ולזרום. הוא היה זמין לנו בכל שאלה או תהיה לפני, היה סבלני ועזר לנו בכל מה שביקשנו. אפילו האורחים שלנו עפו עליו.
הצג עוד

פז   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
ליואב הגעתי אכשהו דרך המלצה. צילום זה אחד התחומים שאני הכי אוהבת ומתעסקת בהם והיה לי ממש חשוב למצוא מישהו עם צילומים כמו שאני אוהבת. קליל ולא מתאמץ. כזה מדויק שתופס רגעים ולא מביים אותם - עם יואב זה לגמרי הייתה אהבה משיחה ראשונה והוא דאג להביא ביחד איתו גם צלם וידיאו ועוד צלם שהגיע לאירוע עצמו. מעבר לזה שיש לי במשפחה כמה צלמים מקצועיים שעפו עליהם, אני יכולה להגיד שבכל האירוע כמעט ולא הרגשתי אותם (בקטע הטוב) ויש מהחתונה אין סוף תמונות ורגעים שגרמו לי לתפוס את הראש ולהגיד ואו איך קלטתם את זה? אין כל ספק - שהם פשוט באו לעבוד. להיות שם באווירה הכי טובה ומתרגשת ולצלם בלי שנרגיש שהם שם - לא ביימו אנשים ברחבה ולא תפסו תשומת לב, שזה בעיני באמת סוד הקסם לצילומים מוצלחים. מעבר לזה שקיבלתי גם את כל התמונות הערוכות תוך 3 שבועות מהחתונה - האווירה איתם והאנרגיה היו פשוט מרגשות.
הצג עוד

נגה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
צלם מבחינתנו זה מהחשובים שיש, לא ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים אבל ידענו שחשוב לנו שיגרמו לנו להרגיש משוחררים ונינוחים. אל יואב ושי (צלם הוידאו) הגענו דרך חברים טובים, משיחת הטלפון הראשונה הבנו שיואב הוא האחד. יואב היה זמין לכל שאלה, מלא בסבלנות וקשב, הרגיש אותנו כבר מהפגישה הראשונה. יואב רגוע ונינוח, שידר לנו כל הזמן שיש פתרונות לכל דבר, מקצועי בכל הרמות, סבלני והנוכחות שלו היתה כל כך שלווה ונעימה. יואב הגיע עם שי צלם הוידאו ואליהם הצטרף בערב גם אייל צלם הסטילס הנוסף, שניהם היו מהממים ומקסימים ונתנו לנו להרגיש הכי יפים ורגועים איתם :) ממליצים בחום!!! איזה כיף יהיה לכם עם יואב!!
הצג עוד

גלי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג שלא אוהב להצטלם, חיפשנו צלם בראש טוב, נעים ורגוע שישרה אווירה נעימה ויאפשר לנו להרגיש בנוח מול המצלמה. כזה שיבין שאנחנו לא מנסים להיות דוגמנים בבוק, אלא פשוט אנחנו. מהרגע הראשון שפגשנו את יואב, האדם המקסים הזה, הבנו שיש התאמה. מההתחלה הרגשנו שהוא מבין אותנו, יודע בדיוק מה הסגנון שאנחנו מכוונים אליו, ובאופן כללי פשוט אדם טוב שבא לנו שיהיה בקרבתנו. לאורך האירוע, מהדקות הראשונות שהוא הגיע ועד הסיום של החתונה, גילינו כמה ההחלטה הזו הייתה נכונה. אדם זהב
הצג עוד

or   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אמלק: תעשו לעצמכם טובה ופשוט תקבעו איתו כבר! ועכשיו יותר באריכות: כשפגשנו את יואב הבנו מהרגע הראשון שהוא הולך להיות הצלם שלנו. הוא פשוט תותח! נתחיל מזה שבקורונה הוא היה דינאמי וזרם איתנו כשדחינו את החתונה (פעמיים), וביום של החתונה גרם ליום המאוד לחוץ הזה להרגיש כל כך טבעי וכיפי. יואב מקצועי בצורה יוצאת מן הכלל, כל האורחים עפו עליו.
הצג עוד

Idit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי צלם שמצלם טבעי, בלי לביים יותר מדי. ראיתי את התמונות של יואב באינסטגרם ובפייסבוק וחשבתי שזה הסגנון. בפגישה הקליק היה מיידי, וביום האירוע הוא השרה אווירה נינוחה ורגועה, אפילו אחי שליווה אותנו בצילומים עף עליו.
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
יש אנשים שאתה פוגש, וברגע הראשון שאתה פוגש אותם, מסיבה שאתה אתה לא יודע להסביר אתה פשוט סומך עליהם, בוטח בהם, ומתאהב בהם. זה המקרה עם יואב. מהרגע הראשון ידענו שהוא הבחירה הנכונה בשבילנו. תוך כדי האירוע הבנו בדיוק מדוע בחרנו בו, הרוגע שהוא הקרין חלחל אלינו ופשוט נהנינו מהצילומים (וגם נהנינו שהוא איתנו). כישרונו של צלם הוא במציאת הרגע הנכון כדי להשיג את התמונה המושלמת לא משנה כמה זמן עבר או אם הוא עייף או כבר צילם 2000 תמונות לפני. יואב הצליח לתפוס אין ספור רגעים שישארו איתנו לנצח, אך ללא ספק התמונה שלעולם תישאר איתנו היא תמונה שצולמה כשתי דקות לפני סוף האירוע (שעה שתיים וחצי בלילה כחצי שעה אחרי שאמרנו לו שהוא יכול ללכת הביתה כי כבר מאוחר ולא חשבנו שיהיו איזו שהן תמונות מיוחדות באותו רגע, אך יואב התעקש להשאר). תמונה שתשאר לנצח רק בזכותו של יואב. יואב הוא אמן ,איש עבודה מסור, מצחיק ,והבחירה מספר 1 שלנו ללא ספק!😍😍😍
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up