כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נועה ברודצקי

נועה ברודצקי

תקליטנים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Jonathan   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
התמזל מזלנו שנועה הייתה הדייג׳יית שלנו בחתונה!! אז קודם כל חשוב להגיד שנועה היא בחורה מסודרת וסופר מגניבה. כבר בפגישה הראשונה עם נועה קיבלנו קבלת פנים חמה והבנו מהר מאוד שמדובר בבחורה מקצועית שיודעת את העבודה. במילים אחרות - הרגשנו שאנחנו בידיים טובות. קראנו גם ביקורות קודמות על נועה, ובלא מעט מהם אנשים כתבו ״תסמכו על נועה״ וזה לגמרי טיפ שלקחנו מזוגות אחרים בכדי להיות בראש שקט עם הבחירה שלנו. האירוע שלנו היה מושלם בזכות נועה :) היא הקשיבה לטעם המוזיקלי שלנו וידעה להכניס אותו באירוע בזמן ובסדר הנכון בכדי להשאיר את הרחבה מלאה באנשים רוקדים ושמחים. בשניה הראשונה שדרכנו באולם כבר שמנו לב לשירים ברקע שהרימו את המצב רוח והשרו אווירה נעימה. כבר הפסקנו לספור את כמות הפעמים שאנשים ניגשו אלינו ואמרו ״איזו דיג׳יית מעולה!!״ והופתעו לטובה מבחירת השירים (גם בקבלת פנים וגם בזמן הריקודים חשוב לציין)בסוף האירוע נשארה כמות מכובדת של אנשים שלא רצו לרדת מהרחבה ומחאו לנועה כפיים בשיר האחרון
הצג עוד

Inbal   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
וואו וואוו וואו. נועה העיפה לנו את הרחבה, לא הפסיקו לרקוד ורק היה חשק לעוד. אחרי החתונה קיבלנו מלא מחמאות על המוזיקה עליה וכמה ישר ביקשו שנעביר את המספר שלה. בחירת הדיג׳יי מההתחלה היתה ההחלטה הכי חשובה עבורינו כי יותר מהכל רצינו מסיבה ממש טובה ו-וואו כמה הצלחנו עם נועה. מסיבת השנה.
הצג עוד

Naama   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
טוב עם נועה זה ממש היה סיפור אהבה - היא הגיעה אלינו הביתה וישבנו במשך כמעט שעתיים לפגישה שבה היא הציעה רעיונות וחידדה את הסגנונות האהובים על שנינו. קיבלנו הצעה מסודרת, ועד האירוע נועה התנהלה בצורה הכי מקצועית שיש, התחשבה בנו ודאגה לכל מה שהיה צריך מבחינת הגברה והספקים במקום.לאירוע נועה הגיעה עם חיוך ענק ומרגיע, קבלת הפנים הייתה קסומה ומאוד הביאה לידי ביטוי את האופי שלנו. אחרי הטקס נועה החזיקה רחבה של 60 צעירים במשך 5 (!!) שעות עם מגוון מטורף של סגנונות, רגעים קסומים והרבה הרבה מקצועיות. אשת מקצוע מדהימה שאנחנו סופר מודים לה על האירוע המיוחד שהיא יצרה עבורנו
הצג עוד

רתם   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו לנועה לאחר המלצה של חברים ויצאנו מרוצים מאוד!!! נועה נעימה וקשובה, עשתה איתנו שתי פגישות ארוכות כדי להבין בדיוק בדיוק מה הסגנונות המוסיקליים שאנחנו רוצים, מי הקהל ומה הבקשות שלנו... ובחתונה עצמה היא הייתה בול! לא היה שיר אחד שהתבאסנו שהיא שמה, כולם רקדו בטירוף וקיבלנו עליה פידבקים מעולים מהאורחים שלנו! נועה קראה את הקהל בצורה מעולה, שמה מוסיקה מגוונת עם מעברים מגניבים בין סגנונות. בקיצור, מומלצת בחום!!
הצג עוד

