כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בדולינה - BADOLINA

בדולינה - BADOLINA

אולמות אירועים
טלפון:0559705773
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
נעמה   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
טוב נתחיל בזה שאני לא יכולה לסכם את החתונה המטורפת שהייתה לי בבדולינה.אני רוצה להגיד לכל מי שרואה את החוות דעת שלי שהאולם והצוות והאוכל פה הם הכי טובים שיש!!!כל כך דאגו לנו ותמיד היו זמינים לכל מענה בבקשה תמיד עם רצון אמיתי לעזור ושיהיה לנו הכי טוב והכי כיף לא סתם החוויה הזאת הייתה כל כך טובהוכמההה כמה מחמאות אני מקבלת על האולם והצוות וכמה שכל דבר שהאורחים ביקשו הם מיד קיבלו והיה תענוג בלתי נגמר .אני רוצה להודות למעיין חן יובל מכל הלב שעשיתם לי ערב כזה מדהים ואם יש לכם ספק שלא יהיה ספק האולם הכי מדהים במרכז
הצג עוד

YOGA WITH ELI   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
100 מתוך 100
אולם מדהים , אורבני ושיקי . יחס ושירות אישי ברמת גבוהה מאוד , הצוות מדהים , האוכל טעים , והלווי לאורך כל הדרך בזמינות ואהבה האורחים נהנו מאוד!מומלץ מכל הלב בחום ❣️❣️❣️
הצג עוד

גלעד ונטלי   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לאולם וישר ההתאהבנו,האולם מלא בצמחים חיים מכל מיניסוגים זה מרגיש כמו להיכנס למשתלה מעוצבת.בפגישה עם מנהל המכירות הייתה אווירה טובה הרגיש שהוא מבין אותנו ונתן לנו ההצעה בדיוק על מה שאנחנו צריכים. היה ישר וכן והביא לנו מחיר אחד להכל בלי תוספות תשלוםפ עבור שירותים שמגיעים עם האולם.ההרגשנו סוף סוף שלא מערבבים אותנו.סגרנו שם התחיל האירוע והיה פשוט כיף במהלך האירוע כל הזמן באו אליי אורחים ואמרו לי כמה שהאוכל היה טעים וכמה שהם נהנו .עד היום אני מקבלטלפונים מאורחים שהגיעו ואומרים שזו הייתה החתונה עם האוכל הכי טוב שהם היו בא.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
100 מתוך 100
היינו אמורים להתחתן ב 16.10 כמובן שבגלל המלחמה זה לא קרה. ישר דחו לנו את החתונה לאיזה תאריך שבחרנו. באו לקראתנו הורידו לנו את הכמות שהתחייבנו לאור המצב ותמיד היו לשירותנו. ביום האירוע קיבלתי מהאורחים רק חוות דעת מעולות על האוכל והשירות ועל כמה שהמקום מהמם! חן ויובל היו מהממים! פירגנו בהכל, שדרגו לנו את העיצוב שולחנות ודאגו לאחיין הצלאקי שיהיה לו מה לאכול ולא ירגיש שונה מכולם.
הצג עוד

חן   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לפני הכל, רצוי לציין שבדולינה היה האולם השני שהלכנו לראות וכבר מהכניסה לשם, היה ברור ששם נתחתן! אווירה כפרית קסומה וחמימה, כאילו בהתאמה מושלמת עבורנו.לאורך הדרך, הם נתנו לנו מענה על כל שאלה או בקשה, ליוו אותנו והסירו דאגות מליבנו.בערב עצמו, הכל התנהל מדהים, קיבלנו מלא מחמאות גם באירוע עצמו וגם לאחר מכן, כולם אהבו את האוכל ונהנו בטירוף!מעצבת האולם נתנה טאץ׳ מהמם והכל היה פשוט יפהפה.היחס שקיבלנו מהצוות ומהעובדים, כולל המלצרים והברמנים, כולם פשוט שמו אותנו בעדיפות ראשונה וכפי שאנחנו יודעים, לא מובן מאליו כלל!ככ שמחנו שבחרנו לחגוג את היום המאושר שלנו בבדולינה ואנחנו ממליצים על המקום המדהים הזה בכל הזדמנות!
הצג עוד

אושרת ועומרי שמואלביץ   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
ואווו איזה אירוע כייפי!!! רוצים לומר לכם תודה רבה רבה! תודה על כל האכפתיות, היחס האישי.העיצוב המדהים, האוכל, האווירה, המקום! הכל היה מטורף! להודות לחן באופן אישי על העיצוב המטורף והיחס לאורך כל הדרך! להודות ליובלי באופן אישי שנתן את הלב והגל תיקתק בדיוק כמו שתכננו! ולמעיין, עדי ולכל הצוות של המלצרים, של הבר כולם היו מהממים ומחוייכים לאורך כל החתונה! תודה!!!
הצג עוד

Michele   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשהגענו למקום ,המקום פשוט מהמם ומושקע.חן המקסים עזר לנו לאורך כל הדרך , היה קשוב לכל מה שרצינו ותמיד זמין. באמת עשה עבודה מדהימה.מעיין המקסימה תמיד חייכה ועזרה במה שצריך. המלצרים היו פשוט אדיבים והאוכל היה מושלם.האורחים אהבו את המקום, פשוט מושלם ויפה באמצע העיר. בקיצור ממש ממש כיף ותודה על הכל.
הצג עוד

שחר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל התהליך מולם היה מדהים. חן ליווה אותנו לאורך כל הדרך והיה נפלא קשוב ומפרגן. כל האורחים אמרו לנו שהאוכל ושהירות מהטובים שנתקלו בהם. אנחנו גם עפנו על האוכל והשירותיות גם לפני החתונה וגם במהלכה! לא לוקחים מחיר גם אם רוצים נגיד להביא עיצוב לשולחנות בעצמכם. מעבר לכך מקום מדהים ויפה ככ , הכל כלול במחיר למנה שזה מה שחיפשנו ובמחיר הוגן מאד! החופה בחוץ בגן המושלם. כמו להתחתן בבית גדול. מתאים לאירועים קטנים ובינוניים גם בצורה מושלמת. תענוג אמיתי! וגם באו לקראתינו בתקופת המלחמה כשלא יכלו להגיע מספר המוזמנים המקורי. ככ לא מובן מאליו!
הצג עוד

שיר   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שסגרנו אולם אחר באזור הדרום שהיינו צריכים לבטל בשל המלחמה. תוך שבוע חיפשנו אולם חדש ולשמחתנו מצאנו את בדולינה. עוד לפני שיצאנו מהאולם, כבר החלטנו שזה המקום. חן קיבל אותנו והוא היה כ"כ מקסים ורגיש למצב. הוא עזר לנו בסידורי ההושבה וישב איתנו לשיחה גם ב11 בלילה יום לפני החתונה. קיבלנו אין ספור תגובות על האוכל ועל הגן המהממם. גם החופה מעוצבת מהממם כך שאין צורך להוסיף על עיצוב הבסיס. מבחינתו היה מושלם. יותר מזה, החתונה הייתה בנובמבר ולא היה לנו כיסוי חורף כי היה עוד נעים בחוץ, שזה ממש פלוס ענק מבחינתו והצטלם מהממם בתמונות.
הצג עוד

דור   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אך שנכנסנו לאולם ידענו שזה האולם שאנחנו רוצים בחתונה שלנוץ כבר מהתחלה משהו באנרגיה של המקום הרגיש לנו נכון.כל הצוות היה מדהים ממנהל הארוע חו ומעיין כולם היו מדהימים מקצועיים ותומכים

להמשך גלישה באתר
up