כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר שידלו ולטר-ניהול וליווי אירועים באהבה

בר שידלו ולטר-ניהול וליווי אירועים באהבה

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0723940210
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יובל   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בר היא פשוט מי שאתם רוצים שתעזור לכם לנהל את החתונה כדי שתוכלו להגיע ולהיות ביום המיוחד שלכם בלי טיפה אחת של לחץ.חוץ מהעובדה שהיא פשוט מקסימה, מלאת אהבה וחיוכים ותמיד תשים אתכם במקום הראשון ותיתן מענה (גם אם היא באמצע אירוע אחר) היא עושה את העבודה שלה פשוט מ ד ה י ם! לא היה לנו מושג כמה יש לעשות מאחורי הקלעים ובר הייתה שם כל שניה ושניה, דאגה שלא יחסר לנו דבר ובלעדיה הלא היינו שורדים את האירוע הזה.מי שלא סוגר עם בר פשוט מפספס מפיקה של החיים שכל אחד היה רוצה
הצג עוד

Tohar   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
בר מדהימה!!! אין מילים כמה היא הייתה שם בשבילנו מהשניה הראשונה. הכילה אותנו, היה לה כל כך חשוב לדייק למה שבדיוק רצינו, הייתה קשובה וזמינה בשעות לא שעות. הכי רגישה ומקצועית, כל ספק שסגרנו הכיר אותה ואמר שאנחנו בידיים הכי טובות שיש וזה אכן הורגש. ביום החתונה התמודדה עם גשם לא צפוי בחופה ונלחמה על זה שתהיה לנו את החופה הכי מדהימה שיש. עשתה לנו את הערב! אין כמוה, ממליצים מכל הלב!!
הצג עוד

אוריאן   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
עד עכשיו אנחנו לא מפסיקים לשמוע מהמשפחות שלנו על כמה בר מדהימה, ובאיזה תרחיש אפשר להסתדר בלעדיה בכלל? 😂 ואנחנו גם שואלים מה היינו עושים בלעדיה.אנחנו לא מצליחים לדמיין את הערב זורם ומתנהל ומתקתק כמו שהוא תקתק בניהול שלה. אנחנו לא מצליחים לדמיין קבלת החלטות שפויה לולא היא, ואנחנו לא מצליחים לשער עד כמה לא היינו נהנים אם היינו צריכים להתעסק במסביב. בר באמת הדבר שכל זוג שמתחתן חייב לקחת. היא דאגה להכל, הייתה כמו אחות גדולה שמלווה אותנו - החל מהדחייה של החתונה באוקטובר בעקבות המלחמה, ועד לתשומת לב לפרטים הכי קטנים, לליווי מא׳ ועד ת׳, לעוגיות חמאה נדירות ואירוח אצלה בבית, ועד לרגע החופה שמספיק מבט שלה אלינו ואנחנו נרגענו מיד.היא זכרה את כל הבקשות שלנו מהקטנות ועד הגדולות, ידעה לטפל בכל אחד מהדברים (והיה אירוע מורכב), והכי הכי הכי חשוב - גרמה לנו, שני חולי שליטה, לשחרר אותה, לשכוח מהכל מסביב ולעשות חיים משוגעים בחתונה שלנו. וזה אך ורק בזכותה.
הצג עוד

Hadar   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
לפני שסגרתי את בר ידעתי שאני מחפשת מנהלת אירוע חיצונית שתדע לענות על כל הצרכים שלי. תכננתי המון דברים שרציתי שיקרו בחתונה ובאמת תהיתי מי תהיה הבחורה שתצליח להתמודד עם כל הטירוף שלי. לאחר כמה חיפושים מישהי המליצה על בר. מהשיחה הראשונה התאהבתי! הבחורה מקצועית, אחראית, תקתקנית.. כל מה שכלה מחפשת במנהלת אירוע. בפגישה איתה עברה איתנו על הכל, על מה שחשוב לנו ומה אנחנו מצפים שיקרה. ביום האירוע עצמו הרגשתי שהיא תמיד נוכחת, מקבלת הפנים ועד כמעט סוף הערב היא הייתה שם לתת מענה לכל דבר שהיינו צריכים – גם למשפחה שלנו! כל דבר שרציתי שיעמוד – עמד! אני כלכך שמחה על הבחירה בבר ואני באמת לא יודעת איך הייתי עוברת את הערב הזה בלעדיה. ממליצה ברמות!!!!
הצג עוד

