כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה ביכלר איפור ושיער

נועה ביכלר איפור ושיער

איפור כלות
טלפון:0523464451
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
louisabramnik   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
שבועיים לפני כשחשבתי כבר שלא אעשה תסרוקת בכלל ופשוט אסתרק לבד אחרי המקלחת מצאתי את נועה שלמזלי הייתה פנויה וגם מצאה זמן שאבוא לנסיון שיער ואפילו עשתה לי נסיון איפור למרות שכבר סגרתי עם מישהי אחרת! תסרוקת מקסימה וטבעית שהתאימה לי ועשיתי תוספות אבל אף אחד! אף אחד! לא שם לב וכולם חשבו שהייתי בלי:) לא זז עד סוף האירוע. לקח סביבות 40 דק- שעה להוריד הכל אחרי האירוע. אחרי חפיפה כפולה עם שמפו ומרכך רגיל השיער היה כמו חדש:)
הצג עוד

Daniela   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
נועה מאפרת מהממת סופר מקצועית ממש קשובה אחרי הרבה מאפרות שהחשיבו את עצמן והוציאו אותי כמו ליצן הגעתי לנועה וממש התאהבתי יש לה מלא סוגי איפור והיא יודעת להתאים בול אין אירוע שאני לא מתאפרת אצלה
הצג עוד

Tamar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
אני האמא של הכלה, בת 57. נועה איפרה אותי מקסים, עדין ומתאים לגילי ולעור (אותו הכינה היטב קודם בלחות) והורידה שנים רבות מהמראה שלי . האיפור התאים במאה אחוז למה שביקשתי כאשר כל זמן האיפור היא הייתה קשובה לחלוטין לבקשות. החבבות הטבעית שלה עשתה את החוויה נעימה. ממליצה בכל פה
הצג עוד

avital   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
חוויה נעימה מאוד! מקצועית, נעמה, שירותית וזמינה...
הצג עוד

miri   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
90 מתוך 100
ממליצה. שיער ואיפור ביום החתונה זה הרבה זמן וטוב לעשות את זה עם מישהי שנחמד להיות איתה הרבה זמן ביום הזה..
הצג עוד

Ortal   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
נועה! מקסימה! סבלנית ואדיבה! סגרתי איתה חבילת איפור שיער כלה ואמא במחיר הוגן מאוד לתמורה מקצועית ואיכותית! כולל כמובן פגישת ייעוץ מושקעת עד לשביעות רצונה של הכלה החביבה ושל אמה היקרה. זהו. נועה. באחריות.
הצג עוד

Reuma   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
הלב המקום הנכון. הכל היה מקצועי, נעים ורגוע.
הצג עוד

afikn   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
קיבלתי המלצות על נעה מחברה. מאוד התחברתי לסגנון העדין והטבעי של העבודה שלה. נעה הקשיבה לכל הרצונות והדגשים שלי לסגנון האיפור והשיער, ויישמה בהתאם. התוצאה היתה בדיוק כמו שרציתי: סגנון טבעי מצד אחד, ומחמיא וחגיגי מצד שני. קיבלתי המון מחמאות. מעבר למקצועיות וחכשרון, נועה היא אחלה בנאדם, מצחיקה בטירוף ונעימה. אין לי ספק שאחזור אליה שוב.
הצג עוד

Vardit   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הגעתי לנועה בעקבות ההמלצות שקראתי כאן וכבר בפגישת ניסיון הבנתי שעשיתי בחירה מצוינת! נועה איפרה וסירקה אותי בחינה ובחתונה. היא אכפתית, סבלנית, מרגיעה, כייפית, מצחיקה ומקצועית. היא יודעת "לקרוא" את הלקוחה ומתאימה לה את האיפור והשיער בצורה מדויקת ביותר. קיבלתי המון מחמאות, והמחמאה הכי חשובה בעיניי הייתה שהאיפור והשיער היו ממש "אני". ממליצה בחום רב על נועה. אני בטוחה שתהנו ממנה ותצאו מרוצות :)
הצג עוד

