כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

ליז ורניק - איפור ועיצוב שיער

ליז ורניק - איפור ועיצוב שיער

איפור כלות
טלפון:0546250230
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Mia   כתב/ה חוות דעת לפני חודש
verify
100 מתוך 100
היה ממש קשה למצוא מישהי שטובה עם תלתלים ואני אוהבת את העבודות שלה. למזלי ליז הייתה פנויה כי סגרנו הכל די מהר. היא עשתה לי אסוף מרושל שהיה נראה ממש כמו השיער הטבעי שלי ורך וזורם ועדיין לא זז מילימטר למרות שרקדתי בטירוף. היא הגיעה ראשונה כשסף הלחץ שלי היה בשמיים והרגיעה ישר. שלפה גם מצלמה מקצועית לפני שהגיעו הצלמים ועשתה לי בוק מושלם ובין לבין כשהיה לה זמן ריק פינקה את המלווה בבייביליס.
הצג עוד

Karen   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
100 מתוך 100
הכל היה מעולה ובהחלט הספק שהכי הייתי מרוצה ממנה
הצג עוד

May   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
בתור מתולתלת, היה לי חשוב למצוא מישהי שמתמחה בתלתלים, אבל גם אלופה באיפור טבעי ועדין. חיפשתי הרבה מאוד עד שמצאתי את ליז, שקנתה אותי בשיחת הטלפון איתה! כמה חשוב לה הפרטים הקטנים, שאני אהיה מרוצה, לעשות פגישת ניסיון כדי לדייק את הרעיון של מה שאני רוצה. ליז הפכה את היום שלי למושלם! מלאת מצב רוח, עושה אווירה טובה והכי חשוב - סופר מקצועית!האיפור והשיער החזיקו ממש עד הרגע האחרון בחתונה, וגם זה אחרי שרקדתי כמו משוגעת! פשוט אלופה אין מילים, הייתי סופר מרוצה מהתוצאה והיא אחד הספקים שאני הכי שמחה שבחרתי!
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אז אחרי שהלכתי לאיבוד עם כל ההיצע של אנשי המקצוע לאיפור שיער (בעיקר כי קשה להאמין למה שרואים היום באינסטגרם), הגעתי לליז שכבר בפגישה הראשונה הבנתי שזו אהבה ממבט ראשון!ליז הפכה את היום שלי למושלם מכל הבחינות. מהרגע שהגיעה, הרגשתי כאילו נמצאת איתי עוד חברה, מלווה. לאורך כל היום, ליז הייתה שם כדי לעשות אווירה, להיות שם לאוזן קשבת ובעיקר לדאוג שהכל יתקתק כמו שצריך - מהדברים הקטנים ביותר לגדולים ביותר. וכמובן, שהאיפור והשיער לא זזו (גם אחרי דמעות שזלגו לפעמים..) !העבודה הייתה מדוייקת, עדינה ומושלמת! רואים שליז עושה את העבודה מכל הלב - וזה שווה הכל.בונוס - ליז דאגה לתעד מלא רגעים ממהלך היום וכבר תוך כדי האירוע לשלוח לי את התמונות שיהיו לי כדי להסתכל יום אחרי.
הצג עוד

נעמה ואסף   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליז ורניק אהובתי! איזה דבר זאת הליז הזאת. כמו עוד חברה שהגיעה ללוות. תמכה, הייתה אדיבה ומקצועית, שירותית ומדהימה. ללא ספק הפכה את היום הזה לנעים וקליל פי כמה.אם את מתולתלת וגם אם לא - היא הכתובת.שיער שלא זז, קשובה לרצונות, הדריכה בסבלנות והייתה פשוט וואו!
הצג עוד

galraiby   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
ליז אהובה שלי! אני אתחיל ואומר שאת לגמרי הבחירה הכי הכי מדוייקת שלי! מהשניה שנכנסתי אליך לעמוד, ואז בשיחת טלפון שפשוט שבית אותי, בפגישת נסיון שהרגשתי כאילו אנחנו מכירות מפעם וביום החתונה שבלי מאמץ נתת לי את התחושה הכי נכונה שיכלה להיות לכלה, מלא רוגע, דיוק, שלווה, צחוקים ובעיקר כיף! ואפילו עוד לא דיברתי על השיער והאיפור! שעזבי את המחמאות שקיבלתי, באמת שזה כלום לעומת מה שהרגשתי, הרגשתי אני, נקייה, נסיכה, בדיוק כמו שרציתי! אז תודה לך על יום ואווו ותקופה קסומה! אוהבת אותך ובקרוב אצלך 😜♥️♥️♥️♥️♥️
הצג עוד

Amit   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
היא פשוט מהממת! הייתה כמו מלווה נוספת בשבילי, נתנה טיפים מקצועיים ונכונים לא רק על עיצוב השיער אלא בכללי. ממליצה בחום!

רתם   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
השילוב המושלם של מקצוענית ואישיות מדהימה. ליז עשתה אותי הכי יפה שיש. יודעת לעבוד עם תלתלים ולהדגיש באיפור בדיוק את מה שצריך!
הצג עוד

רויטל   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשתי מישהו שתאפר אותי עדין ותדע לעבוד עם תלתלים.. ליז פשוט מושלמת בשביל מי שמחפשת את הסגנון הזה!

דניאל   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
85 מתוך 100
קודם כל ליז מושלמת! הרגשתי לידה כאילו היתה אחת המלוות!לקחתי את ליז לאיפור ושיער.האיפור נשאר דיי טוב לאורך כל הערב, רק האודם ירד קצת.לא לקחתי ליווי לאולם ואני מתחרטת על זה.יצאתי עם שיער מושלם שמהר מאוד נפל ולא נשמר כל הערב ברמה שרציתי שישמר. צירפתי תמונות בצילומים ובערב החתונה.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up