כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

הרב נריה כהן

הרב נריה כהן

רבנים ועורכי טקסים
טלפון:0559705786
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Ravit   כתב/ה חוות דעת לפני 3 ימים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מהמלצה חמה שקיבלנו מרב אחר, וברגע שהבנו שהרב פנוי, לא חשבנו פעמיים וסגרנו ישר. כבר מהשיחה הראשונה הרגשנו שיש לנו על מי לסמוך ושעומד מולנו איש טהור. החתונה שלנו נדחתה מאוקטובר והרב ליווה אותנו לאורך כל הדרך, בחיוביות, בהקשבה, בהמון תקווה ואמונה. נפגשנו עם הרב לפני החתונה והוא הסביר לנו בצורה קלילה ומונגשת על משמעות הטקס וכל פרט בו והעביר הכל בצורה מדויקת ונעימה מאין כמותה. הוא הבחירה הכי טובה שלנו ללא ספק!! הייתה חופה מרגשת, לא ארוכה, קלילה ומדויקת. כל האורחים לא הפסיקו לשאול על הרב ואפילו סגרו איתו לחתונות עתידיות (שבכלל עוד לא נסגרו)! אם היינו יכולים להתחתן שוב היינו בוחרים בו בשנית. בקיצור, ממליצים בחום על אדם נפלא ורב מדהים.
הצג עוד

Rotem   כתב/ה חוות דעת לפני 4 ימים
100 מתוך 100
הגעתי לרב דרך האתר.. ואיזה כיף שעשיתי את הבחירה הזאת!נפגשנו עם הרב בזום לפגישת היכרות ומהרגע הראשון הוא היה הכי סובלני, ונחמד.תמיד היה זמין לנו בווטסאפ לכל שאלה ודאג לשמוע שהכל בסדר.. לפני החופה הוא עשה איתנו ווידוא שיש לנו את כל מה שאנחנו צריכים..החופה הייתה סופר קלילה ושמחה ואנשים עפו עליו🤩🤩🤩 לא תצטערו!!
הצג עוד

Nofit   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רב זה הדבר הראשון שסגרנו לאחר גן אירועים, מבחינתנו חיפשנו את הרב שיתאים לנו ביותר לטקס החופה שרצינו.ראיתי המוון המלצות על נריה ועכשיו אני באמת מבינה למה יש כל כך הרבה!נתחיל בזה שהוא מהרגע הראשון היה זמין לכל דבר ותמיד ענה בחיוך ותמיד היה מקסים ואדיב!כל התהליך איתו היה כל כך כיף ואת הכל הוא עשה עם חוש ההומור המדהים שלו שלא החסיר בחופה!הפגישה אצלו הייתה מלמדת ומדהימה והוא קיבל את הכלבה שלנו אליו בחיוך.הוא הכין אותנו בצורה הטובה ביותר ויחד עם זאת הכין את עצמו לדברים שבדיוק רצינו.החופה עצמה הייתה וואוווו אני לא חושבת שראיתי אורחים שכל כך שקועים בחופה וכל כך משתתפים ומגיבים.הוא העביר את החופה בצורה יוצאת דופן ועלה על כל הציפיות!הרגשנו הכי משוחררים ולא היינו לחוצים לדקה בזכות ההומור והדרך המדהימה שהעביר את הטקס.אפילו ההורים שלי התלהבו בטירוף!באמת שהיה הרבה מעבר למושלם !פשוט וואוווו באמת שנהנינו מכל רגע!אין על נריה פשוט אין !
הצג עוד

