כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

יוסי שטיינר

יוסי שטיינר

צלמי סטילס
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
roni   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
אחרי שתחקרנו כל צלם אפשרי, ראינו את כל האלבומים שיוסי שלח לנו וידענו שצריך לסגור איתו. אמאלה איזה תמונות. נתחיל מזה שכבר על הבוקר אחרי האירוע היה לנו טיזר קטן, אבל וואו איזה תמונות מדהימות. יוסי סופר תקתקן, החזיק את כל הלו״ז וידע לאלתר גם כשהיו בלת״מים. מעבר לזה, אחד האנשים שהכי השרה אווירה נעימה, קלילה מצחיקה ואוהבת. אני תוך כדי היום חששתי אבל בשניה שהוא הראה לנו באולם כמה תמונות מהצילומים הבנתי שעשינו את הבחירה הכי טובה שיש!
הצג עוד

aboudgaby   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מהרגע שיוסי הגיע לצלם את הכלה הבנו שבחרנו את האדם הנכון למשימה, יוסי הקליל את האווירה, דאג להוציא תמונות כיפיות, טעבעיות ומאוד יפות ומחמיאות. במשך כל היום יוסי דאג שנרגיש הכי בנוח, זרם עם הבקשות והשטויות שלנו ועשה לנו הרבה שמח במהלך כל היום. אין ספק שהאווירה איתו הייתה מצויינת בעיקר בתור זוג שלא אוהב להצטלם במיוחד.
הצג עוד

shlomit   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נתחיל בשורה התחתונה - יוסי הוא הבחירה הכי טובה שלנו וההמלצה הכי בטוחה. קודם כל, לסגור עם יוסי היתה חוויה כל כך נעימה, כנה ושקופה. התקשורת מולו היתה פשוט חברית, והרגשנו כבר אז בידיים טובות. ביום החתונה יוסי הגיע עם אנרגיה מדהימה ובשניה עשה לנו אווירה כיפית, משוחררת ונעימה. הוא הבין אותנו בדיוק ואת האווירה שלנו, והכי חשוב - היה מקצוען ברמות, הרגשנו שכל כך איכפת לו, שהוא כל כך רוצה שיצא לנו מושלם, מחפש עוד שוט מיוחד, בשיא האנרגיה, קופץ ממקום למקום. לאמא של בעלי היתה בקשה לתמונה מסוימת, בסוף החתונה כשכולם כבר שכחו, הוא לא שכח ודאג לקחת אותנו לעשות אותה. התוצאות היו מושלמות, אנחנו לא מפסיקים להסתכל על התמונות וחוזרים ומסתכלים שוב ופשוט כל כך שמחים מהבחירה ביוסי!
הצג עוד

Inbar   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
חוץ מזה שהוא צלם מדהים, יוסי הוא בנאדם מדהים!! המפיקה שלי דברה איתו יום לפני האירוע, כי הצלם הקודם שלי החליט לשלוח את השותף שלו לצלם אותנו יומיים לפני האירוע, ולא התחברתי לסגנון שלו. יוסי התקשר אלי, הקשיב לכל הסיפור, והיה מוכן לבוא ולצלם אותנו יום למחרת בלי שאפילו פגש אותנו. יותר מזה, הוא גם עזר לי למצוא צלם וידאו שיבוא לצלם אותנו. מהתמונה הראשונה הוא גרם לי להרגיש הכי בנוח, ניהל את הכל עד הרגע שהגענו לאולם (אפילו היה בקשר עם המפיקה), פירגן לנו, הרגיע אותנו, ונתן את כל כולו בכל תמונה. ואם כל זה לא מספיק, היה לנו חיבור כל כך טוב ויצאו תמונות כל כך יפות, שיום למחרת הוא שלח לי ״טיזר״ של כמעט 400(!) תמונות. פשוט שלמות.
הצג עוד