איריס   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
95 מתוך 100
שמענו על נועה דברים טובים מאוד, לפני ההיכרות האישית איתה. ידענו שהיא מנגנת במסיבות מהסוג שאנחנו אוהבים, וגם אהבנו את הרעיון של די-ג'איית אישה. אז יצרנו איתה קשר, ומהרגע הראשון החיבור היה מדהים! נועה קשובה, קלילה, מצחיקה, ובעיקר - נותנת מקום לכל שאלה, גחמה ורעיון משוגע. ידענו מיד שאנחנו רוצים להמשיך איתה - ופגישה ה"עבודה" הראשונה איתה, הייתה אחד הימים הכיפיים ביותר שהיו לנו בכל תקופת ארגון החתונה!!
הצג עוד

O   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
נעה הייתה דיג׳יי מעולה, מעולה, מעולה. הזכרון של החתונה שלנו מושפע בעיקר מהתפקוד האדיר שלה והיכולת להרקיד בפאן (ובטירוף) במשך כמה שעות קהל מאוד מגוון, עם כמה סגנונות מוזיקה וכמה מדינות מקור שונות. במבחן התוצאה - לא יכולנו לבקש חוויה טובה יותר. מבחינת התהליך - נעה הייתה נעימה, ברורה, מאוד מסבירת פנים, סייעה לנו להגדיר מה אנחנו רוצים (ומה לא), הסבירה מה ה-edge שהיא צפויה להכניס לפלייליסטים ונתנה לנו הבנה טובה לגבי איך החתונה עצמה תיראה. בזמן החתונה עצמה הייתה סופר נגישה (למי שהגדרנו :)) וידעה בדיוק איך להתייחס לקהל ולתת לחתונה וייב אדיר שבכלל לא יכולנו לדמיין. בתהליך עצמו היו לשני הצדדים עומסים ולא תמיד היה קל לתאם - ועדיין הרגשנו שנעה עושה מעל ומעבר להתגמש, להיות נגישה וזמינה, ולתת תחושה שאנחנו בידיים טובות. נעה - תודה ענקית על חוויה מדהימה! לא יודעים מי יהיו האורחים בחתונה הבאה שלנו, אבל את בוודאות תהיי שם :)
הצג עוד

Neomi   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לנועה דרך המלצה מחברים ואחרי שיחה אחת הבנו שאותה אנחנו רוצים בחתונה שלנו! נועה הייתה אנושית, קשובה, ידעה לכוון ולתת את דעתה המקצועית, ידעה לאלתר כשהיה צריך והרקידה את כולם שזה הדבר הכי חשוב!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
כבר מהשיחה הראשונה הרגשנו את החיבור האדיר עם נועה. כל התהליך איתה היה ממש כיף, מצחיק ומקצועי. היא מהר מאוד הבינה את הראש שלנו ואכן המסיבה הייתה חגיגה אמיתית בזכותה! לא הפסיקו לרקוד, נהנו והחמיאו לנו המון על המוזיקה! נועה תודה רבה, את אדירה!
הצג עוד

adani.hila   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה רותחת מכמה חברים על נועה שהתבררה כמדויקת. נועה הייתה סופר נגישה, מתוקה, מצחיקה, רגישה וסבלנית. החל מהפגישות לפני, שאותן עשתה בשיא הסבלנות, הרצינות והמקצועיות. וגם זרמה על עוד פגישה סתם בשביל להוריד מתח. בחתונה עצמה היא פשוט התעלתה על כל הציפיות. החלטנו לעשות חתונה קטנה עם 80 אנשים. חששנו שלא ירקדו, חשש שהתברר כלא נכון כי נועה הרקידה את כולם עד 23 בלילה. (החתונה התחילה ב12 בצהריים!). מעבר לזה שקיבלה בסבלנות ובהבנה חפירות מכמה אורחים שיכורים והמשיכה להתמקד בשלה ועשתה את זה פשוט מושלם. אנחנו מאוהבים קשות. ממליצים מכל הלב.
הצג עוד

Ben   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
הגענו אל נועה אחרי כמה פגישות עם דיג'יים לקראת החתונה, ולעומתם היא לגמרי הצליחה להצית בנו את ההתרגשות לקראת האירוע. היא אשת מקצוע אדירה, היה לה חשוב לקבל את האינפוט שלנו אם על הסגנון הכללי ואם על שירים ספציפיים. למרות שכמה מהשירים שחיכינו לשמוע מהפלייליסט לא נוגנו בסוף, בשורה התחתונה האורחים נהנו בטירוף מה שבא לידי ביטוי גם בכמות המחמאות שהיא גרפה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up