כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

Shahar TIshler
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יערה   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
רצינו שיהיה תיעוד של החתונה בוידאו, ולא היינו בטוחים שנרצה גם סרטי חתונה ערוכים. ככה הגענו לשחר, שהציע שיצלם את החתונה, יארגן את החומרים בתיקיות מסודרות, ובמידה ונרצה בהמשך גם יערוך לנו סרטוני חתונה.הבחירה בשחר הייתה אחת ההחלטות הכי טובות שעשינו! ההתנהלות מולו הייתה מאוד מסודרת, הוא היה זמין, וגם כשהיה במילואים דאג לעדכן ולהיות בקשר (אין דברים כאלה!) האווירה שהוא יצר במהלך המפגש ובחתונה הייתה מאוד נעימה, אנחנו זוג שיחסית נרתע מצילום והוא גרם לנו להרגיש בנוח, הכל בחיוך ענק והרבה קלילות! ממש נהננו מהנוכחות שלו, ידע להצחיק, לתת ספייס, לייעץ, והכל במינונים הנכונים ובזמן הנכון! וממליצים עליו בחום!!!
הצג עוד

Yael Shalev   כתב/ה חוות דעת לפני 6 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו במשך המון זמן צלם וידאו שיענה למה שאנחנו שאפנו שיהיה, במסגרת התקציב וכמובן צלם שיעשה עבודה טובה. שחר הגיע לבוקר האירוע ועשה עבודה שקטה ונעימה. קיבלנו את התוצרים זמן קצר לאחר האירוע ואת התיקונים שביקשנו גם קיבלנו מאוד מהר. אהבנו מאוד את התוצאות הסופיות. ממליצים מאוד למי שרוצה תיעוד וידאו שונה מהרגיל :)
הצג עוד

Leigh   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
חיפשנו צלם וידאו שמצלם בצורה טבעית, לא מצועצעת מדי, לא מבוימת מדי והגענו לשחר- שחר היה קסם, גם בהתארגנות הוא צילם והיה מקסים וגם אחכ באירוע. הקליפים יצאו מהמם והם בדיוק המזכרת שחיפשתי מהחתונה.
הצג עוד

דלית   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
התקשרנו לשחר להצעת מחיר לצילום וידאו וסטילס לחתונה מרגע ההתארגנות ועד סופה, חוץ ממחיר הוגן קיבלנו שירות מדהיםםם משחר ודימה, מקצוענים ברמות, עריכה גאונית של הסרטונים, לא היתה לנו אף בעיה והכל זרם חלק. באירוע הבא כמובן שנזמין אותם שוב!!!! אלופים!!!
הצג עוד

Oded   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
רוצים להמליץ ולפרגן בחום לשחר טישלר - צלם הוידאו שלנו!כבר מהשיחה הראשונה היה לנו קליק מעולה, הוא היה נשמע לנו בחור כל כך נעים ומקצועי, ואכן כך הוא היה!..שחר הצליח לתעד את האירוע בצורה מאוד אוטנטית ותפס רגעים ממש קסומים - גם שלנו, וגם ושל הקרובים לנו.התחנתנו בחתונת טבע, בחאן בצפון ושחר מיד הציע להביא איתו רחפן כדי לצלם את המקום גם מלמעלה.. וזה יצא ממש מגניב והוסיף זווית צילום שמאד נהננו ממנה.יש לו עין טובה, הוא מקצוען, ומעל הכל הוא כל כך נעים ומשרה אוורה טובה, משוחררת ונינוחה. הרגשנו שהוא הצליח להיטמע בין האורחים, ולהפיק תוצר מקסים ותיעוד מקצועי מבלי בכלל להרגיש שהוא שם!!.ממליצים עליו בחום!!
הצג עוד

Moran   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
כל התהליך עם שחר היה מדהים! החל משיחת הציפיות בה הרגשנו שהיה קליק ועד לרגעים הקטנים בחתונה בהם הוא היה סביבנו וגרם לאווירה שמחה ורגועה. הוא היה שם ברקע והצליח לתעד כל רגע מרגש, מצחיק ומשמח. התלהבנו מאוד מהתוצרים ששחר צילם וערך, לא יכולנו לבקש צלם וידאו טוב יותר!!!
הצג עוד

gefen80   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
שחר מקצועי ברמות! תופס את הרגעים הקטנים ועורך בצורה מדהימה שיכולה להעביר אירוע שלם ולרגש בפחות מ5 דקות. התקשורת היתה נוחה, תמיד זמין, וביום החתונה הרגשנו שהוא כמו אחד החברים שלנו על הרחבה
הצג עוד

galz   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
verify
100 מתוך 100
לאחר שיטוט ברחבי הרשת אחר צלם שיצליח לעמוד בסטנדרטים שלנו ובמחיר הוגן, ולאחר שעברתי על עמודי אינסטגרם של צלמים שהיו באופשרויות - הגענו לשחר. האינסטגרם האישי שלו נותן הצצה לצד האמנותי שלו וליכולות הצילום ועריכה שלו שתפסו לנו את העין. לאחר שיחה איתו וקבלת סרטוני חתונה לדוגמא, הבנו שמצאנו את האחד. תיאמנו ציפיות, ויצאנו לדרך.
הצג עוד

Lior   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
אנחנו קבוצת חברים שרצתה לעשות סרט הפתעה לזוג חברים שלנו שמתחתן, רצינו לעשות את הסרטון בעצמנו אבל לא ידענו לעשות עריכה. פה שחר נכנס לתמונה, שחר עשה לנו את העריכה בצורה יוצאת דופן, הוסיף את הטאצ׳ שלו ככה שהסרטון יצא מדהים! היינו כ״כ מרוצים שעשינו איתו סרטון לעוד זוג. בקיצור, מומלץ ביותר!
הצג עוד

אופיר   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לשחר דרך קרובת משפחה, משם זה תיקתק, נפגשנו בזום היה פצצה ראינו שאנחנו באותו הוייב ומשם לחתונה בחתונה היה מושלם, צילומי הוידאו פצצה- ממש ממש חומרים יפים, הצליח ללכוד ממש את כל האנשים בכל האיזורים ואת כל המקום והאווירה! ממליצים בחום!!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up