Efrat   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
100 מתוך 100
אז לרב הגענו בדרך לא דרך מהמלצה שקיבלה המפיקה שלנו. הלכנו לראות חופה של הרב וישבנו איתו לשיחה. הכרנו איש נעים, עדין, ומקסים, שמדבר בתכלס ובגובה העיניים. ניהלנו שיחה מאוד נעימה, הסברנו כיצד אנחנו רוצים שהחופה תהיה, מה חשוב לנו ומה פחות, וככה היה בפועל! היתה חופה קצרה וקלילה, הקהל השתתף הקשיב וצחק, ואני נהניתי מהחופה של עצמי במקום לחכות שהיא תיגמר כבר! ממליצה בחום בחום, זכינו שאדם כזה מיוחד יקדש אותנו!!
הצג עוד

Maayan   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
הגענו אל הרב נריה אחרי הרבה המלצות שקראנו עליו. לאורך כל התהליך - משיחת הטלפון הראשונה, דרך הפגישה איתו ועד אחרי החתונה הרב נריה היה זמין לנו לכל שאלה, בקשה או משהו שלא היה לנו ברור. הוא התאים את החופה אלינו ועשה בדיוק מה שביקשנו ממנו ואפילו מעבר.הרב נריה נותן את כל כולו לזוג והוא ללא ספק הבחירה הנכונה!ממליצים עליו מאוד!
הצג עוד

Gal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
כל כך נהננו עם הרב נריה, מהפגישה בבית לפני ועד החופה. רב מדהים מצחיק קליל ומרגש, כל קשת הרגשות הייתה בחופה שלנו. הבחירה הכי טובה שלנו בחתונה חד משמעית! תודה על הכל אוהבים ומעריכים❤️
הצג עוד

tal   כתב/ה חוות דעת לפני שבועיים
verify
100 מתוך 100
הרב נריה היה נורא אדיב עם אנרגיה גבוהה והמון שמחה וריגוש, הוא הסביר לנו כל מה שצריך בסבלנות והכי חשוב לא הפסיק להתרגש ביחד איתו מהשיחה הראשונה שלנו ועד החופה
הצג עוד

Shoval   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
אני לא חושבת שאפשר לתאר במילים את האושר שבלב ! איזה זכות ניתנה לנו שהרב נריה חיתן אותנו ! לעולם נהיה אסירי תודה על הזכות הזאת, על החוויה הזאת, על הגישה שלו והייחס, ששווים הכל ! הוא פשוט הכי טוב, טהור ופשוט שיצא לנו להכיר! הכניס אותנו לבית שלו, הסביר לנו, ייעץ לנו וכיוון אותנו לדרך הטובה עבורנו ! תמיד האיר פנים ושמח לראות אותנו ! תמיד ענה בחיבה ושמחה בכל טלפון או הודעה ששלחנו ! התהליך שעברנו איתו לעולם ישאר בליבנו ! אם אתם מחפשים רב כל כך טוב וכל כך נעים כלפי האורחים שלכם ומרגש בטירוף אז הוא פשוט הכתובת ! הוא אחד למליון ! שליח מדוייק של ה׳ יתברך שיאיר את היום המיוחד שלכם וימלא אותו בעוצמות וקדושה !
הצג עוד

ohav   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שחיפשנו רב שיערוך את טקס החופה שלנו באופן מיוחד וקצת אחר. הגענו לרב נריה דרך המלצות ואחרי שיחה טלפונית הגענו לראות אותו בחתונה אחרת והתמוגגנו. הרב היה נעים, קשוב, סבלני וליווה אותנו לאורך כל הדרך וגרם לכל התהליך להיות כיפי.בהמשך נפגשנו עם הרב לפגישת היכרות כי היה חשוב לו לשמוע את הסיפור שלנו ולהכיר אותנו מקרוב. נפגשנו בבית שלנו ואישתו וילדיו המתוקים אירחו אותנו ברוחב לב.אני ממליצה בחום על הרב נריה!!!! ערך את הטקס בצורה מדויקת, שמחה, לא ארוכה, מעניינת ומרגשת
הצג עוד

לירון   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
100 מתוך 100
נעים, ידע לאתר את הצרכים שלנו כזוג ולתת להם מענה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up