כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

טום בס צלם חתונות

טום בס צלם חתונות

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0537285822
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
שרון   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו ממליצים בחום על טום!חשבנו שהסיטואציה מול המצלמות תהיה מאוד מביכה עבורנו, והדגשנו בהתחלה שמאוד חשוב לנו שיהיו תמונות טבעיות. טום והצוות שלו תפסו המון רגעים טבעיים ויפים כמו שרצינו, וגם ידעו איך לביים אותנו בצורה קלילה, נעימה ולא מביכה בכלל. היום עצמו עבר ממש בכיף עם טום והצוות, היתה אווירה וחיבור טובים גם ברמה האישית, והם גם הרימו וגם הרגיעו לחצים כשהיה צריך. התקשורת גם היתה מאוד נוחה וטום היה זמין מאוד גם לפני וגם אחרי החתונה, לקח בחשבון את הבקשות שלנו לאלבומים ולהיילייטס ואהבנו את התוצאות מאוד!! הכל הגיע באיכות גבוהה מאוד. רואים שטום אוהב את העבודה שלו, מאוד מקצועי, והיתה הרבה השקעה ותשומת הלב לפרטים.היה מדהים ואנחנו ממליצים מכל הלב.תודה על הכל ❤
הצג עוד

  כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אני ידעתי מראש שאת טום בס אני רוצה כצלם בחתונה שלי! עקבתי אחריו באינסטגרם עוד לפני שהיה לנו תאריך לחתונה. כשיצרתי איתו קשר הבנתי שהם גם עושה הכל!! סטילס, וידיאו, רחפן ואלבומים וזה בול מה שרציתי, מישהו אחד שידאג לי לכל מה שצריך.לפני החתונה טום תיאם איתנו ציפיות, לו״ז, מקום צילום וכל מה שצריך! הוא התעקש שנהיה מוכנים כמה שיותר מוקדם כדי שלנו כמובן יהיה כמה שיותר זמן לצלם כמה שיותר תמונות ❤️ביום החתונה טום ולידיה השותפה שלו (ובת זוגתו 😉) שהיא מדהימה בפני עצמה, הגיעו בזמן ועשו לנו את האוויר הכי טובה שיש! כיוונו אותנו כמו שצריך והוציאו את המקסימום ממיקום הצילום שלנו! המשפחות הרגישו בנוח בצילומים ובחתונה עצמה תיעד וצילם ללא הפסקה ובסופו של דבר, אחרי החתונה התוצרים דיברו בפני עצמם!התמונות מדהימות, הסרטונים מטורפים, והאלבומים הכי הכי איכותיים!אנחנו נהנו מאוד מהשירות שלו ובעקבותינו כבר 3 זוגות של חברים קבעו איתו 💪🏼ממליצים לא לחשוב פעמיים ולסגור רק את טום.
הצג עוד

morielnagauker2001   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
קודם כל אני רוצה לומר שזוהי הבחירה הכי טובה שעשיתי בנוגע לחתונה שלנו לא הייתי יכולה לבחור יותר טוב חוויה וקליק ראשוני מרגע צילומי הטרש ועד הסוף. יחס חם אווירה קלילה וצעירה קלט את הסגנון והסטייל שלנו מהרגע הראשון וזרם עם כל השגעונות והדברים שרצינו איכות ברמה הכי גבוה שיש זמינות לכול שאלה ועניין והחוויה הכי טובה שהייתה לי🙏🏻
הצג עוד

Valentina   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאורך השנים הכרתי את העבודות של טום דרך הפייסבוק, וכבר בהצעה ידענו שדווקא הוא הבן אדם שאנחנו רוצים שיעביר איתנו את היום הזה! לא היה לנו ספק לגביו ואפילו לא בדקנו אופציות נוספות - וזה על קצה המזלג מה שהוא משקף מעמוד הפייסבוק שלו. בהיכרות איתו הכרנו בן אדם מדהים, חבר וצלם לא פחות ממושלם! המקצועיות שלו שווה כל רגע וכל שקל, ההשקעה שלו והאהבה שלו לעבודה פשוט מוציאים הכל מושלם, החוויה איתו לאורך כל הדרך הייתה בלתי נשכחת. כל אחד ואחת שיבחרו בו לספק (שלפי דעתי הכי חשוב באירועים) לא יצטערו אפילו לשניה, טום זו הכתובת שלכם לזכרונות מאירוע מושלם, ולכל האירועים הבאים! אנחנו בטוח נבחר בו לכל אירוע שנקיים בעתיד ואנחנו ממליצים עליו בחום לכולם 🌟 טום תודה לך ולבת זוג המהממת שלך על חוויה מדהימה וזכרונות שלא נשכח לעולם, אוהבים אותך ❤️
הצג עוד

