כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לירון בן צבי | ALL PLACES

לירון בן צבי | ALL PLACES

הפקה וניהול אירועים
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Stephanie   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
100 מתוך 100
Liron made our wedding the most wonderful day ever! He helped with everything & beyond. I highly recommend him if you're looking to make your event experience calm, enjoyable and just perfect overall.
הצג עוד

עדי   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל ממש במקרה ובמזל גדול! חיפשתי המלצות בפייסבוק ומשהו בתחושה הפנימית שלי הרגשתי שלירון זה האיש. הגענו לפגישת והכרנו את לירון וישר הבנו שיש מישהו שמבין אותנו ונכנס לראש שלנו! החתונה שלנו התקיימה במלון הילטון בתל אביב והיינו צריכים לבנות הכל כמעט מההתחלה לכן הייתה הרבה עבודה אבל תמיד קיבלנו את התחושה שהכל אפשרי ובר ביצוע נכנסנו למשהו שלא הכרנו והבנו והרגשנו שיש מישהו שאיתנו לאורך המסע במיוחד לכלה שנמצאת בהרבה לחצים, לירון הופך להיות גם אוזן קשבת במלוא המקצועיות! לירון היה שם בשבילנו בכל צעד ועזרה, הביטחון שהיה לנו היה שווה את הכל בזכותו נהנתי מכל רגע בתהליך ובחתונה! אני אזכור לכל החיים את המקצועיות של לירון והתמיכה והשקט הנפשי שידענו שיש לנו על מי לסמוך!
הצג עוד

Hila   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לירון והצוות שלו הפיקו לנו חתונה מושלמת ברמות! הם ליווי אותנו והיו זמינים עבורנו לאורך כל התהליך ותמיד עם חיוך, הקשבה ונכונות לעזור בכל נושא/ בקשה. את האירוע הם ניהלו בצורה מושלמת, דאגנו לנו להכל וגם לכל האורחים שלנו, שלא הפסיקו להחמיא על הצוות שבחרנו ועל האירוע. נהנינו בטירוף מיום החתונה ומההכנות שלפני עם הליווי המושלם שקיבלנו והידיעה שאנחנו יכולים להגיע רגועים לאירוע ושהכל יהיה מושלם. לסיכום ממליצים בחום!!!
הצג עוד

Shani   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הטובה ביותר שעשינו בחתונה שלנו !!!!! רצינו להודות לצוות המדהים של AllPlaces ולמנהל לירון שעשו לנו את האירוע ב ה הידיעה. הם חשבו על כל הפרטים מהגדולים ועד הקטנים ביותר והוציאו לנו אירוע מושלם, ברמה שכל האורחים לא הפסיקו להחמיא. לירון עבר איתנו על כל הפרטים של החתונה תוך כדי שהוא היה קשוב, מבין ומתחשב בכל הבקשות שלנו והיה ממש כיף לעבוד איתו, הוא גם דאג לתיאום מלא עם כל הספקים על הכל, וככה הגענו לחתונה רגועים ויודעים שהכל מאורגן ומוכן. הצוות דאג להכל: מארגון המקום , סידור חופה חלומית, עיצוב בטוב טעם של השולחנות ובכלל כל הגן והכל עמד ותקתק כמו שעון. לירון המליץ לנו על ספקים מומלצים שהוא עובד איתם (צלמים, דיג'יי, קייטרינג, מגנטים) ושהבנו באמת שכל אחד מהם הטוב בתחומו- כל ההמלצות והניסיון של לירון שווים פשוט זהב גם בזמן הריקודים הצוות של AllPlaces טיפלו בכל!! מכל בקשה של המשפחה וגם שלנו כמובן ועד לדעת מתי להדליק את הרחבה עם זוהרים, תזמון עם התאורן של אפקטים של תאורה ועוד מלא דברים שבזכותם הרחבה שלנו הייתה מלאה אנשים שעתיים יותר משחשבנו שמראש שהיא תחזיק. בנוסף הם גם הכינו לנו ארגון קומלפט של מסיבת בריכה לסיום מושלם של החתונה. בקיצור אם אתם רוצים חתונה מושלמת, בלי דאגות ולצאת הכי נהנים ממנה עם ים של מחמאות תעבדו עם לירון והצוות שלו
הצג עוד

Noa   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
וואו- אי אפשר לתאר את החוויה בלי לתאר את לירון. ארגנו בחודשיים חתונה במדבר, כולל לינה, עם דרישות אינסופיות מצד המשפחות- ולירון ברגישות, חריצות והמון קסם אישי איחד את הכל לכדי חתונה אחת פשוט חלומית
הצג עוד

Chen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שנים
verify
100 מתוך 100
לירון והצוות שלו הצליחו להגשים לנו את החתונה שחלמנו עליה. מסיבת בריכה ל220 מוזמנים בשטח כפרי ומיוחד. כל זאת ביחס מקצועי נעים וזמין!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up