כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

West Lagoon Natanya - ווסט לגון נתניה

West Lagoon Natanya - ווסט לגון נתניה

מקום להתארגנות
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
40 מתוך 100
ווסט לגון הוא מלון גדול ומהמם על הים בנתניה...שהינו שם ל-3 לילות כחלק מההתארגנות לחתונה וליל הכלולות שלנו. דברים טובים: • המלון יפייפה, מריח טוב, מסודר, נקי, מאובזר, וחדיש. • החדרים יפים ומרווחים. • המסאג׳ שעשיתי בספא היה מקצועי ומצוין. • הניהול של המלון קיבל את תלונותיי פעמיים (גם מנהלת המשמרת וגם מנהלת שירות הלקוחות) ופיצו אותי בארוחת ערב כאשר שהיינו במלון ובשובר לארוחת בוקר ושימוש בבריכה ומתקני הספא באיזה יום שאני רוצה. ממש לא מובן מאליו שמתייחסים כל כך ברצינות לתלונות של אורחים ומפצים אותם בהתאם כאשר הם חווים חוויה לא נעימה כמו שאנחנו חווינו, אז תודה❤️ דברים פחות טובים: • השירות שקיבלנו לכל אורך השהות שלנו היה פשוט לא טוב...איטי, ולא יעיל! היינו צריכים כל הזמן לרדוף אחרי נותני השירות במלון, לבקש דברים שוב ושוב, ולא לקבל דברים מובנים מאליהם. • כנראה המלון אירח איזה כנס או יום גיבוש כזה או אחר והלובי והקבלה היו מפוצצים באנשים, חיכיתי בסבלנות דקות ארוכות עד שאחת הפקידות בקבלה תתפנה. כשהתחלתי את תהליך הצ׳ק אין כל כמה דקות נכנסו כמה אנשים לאזור הקבלה והתפרצו לשיחה ביני ובין הפקידת קבלה - והיא מצידה התייחסה לאורח הנוסף מבלי לבקש ממנו להמתין בסבלנות שהיא תסיים איתי, מה שגרם לי להרגשה מאוד לא נעימה מפאת השעה המאוחרת והלחץ הגדול שלי לפני החתונה...רק רציתי לקבל את חדרי וזה התארך מעבר לזמן סביר. • הגיע יום החתונה, ואני הזמנתי מסאג׳ לשעה 9:00 בבוקר. בסביבות השעה 8:15 התקשרתי לקבלה בכדי לבקש שישלחו לי חלוק לחדר שאיתו אוכל ללכת למסאג׳ (לא מובן לי למה לא היה שם אחד מלכתחילה), חיכיתי קצת יותר מחצי שעה והחלוק עדיין לא הגיע, התקשרתי שוב לקבלה וביקשתי שוב, גם אז החלוק עדיין לא הגיע. שעת המסאג׳ כבר ממש התקרבה ונאלצתי ללכת לכיוון הספא ללא החלוק. שעתיים אחרי העיסוי כשאני כבר בשיא ההכנות עם המאפרת מתקשרים לחדר ושואלים אם קיבלתי חלוק, אמרתי שלא ושזה כבר לא רלוונטי. שעתיים אחרי שאני כבר לבושה בשמלת הכלה שלי (4 שעות אחרי שצילצלתי לראשונה!!) החלוק הגיע. • בזמן שהייתי במסאג׳ אחותי התקשרה לקבלה לוודא שהפלטת גבינות והקאווה וכל הדברים שהזמנתי מגיעים, כי המאפרת והצלמים היו בדרכם למלון וצריך שהכל כבר יהיה מאורגן מבחינת ציוד וכיבוד. בקבלה חשבו שכבר הביאו לנו את הדברים כך שאם לא היינו מתקשרים גם לא היינו רואים זכר אליהם. • באיזשהוא שלב בהתארגנויות הזמנתי למאפרת ולאחותי אמריקנו קר עם סויה לחדר. כעבור יותר מחצי שעה הגיעו 2 כוסות אמריקנו חם ללא החלב סויה שביקשנו. • ארוחת הבוקר וארוחת הערב לא היו מיוחדות כמו שציפיתי, הזכירו מאוד אוכל במלון באילת, המגוון לא היה גדול מספיק לטעמי והאוכל עצמו היה לרוב תפל ולא טעים כל כך. • בלילה של היום השני ניסינו ללכת לישון בסביבות שעה 23:00 ובחדר לידינו התחילו האורחים לשים מוזיקה מאוד חזקה שהקשתה עלינו להרדם, ביקשנו לא פחות מ-4 פעמים מהקבלה / האבטחה של המלון לבקש מהם להנמיך את המוזיקה לפני שזה באמת קרה. • ציער אותנו מאוד שלא הייתה אבטיה בחדר, ועוד יותר שלא היה ג׳קוזי בספא, היינו בהרבה מלונות בארץ ובעולם ובדבר כזה עוד לא נתקלנו. לסיכום: המלון עצמו באמת יפה, החדרים נוחים, העיסוי היה טוב, והצוות למרות חוסר היעילות שלו נחמד בסה״כ. אבל השירות שקיבלנו לא היה טוב למרות שהיינו אורחים לפני חתונה שאפילו מנהלת המשמרת אימתה בפנינו שאמורים לקבל יחס מועדף. לא כל-כך נהננו מהשהות ובמקום שזו תהיה חופשה מהאגדות לפני ואחרי החתונה היו המון פאשלות ובעיות שהרסו את זה לצערנו הרב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up