Gili   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
יוסי הוא קודם כל צלם שאכפת לו, וזה מה שמבדיל אותו מצלמים אחרים לדעתי. חשוב לו שיצאו תמונות יפות ושיהיה מגוון. ובסוף אכן התוצאות וואו! אני אישית מתה על סגנון העריכה שלו, אבל זה באמת עניין של טעם אישי. בנוסף הוא עובד סופר מהר ביחס למה ששמענו בשוק, קיבלנו טיזר תוך כמה ימים של 500 תמונות ואת האלבום המלא קיבלנו תוך חודש! אלה לא הזמנים שהתחייב עליהם בחוזה אבל רואים שעושה מאמץ לספק את התמונות כמה שיותר מהר.
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
איש עם לב זהב! מהרגע הראשון שיוסי הגיע הוא היה עם חיוך על הפנים ולאורך כלללללל היום הייתה פשוט אווירה כיפית ומקצועית. קיבלנו המון מחמאות לאחר האירוע, ואפילו מהתמונות שיוסי הגניב לי במהלך היום אני יכולה להמליץ עליו מכל הלב ❤️ צלם מקצועי וכיפי, תודה לך!
הצג עוד

Keren   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגעתי אל יוסי דרך קבוצה בפייסבוק בה ראיתי שהשם שלו הופיע מלא פעמים בצירוף תמונות מדהימות ועם שלל מחמאות. התקשרתי אליו ומהרגע הראשון ששוחחנו הוא היה מקסים ברמות! לאורך כל הדרך היה תמיד קשוב וזמין , העניק תחושה טובה והיה כיף לשוחח ולהתייעץ איתו על כל שאלה. ביום של החתונה שלנו, לא רק שיוסי הקדים והגיע לפני הזמן שקבענו, לאורך כל היום היה עם אנרגיות מטורפות וכולם סביבנו החמיאו לנו עליו על כך שהוא בן אדם וצלם מדהים!!! צלם זה אחד הספקים הכי חשובים בחתונה!! גם מבחינת התמונות המדהימות וגם מבחינת חיבור אישי. צלם מוכשר כמו יוסי שגם מצלם תמונות עוצרות נשימה וגם בן אדם זהב זה פשוט זכייה ענקית!!תיסגרו איתו לא תצטערו!!!!!!
הצג עוד

מוריה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
אל יוסי הגענו די במקרה ואיזה מזל שהגענו אליו! מקצועי ברמות, תמונות מעלפות (אימללה, איזה תמונות!!), נתן לנו הרגשה טובה לאורך כל היום, הרגיע אותנו, הצחיק אותנו (הרגיש כמו עוד אחד מהחבר'ה), דאג לצלם כל רגע ורגע (דאג גם לצלם את ההורים ואותנו עם הקהל המבוגר יותר לפני שהוא הולך הביתה כשאנחנו בעצמנו לא היינו בקשב לזה), דאג ללו"ז לאורך כל היום כדי שנעמוד בו, נתן תחושה שהוא נמצא בכל מקום ותופס כל רגע, הביא איתו צלם נוסף שגם התרשמנו ממנו לטובה. ממליצים ברמות שאין לתאר!
הצג עוד

Adi   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי בחור מדהים, נהננו מכל רגע איתנו ביום החתונה, היה קשוב, מצחיק, מרגיע.. השתלב בנוף ונתן תחושה של שלווה.
הצג עוד

Liza   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
יוסי הגיע בזמן (אפילו הקדים קצת :)). הגיע עם אנרגיות טובות וים מצב רוח. הרגשתי שהוא בא להרים ולעשות כיף. הוא לא נח לרגע במהלך כל החתונה ועבד כל הזמן (עד שכבר אמרתי לו ללכת לאכול). התמונות מדברות בעד עצמן! מושלמות! טבעיות לגמרי ובלי העמדות מוגזמות. הצבעים מהממם ויצאנו ממש מרוצים. אחרי יומיים שלח לנו לקט של מעל 200 תמונות! לאחר חודש שלח לנו את השאר. מומלץ בחום!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up