hadarydar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אז נתחיל מהסוף, מהתמונה הראשונה שצירפתי. אולי זו לא תמונה קלאסית שרואים אותי עם אפקטים והכל והאיפור הסופי, אבל בעיניי זה פשוט מסכם עד כמה זכיתי כשבחרתי שנועה תהיה המאפרת שלי ביום החתונה. כמה לחץ יש ביום הזה, כמה חששות, ובזכות האישה המדהימה הזאת, לא רק שנראיתי מדהים (ברור)- גם הייתי רגועה, היא הצחיקה אותי, שימחה אותי, הייתה קשובה, הוגנת, איכפתית, מקצועית ברמות מפחידות.. קשה לי למצוא תכונה אחת שצריכה להיות במישהי ביום הלחוץ הזה שאין לנועה ובטונות.. אז אחרי שסגרנו את זה נתחיל מההתחלה :) לנועה המושלמת הגעתי אחרי שבועות של חיפושים. היה לי ממש קשה למצוא מאפרת ושיער כי למען האמת - אני לא מתאפרת ביום יום, ופשוט כל כך כאב לי לשלם אלפי שקלים על משהו שליטרלי נשטף בכיור בסוף האירוע. כל המאפרות שראיתי, או שתמונת הלפני /אחרי שלהם הייתה נראית כמו 2 נשים שונות (כל כך רציתי להתחתן עם אהוב ליבי כמו שאני נראית - אני, או איך נועה אמרה את זה? ״את, רק ביום ממש טוב שלך״) או פשוט במחירים לא הגיוניים. ואז מצאתי את נועה, הסתכלתי על העבודות שלה, על הרזומה שלה (מדריכה באל מקיאג׳, מאפרת של המרואיינות בכתבות של עיתון גלובס - ג׳ יפית, איילת שקד, וכו׳), ראיתי שהיא תותחית ועם ניסיון, עם מגוון ענק של סגנונות (שזה סופר חשוב! הכי קל להיות מאפרת שעושה את אותו השטנץ לכולן) והחלטתי לפנות אליה. קיבלתי את הפתעת חיי, כל המקצועיות הזאת - והמחיר הכי הוגן ששמעתי. בחיי שזה כמו למצוא מכרה זהב. כמובן שטוב הלב וההוגנות לא נעצרו שם - פגישת הניסיון עם נועה כוללת ה-כ-ל! לא חצי איפור רק חצי פנים, לא עין ככה עין ככה, לא להחזיק את השיער עם היד בכאילו ולהגיד ״ככה זה יהיה״ - אלא ה-כ-ל. כל האיפור, כולל ריסים אם צריך, כולל תוספות אם צריך. שלא יהיה טיפה של לחץ וחוסר וודאות ביום המרגש הזה של החתונה. ומה קורה בזמן בין פגישת הניסיון ועד החתונה? אולי אצל מאפרות אחרות כלום, אבל אצל נועה ממש לא. בכל התקופה הזאת נועה הייתה איתי בקשר, התייעצנו, חשבנו, שאלתי אותה שאלות על דברים שפתאום מצאתי, בחיי שחפרתי לה! היא הייתה שם לכל שאלה וכל תהייה עם כזו סבלנות ורצון אמיתי וכנה לעזור, שאהיה הכי מרוצה שיש. בחיי שיש דברים שאי אפשר לזייף. וכמובן הפינאלה ביום עצמו. כזאת נשמה טובה. איפרה אותי ואת כל המשפחה שלי (אמא, אחיות), היא דואגת להביא מלוות מקצועיות כדי שנספיק הכל בזמן, והתוצאה - וואי כמה התרגשתי.. בדיוק כמו שביקשתי ובדיוק כמו שנועה אמרה, הייתי אני, רק ביום ממש ממש טוב שלי. אז מה עוד אוכל להגיד על נועה המושלמת? שהיא עשתה לי הכי יפה שיש? ברור, שהיא עשתה לי כל כך יפה שגיסתי גם לקחה אותה לחתונה שלה? ברור, שהיא כל כך מדהימה ורגישה ומקצועית שכבר חזרתי אליה שוב לעוד אירוע שתאפר אותי? איך לא, אז למי אלך? ;) בקיצור, אני ממש מקווה שאין עוד שמתלבטות. תחטפו אותה, וכל מי שתשכיל לבחור אותה ליום חתונתה תזכה. נועה - אוהבת אותך בטירוף, חבה לך כל כך הרבה תודות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up