כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אוסקר פרו
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
65 מתוך 100
הכל היה טוב, עד שלצערי הצלם החליט שהוא מעוניין לעזוב לפני השעה שנקבעה בהסכם.. וממש הודגשה, שאנחנו רוצים שישאר הצלם עד לריקוד סיום. מה שלא היה.. הצלם לקראת כשעה וחצי לפני סיום האירוע, ניגש לכלה (שהיא כמובן, לא במצב מאוזן) וביקש אם יכל ללכת הביתה, ופשוט הלך. כך שיצא שאין לנו כל תיעוד מסוף האירוע וחבל.. מעבר לזה התמונות יצאו חלקן שרופות, אך הרוב טוב מאד ממה שכן צולם.
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
היום הזה היה כיפי בעיקר בזכות הצלמים של אוסקר פרו. גם אני וגם בעלי לא אוהבים להצטלם והם הצליחו להוציא מאיתנו תמונות של רגעים ספונטנים ויפים.
הצג עוד

גיא   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
זכינו בצלמים מדהימים ביום החתונה, עשו לנו שמח ואווירה כיפית, וכל זה לצד מקצועיות אדירה! עודד היה קשוב וזמין בכל עת, ובמיוחד בתקופת הקורונה עם הרבה סבלנות וגמישות. שמחים מאד על הבחירה, תודה רבה!!
הצג עוד

Shahar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
על אוסקר פרו שמענו מהמלצות של חברה שהתחתנה לפנינו וכבר בפגישה הראשונה עם עודד מאוד התרשמנו מהצילומים והווידאו שלהם. לאורך כל הדרך עודד היה שם לענות על כל השאלות שהיו והיה זמין מאוד עבורנו. ביום החתונה הגיעו עמית, רפי וטל הנהדרים. נתנו לנו להרגיש בנוח מול הסיטואציה המביכה, כי מי רגיל שמצלמים אותו כל כך הרבה? הצוות המדהים ליוו אותנו כל הערב והיו שם איתנו ברגעים המיוחדים והתוצרים אכן מטורפים.
הצג עוד

Evyatar   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
צוות אדיב מסור ואיכותי, קשובים ללקוח ברמה אחרת.. פשוט מקצוענים! תודה על ליווי ותיעוד מושלם ביום חתונתנו ❤️
הצג עוד

מאיה ורואי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
ברגע שסגרנו תאריך לחתונה הראשונים שנפגשנו איתם היו אוסקר פרו ובמהלך הפגישה עם עודד היה ברור שאין מה להתלבט ושיצאנו ממנה כבר סגרנו אותם ליום החתונה כי לא יכלנו לחשוב שמישהו אחר יצלם אותנו ביום החשוב הזה. לאורך כל הדרך(שנמשכה שנה וקצת) עודד היה איתנו בקשר,הרגיע אותנו,ייעץ בכל דבר שיכל לעזור לנו גם אם זה לא היה קשור לתחום שלו,ענה לכל שאלה ובקשה שרק עלתה לנו. ביום האירוע מהרגע שהצלמים רפי ואיציק הגיעו הייתה אווירה כיפית ורגועה והם נתנו לנו ביטחון לאורך כל הצילומים,הרגיעו אותנו בשעות המלחיצות לפני החתונה וגרמו לנו פשוט להנות מהיום שלנו(אנחנו לא זוג שאוהב להצטלם ולא מרגיש בנוח מול המצלמה) לאורך כל החתונה הצלמים כל הזמן נוכחים ולא עוזבים לרגע את הזוג ומתעדים כל רגע אפשרי שישאר לאחר כך . בקיצור הם צוות חלומי שאין ספק שכל אחד היה רוצה אותם לצידו ביום המטורף הזה!
הצג עוד

Stav   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
מדובר בצוות מהצפון שהגיע לצלם אותנו בחרתי בו כי הוא צילם את כל החברות שלי מהצפון ובינינו כדי לכולם לנצל את העובדה שהם מגיעים לפה!. היה פשוט כייף עם הצלמים. אנחנו שני אנשים שטיפה התביישנו מהמעמד והם דאגו לאווירה קלילה וכיפית. כל הצלמים היו כל היום באירוע ולא היה צריך לחפש אותם ונשארו איתנו עד 3 בלילה! כל הזמן הסתובבו בין האורחים
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up