כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

נופר מנור- מנהלת אירועים חיצונית

נופר מנור- מנהלת אירועים חיצונית

הפקה וניהול אירועים
טלפון:0524772375
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
May   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרנו את נופר בחתונה של חברים טובים והיה לנו ברור שאנחנו רוצים שהיא תיקח חלק גם בחתונה שלנו. לפני החתונה היא עזרה לנו בכל פרט מול האולם ודאגה במהלך הערב לכל פרט קטן בחתונה. לא רק שהיא דאגה לנו, היא הייתה שם גם בשביל המשפחות שמדובר ביום לא פחות מלחיץ גם עבורם. היינו לגמרי בראש שקט ולא היינו צריכים לדאוג לשום דבר במהלך האירוע, זה נתן לנו להנות ולהיות עם האורחים שלנו בראש שקט. נופר הסבירה לנו רגע לפני החופה את כל התהליך של הכניסה לחופה ובזכות הדגשים שלה יצאו לנו תמונות מדהימות! נהנו מכל רגע יחד איתה ושמחים שהיא לקחה חלק באירוע שלנו, זה לגמרי לא היה אותו דבר בלעדיה!!! נופר לא פריארית בכלל (וזה בדיוק מה שצריך מול אולמות אירועים), נלחמה בשבילנו במקומות שהיה צריך ודאגה לנו באופן אישי לאורך כל הערב.
הצג עוד

Esti   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הכרנו את נופר דרך חברים משותפים, כבר בשיחה הראשונה הבנתי שאנחנו חייבים את נופר לחתונה שלנו. היא דאגה שהכל יתנהל בדיוק איך שרצינו, החל מלבדוק את העיצוב באולם, אלכוהול, תפריט, סדר, ניקיון.. לא היינו צריכים לדאוג מכלום, ידעתי שיש לי את נופר ואני יכולה פשוט להנות מהחתונה שלי וככה היה.
הצג עוד

Eytan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
כשהתחלנו לתכנן את החתונה שלנו, התלבטנו לגבי הצורך להשקיע במנהל אירוע חיצוני. עכשיו, לאחר האירוע, זאת היתה ההשקעה הכי טובה שלנו. מפגישת היכרות וזמינות כל הזמן לפני החתונה עד היום עצמו ומסמך סיכום לאחר החתונה, נופר דאגה שנוכל ליהנות כמו שצריך ביום החתונה - בלי כאבי ראש ובלי להתעסק עם ספקים או הפתעות באולם. בנוסף לניהול מדהים ביום האירוע שאפשר לנו רק לחגוג בלי דאגות, נופר שיתפה את הנסיון הרב שלה עם זוגות אחרים כדי לתת לנו הרבה טיפים חשובים. נופר נתנה לנו שקט ביום החתונה ואשת קשר לבני משפחה וחברים, בלי האינטרסים של מנהל אירוע מטעם האולם.
הצג עוד

Noy Tsarfaty   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
טוב- נופר הצילה לנו את החתונה!! מה היא לא עשתה.. היא תיקתקה הכלללל הכל. לא דאגנו לכלום! מעטפות לספקים, ניקיון, למלא אוכל בעמדות קבלת פנים, ספירת כיסאות פתיחת רזרבות, בדיקה שהתפריט זהה למה שסגרנו, תשלומים להסעות ותיאומים, בדיקת עיצוב ומה לא!! היתה מושלמת. הרגיעה, הרימה, הביאה צייסרים לרחבה. דאגה לדברים שאפילו לא חשבנו עליהם!!! ישר אחרי החופה אספה את ההינומה והשברים של הכוס, ספרה לנו אלכוהול והחתימה ספקים על קבלת תשלום.. קיצר היא וונדרוומן- והיא הספק שהכי עשה לנו את החתונה!!! באנו כמו אורחים לא דאגנו לשום דבר!!! נופר- אנחנו אוהבים אותך כל כך, אלפי תודות לך!!!
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אין על נופר. וואוו תקתקנית ומדהימה!

