כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

לייה רוז מגן

לייה רוז מגן

צילום וידאו וסטילס
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
יפעת   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
100 מתוך 100
נתחיל בזה שמעטות התמונות שלי שאני אוהבת ואחד הפחדים הגדולים שלי היו שלא אוהב את התמונות. התמונות פשוט מדהימות!! לייה משרה רוגע והתמונות שלה כל כך טבעיות ופשוט יצאנו אנחנו.לייה היא הבחירה הכי טובה שעשינו- אלופה ופשוט קוסמת והכי חשוב כל כך אוהבת ומחוברת למה שעושה ועושה את זה באהבה.
הצג עוד

קשת   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
המלצה של חברה שאמרה: "סמכי עליי" וצדקת.
הצג עוד

דניאל רוחס   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
בתור זוג מאד נבוך מול מצלמות לא ידענו בכלל איך לבחור צלם ומי יהיה לנו סוג של חיבור כדי שלא נצא עקומים לגמרי בתמונות שלנו,ולמזלנו הגדול..בן הזוג שלי הגיע לליה ואיזה מזל שהגענו אליה!!🙏🏻הסברנו לה את החששות בכנות ומה אנחנו פחות או יותר מצפים ביום של החתונה והכל כל כך זרם,היה כיפי מאד,קליל,מצחיק וליה הצליחה להפיג את כל המבוכות והחששות שלנו לפני ותוך כדי, הייתה רגועה מאד,עניינית,קולית ומקצועית בטירוף! כבר בטיזר שקיבלנו ממנה של כמה תמונות כל התמונות עדינות וקסומות ומלאות בתפיסת רגעים שפשוט כלכך היה ויהיה לנו כיף לזכור,אנחנו הרבה יותר ממליצים עליה..פשוט מעולה ומקסימה 🤍
הצג עוד

יעל   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אנחנו מכירים את ליה מהשכונה בחיפה, ראינו עליה המלצות רבות. נפגשנו איתה לספר לה את התיכנון לאירוע והיא התלהבה מאוד מהרעיון של חתונת הקונספט שעשינו. גם היינו מתואמים בכך שתיכננו חתונה יחסית קטנה. סגרנו בנינו את המחיר ולו'ז החתונה. ביום החתונה עשינו צילומים רק שלנו ולאחר מכן עם המשפחות. ליה הגיעה בזמן והייתה מקצועית ונהדרת לאורך כל האירוע. שמחנו שהיא התלהבה מהמיקום שבחרנו ועזרה לנו לביים תמונות אדירות בצילומים שלנו איתה. התמונות יצאו מדהימות ואיכותיות. ממליצה עליה בחום.
הצג עוד

Navah   כתב/ה חוות דעת לפני 7 חודשים
verify
100 מתוך 100
הגענו אל לייה דרך מכרים משותפים יחד עם קריאת המלצות רבות עליה.מהרגע ששוחחנו ושריינו תאריך, הרגשנו שאנחנו באמת בידיים טובות ולאורך כל הדרך החוויה הייתה מדהימה. לייה התעניינה בנו, ברצונות שלנו וגם השקיטה את דאגותינו ממובכות. ביום החתונה היה לנו קרייסיס לוגיסטי שגזל זמן בסמוך להגעתנו לאולם ולאתר צילומי זוג. לייה קיבלה אותנו בשלווה ועזרה לנו להרגע, להיות ולהנות מהרגע. אחת החוויות הטובות מהיום המיוחד שלנו היה צילומי הזוג.במהלך האירוע לייה דאגה לתפוס כמה שיותר רגעים, שלנו ושל האורחים. הדגשנו את החשיבות של תיעוד משפחות וילדים והיא דאגה לזה בהשקעה רבה.
הצג עוד

טל   כתב/ה חוות דעת לפני 8 חודשים
verify
100 מתוך 100
כבר משיחת ההיכרות, הבנו שאנחנו בידיים טובות. ליה היתה קשובה בדיוק לחששות, לבקשות ולצרכים. בזמן החתונה עצמה כמעט ולא הרגשנו שמצלמים אותנו, בסיום קיבלנו תמונות מדהימות וגילינו שהיא הפכה עולמות (ואפילו טיפסה על שולחנות) כדי שיצאנו לנו תמונות אותנטיות ומדויקות.אנחנו מאושרים על הבחירה, לא מפסיקים להיכנס לתמונות, להנות ולהתרגש. ממליצים בצורה הכי אמיתית שיש.
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 9 חודשים
verify
100 מתוך 100
לייה היא קסם של דבר! אין לתאר את רמות הנועם והרוגע שנוהרים ממנה. זרמה איתנו באותו יום ממקום למקום לצילומים וסידורים, נתנה לנו להרגיש טבעיים ונינוחים. צילמה תמונות יפייפיות אותנו וגם את האורחים. לא יכולנו לבקש צילומים וחוויה יותר טובים ❤️ממליצים בחום!
הצג עוד

Oren   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
ליה הייתה הצלמת שלנו בחתונה, ומהרגע הראשון היא גרמה לי להרגיש כמו החתן הכי יפה בעולם שמתחתן עם הכלה הכי יפה בעולם. כשהגיעו האורחים ראיתי שזה פשוט מי שהיא, היא יודעת לראות את היופי באנשים ולגרום להם להרגיש יפים, וזה פשוט כיף גדול לעמוד מול העדשה שלה. מומלץ!
הצג עוד

Nitzan   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגעתי לליה הכי במקרה ואני מאושרת שהיא זו שצילמה את החתונה שלי. הנוכחות שלה היתה בול מה שרציתי, והדיוק בתמונות ותפיסת כל רגע ורגע היו פי אלף יותר ממה שדמיינתי
הצג עוד

Shany   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
מצאתי את ליה דרך חיפוש בגוגל והתאהבתי בסגנון שלה דרך האתר. כשדיברנו, ביקשתי ממנה להיות ״זבוב על הקיר״ בתיעוד האירוע ובהתכוננות אליו. - כלומר לא רצינו צילומי זוגיות וכמה שפחות העמדות - סגנון הכי תיעודי שאפשר. היא ביצעה את המשימה הזו בצורה מושלמת. קודם כל, היא מקסימה ולבבית וסבלנית - ועדיין הצליחה בחינניות גמורה להביא את כל המשפחה להצטלם בזמן. בנוסף - היא צלמת ילדים מוכשרת -הילדים יצאו בשיא מתיקותם. והכי מדהים - בכלל לא ראינו אותה. אין לי מושג איך היא הצליחה לתפוס את האירוע מכל הזוויות שלו, ברגעים הכי אינטימיים מבלי להיות מורגשת בכלל. והצילומים יצאו כל כך יפים... המלצה ענקית ומכל הלב.
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up