כרמית וצביקה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
קיבלנו המלצה חמה מזוג חברים שבחרו בפינצטה את בעלי המקצוע לחתונתם.דיברנו עם טום שהיה אדיב, שירותי, מקצועי, נעים ונתן הסבר מקיף על כל התהליך ומה צפוי לנו ביום החתונה. טום נתן לנו מלא טיפים טובים כיצד לצלוח את היום בצורה האופטימלית. ראינו עבודות שלו ולא היה אפשר שלא להתרשם מצילומים יצירתיים וחוויה שונה לגמרי.פגשנו אותו ביום הגדול ויום החתונה עבר בצורה מדהימה ונעימה בזכותו. בקלילות עם חיוך והמון סבלנות ואיכפתיות.גם החתונה עצמה, הגישה לאורחים, היקף התמונות, לא פספס שום רגע בחתונה והגיע גם עם צוות מדהים וראוי.התוצאות יצאו מעל ומעבר לציפיות, התמונות, הסרט המלא של החתונה וההייליטיס. נותרנו פעורי פה וחסרי מילים ועם טעם של עוד.אין ספק שהוא הצלם הכי טוב ומוכשר שיש והבחירה הנכונה עבור האירוע המשמעותי ביותר בחיים.אז טום אלפי תודות לך על יום החתונה שלנו שהפכת לבלתי נשכח ועל התוצאות שיהיו זיכרון מתוק לעד.
הצג עוד

יהלום אמירה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל שחיפשתי צלם במחיר סביר ושיהיה לי איתו איזשהי כימייה וויב טוב כי אני בן אדם ששונא להצטלם.נפגשנו וישר הבנתי שעם טום יהיה מושלם ואווירה טובה המחיר שלו היה הוגן ממש ושמתי לב שמשתמש בציוד הכי יקר ואיכותי.
הצג עוד

אורלי   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
כבר בפגישה הראשונה שלנו עם טום כשראינו את העיצובים והצילומים המקצועיים שלו ידענו שנבחר בו.טום היה מקצועי ואדיב מההתחלה ועד הסוף.ביום החתונה נתן לנו להרגיש הכי טוב שיש!הגיע עם צוות מקסים שהצלמת אפילו עזרה לי עם השמלה שהסתבכתי איתה.גם באירוע עצמו דאג שנצטלם עם כולם ללא יוצא מהכלל. קיבלנו מענה לכל בקשה ובקשה.ממליצים בחום ומכל הלב.
הצג עוד

דנה   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
אתחיל מזה שטום ולידיה הם פשוט אנשים טובים ולגמרי מגיע להם להתפרנס מהמקצוע שלהם כי הם באמת טובים בו!אהבנו מאוד את הקליפים המיוחדים, את התמונות שמראות כמה אושר היה באותו ערב, האלבום קצת כבד אבל הוא הגיע והתמונות והאיכות, והעיצוב מושלם!!!בקיצור, למה לא?תודה רבה לכם!
הצג עוד

Aleksey   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
את החוויה שלנו עם תום ולידיה התחלנו ביפו העתיקה ליום צילום של תמונות טראש. בהתחלה היינו שקטים ומובכים וטום ולידיה הצליחו מאוד מהר לשבור את הקרח :) תוך כדי שעשינו את הצילומים הייתה גם אווירה כייפית ומהנה עם רגעים מצחיקים וכיפים. עם זאת, התהליך היה מאוד מקצועי ואיכותי. היו צילומים מזוויות שונות, בתצורות שונות ובאמת הכל רק שהתמונות יצאו ברמה הגבוהה ביותר!לאחר מכן נפגשנו ביום החתונה :)גם אז תום ולידיה מאוד השקיעו בצילומים ביום הכל כך חשוב בחיינו. השקיעו בצילום גם של תמונות וגם של וידאו ברמה מאוד מקצועית.במהלך החתונה, הצוות של תום מאוד השקיעו ועשו הכל בשביל שיהיו כמה שיותר זכרונות עוצרי נשימה!גם הוידאו היה מאוד מושקע ואיכותי ברמת סרט קולנוע בהוליווד :)וזה ללא ספק מאוד מוערך שהם מאוד השקיעו, עמדו על הרגליים מהבוקר עד סוף אירוע החתונה!ההשקעה הייתה ללא ספק מהלב, ואת זה לא רואים בהרבה אנשי מקצוע בתחומים שונים בארץ.ללא ספק, קיבלנו חוויה מקצועית ואכפתית וגם ההשקעה בתוצר הסופי בעריכות ובאלבום ללא ספק היו מאוד מקצועיית.תודה רבה על ההשקעה, מאוד שמחנו להכיר אתכם גם בתור אנשי מקצוע וגם בתור בני אדם!אתם מדהימים תודה! ❤️
הצג עוד

daria.f21   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
verify
100 מתוך 100
פנינו לטום אחרי שעברנו על הרבה צלמים ודיברנו עם לא מעט כאלו. אהבנו מאוד את סגנון הצילום והעריכה שלו וידענו שזה האיש שנרצה שיצלם אותנו בחתונה. הוא דאג לתעד את כל הרגעים הקטנים והמרגשים ויצא לא פחות ממושלם!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up