כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

מני סטאר די.ג'יי

מני סטאר די.ג'יי

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
מילה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
100 מתוך 100
הגדולה של הדי ג'י היא לשלב את מה שהחתן והכלה מבקשים וגם להרגיש ולשמח את הקהל.למני יש את זה ביג טיים!תודה רבה, היה מעולה!

אלי ויעל כהן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
הגענו למני אחרי שחברים רבים המליצו לנו, מההתחלה הבין את הראש שלנו ונתן לנו הרגשה שאנחנו בידיים טובות ועשה לנו את החתונה הכי כיפית שיש - ללא ספק ידע להרגיש את הקהל ופשוט היה מושלם
הצג עוד

ירדן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
נפגשנו עם מני האלוף ומהרגע הראשון הבנו שיש על מי לסמוך , גם כששינינו שירים פעמיים הוא ישר זרם והחליף לא עניין אותו שזה כמה ימים לפני , הוא מקצועי בטירוף , תמים זמין , שירותי ממש , התחתנו ביום שלישי כול האורחים עד שתיים וחצי לא רצו ללכת הרחבה מפוצצת , הרקיד את כולם , וקלע בול לקהל !! ההודעות אחרי זה לא הפסיקו להגיע לגביו כמה שהוא תותח מהאורחים ! חד משמעית רק אותו אני אקח לשמחות שלי בעה ורק עליו אני אמליץ !!
הצג עוד

גליה   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
מרגע ההצעה ידענו שמני יהיה הדיגי שלנו,היחס האישי , החוויה הטובה, ההקשבה לכל דילמה ושאלה,הרמת לנו במה מטורפת שכולם נשארו פעורי פה,עשית לנו את המסיבת חתונה הכי מושלמת שיכולה להיות כולם עפו באוויר, כל המוזמנים לא זזו מהרחבה, הרחבה הייתה מפוצצת!המוזיקה הייתה מושלמת מעל ומעבר למצופה!!
הצג עוד

orel   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
על מני שמענו ברגע שעלה נושא החתונה, קיבלנו המלצות כמעט מכולם. ואחת ההחלטות הכי חשובות שעשינו זה לסגור אותו. כבר בהתלבטויות של איזה שיר לסלואו ולכניסה הוא היה שם ועזר לנו לבחור, ועל כל שטות ושאלה שהייתה לנו הייתה לו תשובה. פשוט מרגישים שהוא מקצועי ומנוסה. הוא יודע לשמור על וייב מטורף, הרחבה הייתה מלאה וכולם נהנו ברמות אחרות.אין אחד שלא אמר שהייתה חתונה אש, והמון בזכות המוזיקה ומני בפרט שידע להרים לנו.
הצג עוד

ניצן   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
100 מתוך 100
את מני אנחנו מכירים עוד לפני שבכלל התארסנו, אבל היה לנו ברור שברגע שנסגור זה יהיה רק אצלו!! היינו בכמה אירועים להתרשמות ותמיד הוא היה הדיגיי ופשוט לא היה אפשר לפספס אותו. מהרגע שדיברנו איתו הוא תמיד היה זמין לכל שאלה ובקשה, סופר מקצועי שבאמת זכינו שבחרנו בו… והאירוע? אין מילים, לא היה אחד שלא החמיא לנו על המוזיקה והאווירה!! הרחבה היתה מפוצצת באנשים ולגמרי הוא הבחירה הכי טובה שלנו🙏🏻🙏🏻 ממליצה ממש מכל הלב
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
שהלכנו לסגור אולם הציעו לנו את הדי'גי מני סטאר ואז יצרנו איתו קשר והוא דיגי מאוד טוב מקפיץ את הרחבה שירות טוב
הצג עוד

Sapir   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
95 מתוך 100
למני הגענו דרך המלצות בקבוצות פייסבוק, כבר מהפגישה הראשונה היה ברור שמני הוא האחד! מני היה קשוב לכל בקשה, הבין את הראש שלנו כבר בדקות הראשונות וזרם איתנו, היה קשוב לדברים שהיו חשובים לנו וידע להרגיע כל לחץ הכי קטן שהתעורר.
הצג עוד

בן ומעיין מדר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו למני סטאר דרך חברים מני היה זמין לכל שאלה, חפירה, עזרה ותמיכה! יותר מזה מני עזר לנו בהתנהלות מול ספקים אחרים, כיוון, הסביר והקל עלינו בטירוף!!!
הצג עוד

Eden   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
התחתנו ב5.7.22 "בגני איילון" טבריה והגענו למני אחרי שכבר היה אצלנו במספר שמחות משפחתיות, הגענו בראש שקט ונתנו לו לנהל את האירוע כראות עיניו, מלבד שיר סלואו וחופה שתיאמנו מראש, אמרנו לו שיזרום ובאמת כך היה. היכולת שלו לקרוא את הקהל ולהתאים את עצמו בין רגע מדהימה! היה שמח ברמה, הרחבה הייתה מפוצצת ואנשים לא הפסיקו לפרגן למחרת. רמת השירות והזמינות בין הגבוהות שפגשנו. בקיצור ממולץ ביותר!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up