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
תקשיבו לזה, סגרתי עם מנהלת אירוע אחרת, קרה הדבר ולא הסתדר ונפרדנו לשלום (זה קרה מסיבה טובה). מאלוהים, קיבלתי את נופר אליי לידיים, והיא פשוט מלאך. היא תקתקנית, מקצוענית, מסודרת, יודעת את העבודה. כתבה לנו סיכום בסוף האירוע, כל דבר שהייתי צריכה היא בשניה וחצי סידרה. אין דברים כמוה! ידוע שאני בן אדם לחוץ והיא פשוט הרגיעה אותי. נופר פשוט מטורפת! אין אורח אחד מהחתונה שלא ראה כמה היא תיזזה ותקתקה. אם אתם רוצים מישהי אחרת, תקתקנית, שתחסוך לכם כאבי ראש מיותרים - רק נופר!
הצג עוד

Dana   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
כמה התלבטנו אם לקחת ניהול אירוע חיצוני. הייתה לנו חתונה קטנה (150 איש) עם מנהל מטעם המקום, אבל בכל זאת כן רצינו ראש שקט לגמרי גם מבחינת זה שיהיה אדם ניטרלי שיהיה העיניים שלנו בערב הזה, וגם לא ליפול על משפחה וחברים בשום שלב ולתת להם להנות. כן חייבת לציין שלפני שסגרנו עם נופר עשינו כמובן סקר שוק ושיחות עם עוד אנשי מקצוע ואף אחד לא נתן לי את התחושה שאפשר להיות רגועה. משהו היה חסר לי. אבל איך שדיברנו איתה היא עשתה שיחה ככ מפורטת שלא השאירה שום שאלה או ספק… גם בפגישה המקדימה עברה על כל דבר אפשרי שחשוב לה לדעת. ביום עצמו נפגשנו באולם, היא הגיעה הרבה לפני לבדוק ולדאוג שהכל מתקתק, באירוע לא הפסיקה לתזז ולדאוג להכל, גם ברמת הצייסר מים לבעלי שיחייה שהיה חייב לנטרל אותו קצת מהאלכוהול חחח בקיצור נתנה לנו ראש שקט לגמרי פשוט לבוא ולהנות! בחורה זהב חייכנית מדהימה ומקצועית שפשוט עשתה לנו כיף וטוב!!! אוהבים אותך נופר וממליצים בחום! לא להתבלבל… דנה ובועז ❤️
הצג עוד

Linoy   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
הגענו לנופר דרך חברים שבחתונה שלהם נופר היתה מנהלת אירוע וזכרנו אותה ממש לטובה ושהיא ממש תיקתקה שם דברים! החלטנו לדבר איתה ושנרצה שגם היא תהיה איתנו ביום שלנו אין ספק שזו ההחלטה הכי טובה שלקחנו איתנו את נופר! דאגה להכל, הייתה סופר קשובה ונעימה ועזרה לנו עם בלתמים לא צפויים. וכמובן שההורים שלנו עפו עליה :)
הצג עוד

פולינה   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
התחתנו לפני כחודש וחצי ב03.11.21 ונופר המהממת הייתה מנהלת האירוע החיצונית שלקחנו ביום החתונה , אין דבר טוב יותר שיכלנו לעשות עבור עצמנו ביום החתונה חד משמעית!! לנו נשאר היה רק להנות מכל החוויה הזאת שהיא חד פעמית וחשוב מאוד להנות כמה שיותר ולא להתעסק בפרטים הטכניים..ידענו שכל השאר היה בידיים הכי טובות ומקצועיות שיש! נופר דאגה לכל פרט הכי קטן שיש ולא יכלנו לבקש משהו טוב יותר מזה! תעשו טובה ותעשו לעצמכם את החיים פשוטים זורמים וקלים יותר ביום הכי משמעותי בחייכם ותפנו לנופר😍
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
100 מתוך 100
הבחירה הכי טובה שעשינו!! נופר ליוותה אותנו לאורך שלוש דחיות ושמרה על אנרגיה ואופטימיות. במהלך האירוע היא תקתקה וטיפלה בכל מה שהיה צריך, מולנו, מול האולם ומול האורחים! היא התעסקה בכל דבר קטן, גם בלי שידענו, והכל באווירה שמחה ואוהבת. בזכותה היה לנו ולמשפחות שלנו כל כך רגוע, חסר דאגות ויכולנו להנות מהחתונה כמו אורחים. במילה אחת - ממליצה!!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up