כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

שחר אריאל
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
שחר מגשימת החלומות! חיפשנו מישהו.י שפשוט יקלוט את הוייב שלנו ושל האורחים, בלי רימיקסים, ויותר על טהרת הנוסטלגיה- דאנס, פופ, ורוק כיפי מהניינטיז/ תחילת 2000... שחר הבינה והתחברה לראש. הפגישות איתה היו כיפיות ומרימות. שחר מקצועית בלקרוא את הרחבה בלייב- מה עובד יותר ומה פחות. ממליצים בחום!!
הצג עוד

elacolodner5   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
100 מתוך 100
בחרנו בדי ג'יי שחר אריאל שתנגן בחתונה שלנו. ההחלטה הכי טובה שיכולנו לעשות! כל מפגש איתה היה תענוג, וכמובן בערב עצמו. שחר נתנה מכל הלב והרימה לנו מסיבה שלא תשכח. אוהבים אותך שחר!!
הצג עוד

Tal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר אדירה! קראה בדיוק את הסגנון שלנו וכולם עפו על המוזיקה והרחבה הייתה מלאה:) אנשים נזכרו שהם אוהבים רוק:) ממליצים מאוד! :)
הצג עוד

Meytal   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר פשוט אדירה. באמת. היא מגניבה, הבינה בדיוק מה רצינו וקראה את הקהל מעולה. כולם רקדו ועוד באו לכעוס על זה שהם לא יכלו לעשות הפסקה מהריקודים כי השירים היו טובים מדי:)
הצג עוד

Rita   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
הייתה בנינו כימיה מהרגע הראשון, שחר התחילה בשיחת היכרות ומהר מאד היא קלטה אותנו. לאורך התהליך היא העניקה לנו המון ביטחון, הייתה סבלנית לכל השאלות וההתלבטויות ובסופו של דבר המוזיקה בחתונה הייתה מדהימה, הקהל נהנה ברמות, המוזיקה שיקפה את הסטייל שלנו והתאימה במדוייק לאירוע. בלי קשר שחר בחורה מדהימה כיפית עם מלא סטייל! שמחים שפגשנו אותך! ממליצים בחום!
הצג עוד

Chofit   כתב/ה חוות דעת לפני 5 שנים
verify
100 מתוך 100
שחר הרבה מעבר לדיג׳יית - ממש כמו מנהלת אירוע. הגענו לשחר דרך איזיווד, והיא זו שהודיעה לנו לפני כולם לגבי פשיטת הרגל שלהם וחסכה מאיתנו המון נזק. שחר ידעה לתפוס אותנו ואת הטעם המוזיקלי שלנו כדי להכין את רשימת המוזיקה לחתונה, ידעה לייעץ לגבי המוזיקה והאירוע עצמו בכל תחום, קראה את הקהל בכל רגע והרקידה את כולנו עד השעות הקטנות של הלילה. ממליצים בחום!
הצג עוד

עמרי   כתב/ה חוות דעת לפני 7 שנים
100 מתוך 100
שחר היתה מ-ד-ה-י-מ-ה-! מהמפגש הראשון היא הפגינה מקצועיות, ידע רב והבנה של הרצונות והצרכים שלנו (לפעמים עוד לפני שאנחנו ידענו אותם...). מהרגע הראשון היא נתנה לנו ביטחון שהנושא המוזיקלי נמצא בידיים הטובות ביותר, ושהיא תדאג לזה שהמוזיקה תהיה חלק בלתי נפרד מההנאה שלנו בחתונה. לאורך כל הדרך שחר היתה נחמדה מאוד והשריתה אווירה נינוחה סביב העבודה איתה. בנוסף לזה, אחרי האירוע שמענו ביקורות מצויינות על המוזיקה ועל ההתאמה שהיתה לשחר כ-DJ לקהל. הביקורות האלו היו גם מהחברים וגם מהמבוגרים - ככה שכנראה היא הצליחה! תודה שחר :) דני ועמרי
הצג עוד

twaisman   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
מהשניה הראשונה שפגשנו את שחר, ידענו שהיא תהיה הדיג'יית שלנו. שנינו יצאנו נלהבים מהפגישה איתה. סופר מקצוענית, ישבה איתנו כשעתיים וביררה איזה מוזיקה אנחנו אוהבים, נתנה לנו לעשות "שיעורי בית" עם המשפחה מה הם רוצים לשמוע (בשביל שלכולם יהיה נעים) וזה עוד לפני החתונה. בחתונה הייתה מוזיקה מדהימה, אין אורח שלא בא להגיד לי איזה מוזיקה מדהימה הייתה (מאנשים בגילאי 70+ עד צעירים בגיל הטיפשעשרה). שחר ידעה לקרוא את הקהל, לדעת מה מתאים באותו רגע והקהל השתגע!!! כמו כן נתנה לנו בהפתעה, דיסק עם השירים שבחרנו, שריגש אותנו עד מאוד. מקצוענית ברמות ומקסימות ברמות ! הד'יגיית הכי מדהימה שיש!
הצג עוד

שיר מלכה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
verify
100 מתוך 100
את שחר שמענו בחתונה של חברים טובים והחלטנו לקבוע איתה פגישה. לאחר הפגישה ידענו שהיא תהיה הדיג'יי שלנו וביטלנו פגישות עם דיג'יי נוספים. שחר בחורה מדהימה, כיפית,שקלעה לטעם של שנינו. בחתונה היו כל מיני סגנונות מוזיקה שהתאימו לכל סוגי האורחים שהיו בחתונה. הרקידה את כולנו!!! היא הצליחה באופן מדהים לשלב 2 סגנונות של שנינו שהם רחוקים מאוד אחד מהשני. הבחירה הכי טובה לחתונה שלנו!!!!!!
הצג עוד

הלה   כתב/ה חוות דעת לפני 8 שנים
100 מתוך 100
כבר מהפגישה הראשונה עם שחר הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענית אמיתית!!! מעבר לידע העצום שיש לה במוסיקה וכמה שהיא מאורגנת עם תיקיות על גבי תיקיות של שירים מכל הסוגים (ושהיא יודעת לשלוף כל שיר שתרצו תוך רגע), היא בדיוק היתה מה שהיינו צריכים! לאחר שמצאנו את עצמנו מתלבטים ולא מצליחים להחליט, היא ישבה איתנו ועזרה לנו בסינון השירים היפים לשיר חופה, שבירת כוס וסלואו, היא עזרה לנו בהתלבטויות לגבי בחירת סוגי מוסיקה מסויימים או אחרים ועזרה בהורדת מפלס הלחץ. היא קלטה את הטעם שלנו ובחתונה הצליחה לקלוע גם לטעם הכללי של הקהל, והרקידה את כולם על הרחבה עד מאוחר, עד שגם הגרעין הקשה התפזר בסוף בסביבות 2 בלילה :) בסופו של דבר, היא גם הכינה לנו דיסק מתנה למזכרת עם השירים שבחרנו ואלה שהתלבטנו עליהם :) היה לנו כ"כ כיף בחתונה וזה בעיקר בזכותה, אז מגיע לה שכולם יידעו מזה :)
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up