כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Mypick
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שירות מצוין. למרות שהתעכבנו והתמהמנו הייתה סבלנות כלפינו, וזמינות מלאה לכל שאלה. אנשים התלהבו ונהנו ממש שהתמונות הגיעו ישירות לנייד, וישר אחרי החתונה.
הצג עוד

Ehud   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
85 מתוך 100
חיפשנו דרכים מיוחדות לשדרג את החתונה, ולשמחתינו קפצה המודעה של מייפיק שהייתה בדיוק מה שחיפשנו- גם צלמת נוספת לאירוע וגם תוכנה שתשלח לכל האורחים את התמונות שלהם אוטומטית! אז כן, לוקח לזה קצת זמן עד שכולם מקבלים ולמבוגרים קצת מסובך להעלות סלפי, אבל בסוף זה לגמרי שווה את זה!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
70 מתוך 100
הרגשנו שאנחנו צריכים צלמת חיזוק, וככה הגענו לשירות של מיי פיק. השירות עצמו די מגניב. החתונה היתה בשישי, וכבר בשבת בערב אנשים קיבלו אסמסים למכשירי הטלפון שלהם שמזמינים אותם להשתמש בשירות. האורחים *שהצליחו להשתמש בשירות* קיבלו גלריה של התמונות שלהם מהאירוע שצולמו על ידי צלם המגנטים ועל ידי הצלמת שהשירות עצמו שלח. התמונות של הצלמת מטעם השירות לא נראות מאוד מקצועיות ולא באיכות טובה מאוד, אני חייבת להודות. אבל הרעיון עצמו של השירות ממש כיפי ומוצלח, למי שמצליח להפעיל אותו כמובן.
הצג עוד

ליים   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
80 מתוך 100
קצר, ענייני, וממש ממש פשוט לביצוע.

Klil   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
3 ימים לאחר האירוע קיבלתי כבר את כל התמונת שלי באלבום דיגיטלי אישי
הצג עוד

Maya   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אחרי החתונה קיבלתי לטלפון הנייד לינק לאתר של מייפיק. היה לי פשוט להכנס ולעבור את התהליך. העליתי סלפי שלי ויום אחרי כן קיבלתי את כל התמונות שלי מהחתונה. אחלה שירות.
הצג עוד

Mati   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
עילית ואמיתי עשו חתונה מדהימה וכמו קסם קיבלנו (אשתי ואני) את כווווווול התמונות שהצלנו אותנו, אפילו כאלה שלוקח שניה לזהות איפה אנחנו. מדהים!

אילה וישי   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
השירות שלכם מגניב לעלללה!! האורחים שלנו ממש התלהבו וזו מזכרת שווה ממש! הרבה יותר ממגנטים! האורחים שלנו קיבלו אלבום של עצמם מהחתונה עם תמונות באיכות גבוהה, חלק הולכים להפיק מזה אלבום ממש! הייתם קשובים לכל דבר שביקשתי עם המון סבלנות ועשיתם הכל כדי שנצא מרוצים. ואכן יצאנו הכי מרוצים בעולם, וגם האורחים שלנו. לדעתי בכל חתונה חייבים, פשוט חייבים את מייפיק!
הצג עוד

sivanfly   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתי בחתונה המהממת! של אנה ודן יחד עם הבת שלי (כמעט בת 6) לאחר החתונה קיבלנו אלבום דיגיטלי עם כל התמונות שלי ושלה, גם יחד וגם לחוד. התרגשות ענקית! זו מתנה אדירה למותר לציין שזה הועבר מיד בכל קבוצות הוואטסאפ המשפחתיות :-) זה כיף אדיר!
הצג עוד

Anna   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
התחתנו בתאריך 20.6 באחוזה בבית חנן והיה מושלם. אני חייבת להגיד שלמייפיק היה חלק גדול בזה. הכל עבד כל כך פשוט וקיבלתי מלא מלא תגובות נלהבות מהאורחים שלנו שעפו על זה! גם הסטלנים שלא לקחו תמונות, מבלי להתאמץ קיבלו את כל התמונות שלהם ישירות לנייד! ואני מאושרת ומשוחררת שלא הייתי צריכה להתעסק בלברור תמונות ולשלוח לכל אורח שלי בנפרד, שסביר להניח שלא הייתי מגיעה לזה בחיים! תודה רבה לאורי על הסובלנות והמקצועיות! ממליצה בחום
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up