כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אביב שויקה |  צילום אירועים

אביב שויקה | צילום אירועים

צלמי סטילס
טלפון:0508005617
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stav   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
אין על אביב בעולם!הגענו לאביב אחרי חיפוש ארוך מאוד, בו התקשנו למצוא איזון בין צלם מעולה ומקצועי לבין מחיר שפוי. ברגע שנפגשנו איתו, ידענו שהוא הצלם שלנו!אביב בנאדם קסם, היה באנרגיות שיא ובהרמות מטורפות, מצחיק, מקליל, ועשה לנו יום כיפי פי 10. גם כל המשפחה, המלווים והאורחים עפו עליו ברמות.בלי קשר, להצטלם זה לא בדיוק אנחנו, ואביב ידע להגיד לנו בדיוק מה לעשות, להצחיק אותנו ולהוציא חיוכים ואושר אמיתיים… ומכל זה יצאו תמונות אמאלה ואבאלה, שקיבלנו טיזר שלהן כבר יום אחרי האירוע!!
הצג עוד

Noy   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
תעשו לעצמכם טובה ותקחו את אביב המושלם להיות הצלם שלכם! אני ובעלי לא אנשים שמצטלמים ותמיד יוצאים מובכים בתמונות, לא חשבתי שיהיה אפשר להוציא תמונות כל כך מוצלחות כמו שאביב הצליח. כמעט פותחת אינסטגרם בזכותו 😉 מעבר לכך האופי הכיפי, הקליל והמשוגע שלו ילוו אתכם לאורך היום וזה בונוס ענק.הוא מקצועי, ידע להנחות גם אותנו, גם את המלווים וגם את המשפחות. התמונות הגיעו ממש מהר.לשכור את שירותיו היתה אחת ההחלטות הכי מוצלחות שלנו בחתונה.
הצג עוד

Guil   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
דיברנו עם כמה צלמים לפני שסגרנו, ועם אביב מיד היה קליק בשיחה. הוא גרם לנו להרגיש בנוח וביטחון, וזה מאד חשוב לצלם.ביום האירוע עצמו בכל רגע דאג לאווירה נינוחה, שנרגיש טוב, הוא תקשר בצורה מדהימה גם עם האורחים והמשפחות בכל שלב באירוע ונתן לנו להרגיש הכי טוב בעולם. התמונות הגיעו בזמן כמו שהבטיח והן מדהימות - גם החברים שלנו מפרגנים על זה בלי סוף.
הצג עוד

Yaron   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אביב קודם כל בן אדם זהב, עם לב ענק, והיה זמין לי ולאישתי לכל שאלה ובעיה. מעבר לכך הצילומים איתו הם חוויה מהנה, זורמת, ומצחיקה, והוא באמת יודע לתפוס את הקסם והרגע דרך הצילומים שלו. ממליץ עליו מאוד בחום!
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
וואו - אביב פשוט עשה לנו את היום.אנחנו זוג, כנראה כמו הרבה זוגות אחרים, שלא אוהב להצטלם ולא מרגיש בנוח מול מצלמה.מהרגע הראשון - אביב ידע להסביר מה לעשות, דאג לאווירה טובה וקלילה, ממש קרא אותנו כזוג יחד עם המלווים שלנו ווידא שכל דבר התנהל כמו שצריך וממה שראינו עד עכשיו - יצאו תמונות וואו!!!אביב היה סבלני לאורך כל היום, הצחיק, הפעיל, ויצר רגעים אותנטיים ורומנטיים בצורה הכי יפה שיש.
הצג עוד

shahar   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
הגענו לאביב דרך חתונה אחרת שהוא היה הצלם שם, מאותו רגע ידענו שאביב יהיה הצלם שלנו. לפני הכל הוא בן אדם מדהים שנותן אנרגיות חיוביות, היה לנו חשוב שתהיה לנו אווירה קלילה וזורמת ושיהיה מי שידריך אותנו איך להצטלם.בתור כלה לא קלה 🤪 אביב חד משמעית ידע להרגיע, להקליל את האווירה והעביר לנו את יום החתונה בכיף ובצחוקים. מעבר להכל התמונות יצאו פשוט מושלמות (קיבלנו אותן אחרי כמעט שבועיים!!!!) וכל מילה נוספת מיותרת. בקיצור - מי שתיקח אותו רק תרוויח 🤩
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
עברנו על צילומים של המוןןן צלמים, ובעלי שהוא צלם חובב פסל הרבה מהם, ואז הגענו לאביב, שפשוט עפנו על התמונות שלו, על הזוויות על התאורה על הטבעיות! ואחרי שיחת זום איתו, הוא פשוט קנה אותנו. כל כך מצחיק וקליל, ושם לב לפרטים הקטנים, הוא פשוט כבש אותנו עם האישיות שלו! ביום צילומים עצמו, אביב הגיע עם המון מצב רוח, עשה לנו המון צחוקים והתמונות יצאו כל כך טבעיות ויפות ונהנינו מכל רגע איתו! מעבר להיותו צלם על, הוא גם היה מלווה שלנו, עזר לנו לסדר את החליפה, עזר לי להוריד את הכתפיות באמצע הריקודים חחחח פשוט אישיות קסומה ואחד הספקים שאני הכי שמחה שבחרנו!!!
הצג עוד

רותם בנימין   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
אביב מקסים, היה לנו ממש כייף לבלות איתו את היום. הוא צילם אותנו תמונות יפייפיות וטבעיות ולא פספס אף אחד.
הצג עוד

cherut31   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
פשוט הספק הכי טוב שלקחתי לחתונה השירות שלו ככ אדיב ובאמת מכל הלב בנאדם שנון ומצחיק שמקליל את כל היום הלחוץ והמרגש הזה. התמונות שלו זה וואו פשוטהבחירה הכי טובה שעשיתי לחתונה הזאת נ.ב הצלם הנוסף גם משהו מיוחד שזה לא פחות חשוב😊
הצג עוד

זוהר   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
אין על אביב !! אנחנו ממליצים ממש מהרגע שהוא הגיע לצילומי התארגנות הוא לא הפסיק להרים ולהצחיק ולהשרות אווירה טובה ורגועה אנחנו זוג שלא אוהב להצטלם והוא דאג שנרגיש בנוח התמונות יצאו מהממות❤❤ הוא והצלם שאיתו לא הפסיקו לצלם ותפסו את כל הרגעים החשובים הרחבה ובמהלך היום התמונות הגיעו אלינו תוך שבוע!!אנחנו ממש שמחים שבחרנו באביב ליום המיוחד שלנו
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up