Shir   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
בר הייתה מנהלת האירוע של אח שלי, וכבר אז ידעתי שאסגור אותה ליום החתונה שלי (:בר מדהימה, מרגיעה, תומכת, ותמיד שומרת על חיוךהיא עברה איתנו דחיית חתונה עקב המלחמה ולאורך כל הזמן הייתה זמינה עבורנו, הכילה את הסיטואציה והרימה אותנוכשבר הייתה איתנו ידעתי שאין לי צורך לדאוג לכלום ולנו רק נשאר להנות מהיום שלנובר באמת משהו מיוחד, ואנחנו ממליצים עליה מכל הלב שלנו
הצג עוד

פרץ גלס - DJ Glass Vegas   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
כדי ג׳יי בעולם החתונות, הכרתי את בר לפני מספר שנים תוך כדי עבודה משותפת והיה לי ברור שביום שאתחתן היא תנהל לי את החתונה. בדיעבד זאת אחת ההחלטות הכי חכמות שעשינו. בר תיקתקה את הכללללל כולל הכל ביום האירוע מבלי שנצטרך בכלל לתת לה הוראות או הכוונה וכל זה לפני שבכלל הגענו לאולם - הגענו ופשוט היינו בהלם שהכל מוכן, עומד במקומו, ומדוייק לפרטי פרטים בול כמו שרצינו ותכננו, בר הבינה אותנו וידעה לקרוא אותנו והגדילה ראש בצורה פשוט מדהימה והורידה מאיתנו כל כך הרבה לחץ וכאבי ראש ביום החתונה. ההתנהלות של בר מול אנשי הצוות באולם שהתחתנו בו ומול שאר נותני השירות הייתה פשוט מעולה, כולם שיבחו אותה ועפו עליה. בכללי לאורך כל הדרך בר הייתה קלילה ומדהימה, נתנה עצות והכוונה כשהיינו צריכים והייתה פשוט מדוייקת לנו.
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מהטלפון הראשון התאהבתי בבר! היא הייתה מקסימה מהרגע הראשון ועד הליווי בחתונה! אכפתית ומדהימה וממש ממש שמחנו שלקחנו אותה כמפיקת אירוע! עזרה לנו בטירוף בכל ההתנהלות מול האולם ועם הספקים ואין ספק שאם באלכם ראש שקט בחתונה- לכו לבר!!
הצג עוד

Tali   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אל בר הגענו אחרי חיפוש ארוך ומייגע (איפה היא הייתה קודם) של מנהלת אירוע שתלווה אותנו ליום החתונה וכבר מהפגישה הראשונה ידעו שאנחנו בידיים טובות ובר היא האחת שלנו ליום הכי שמח בחיינו. היא עשתה לנו סדר והשרתה תחושת רוגע. ביום של החתונה הצלחנו לשחרר והיא לקחה את המושכות ודאגה להכל עד הפרט הכי קטן שיש. היא סופר מקצועית ותקתקנית ברמות ושלא נדבר על יכולת העל שלה לדעת בדיוק מה אנחנו צריכים מבלי שנבקש. והבונוס הענק זאת האישיות הכובשת שלה והלב הענק שלה, הרגשנו שחברה טובה מלווה אותנו, האירוע שלנו היה מושלם והרבה בזכותה!
הצג עוד

יוליה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אין מה להגיד, בר היא 100 מתוך 100.מהשיחה הראשונה שדיברנו בטלפון היא נתנה לנו את ההרגשה שדברים יהיו בסדר בעיקר בתקופת מלחמה ומילואים.לאורך כל הדרך עזרה לנו לחפש ולסגור ספקים וגם את החוזים מולם. כל ההתעסקות הייתה ישירות מולה. בר בעלת ניסיון ומקצועית מאוד. קיבלנו פידבקים מדהימים עליה מהמשפחה וגם מהספקים שדיברו איתה. ביום החתונה לא התעסקתי בשום דבר חוץ מעצמי ובר דאגה להכל.אין ספק שאם היה לי עוד אירוע בר לגמריי תהיה נוכחת שם.
הצג עוד

Shaily   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
! שאיתה האירוע לא היה מתקיים, היה כל כך הרבה בעיות והיא פתרה את הכל בלי להילחץ ולשגע אותנו ביום עצמו, כל כך שפיצית, ידעה בדיוק מה רצינו ועשתה את הכל , מתוקתק והיא קלילה ברמות, אני שוב אומרת שבלעדיה ככל הנראה לא היה מתקיים האירוע.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up