כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

בר ציון צילום

בר ציון צילום

מגנטים
טלפון:0526303096
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
אוהד   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
הייתה לנו חוויה מטורפת, בר צלם מדהים ומקצועי בטירוף!!!תודה רבה על הכל❤️❤️❤️❤️
הצג עוד

ליאור   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אל בר הגענו דרך המלצות וזו הבחירה הכי טובה שיכולנו לעשות. מלבד המקצועיות, השירותיות, הזמינות (וגם הסיוע בהחלפת תאריך עקב דחיית החתונה), בר הפיק תמונות מדהימות שלא מפסיקות לקבל מחמאות מהמוזמנים שלנו. מדובר בצלם סופר מוכשר, בן אדם מדהים שעזר לנו להגשים את החלום שלנו.
הצג עוד

שרון   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל כשבר צילם בחתונה של בן דוד של בעלי, ואז בחתונה של גיסתי וזה היה כזה ברור שנסגור את בר גם לחתונה שלנו! בר ממש חלק מהמשפחה שלנו כבר, אני מקווה שהחברים המאורסים שלנו יסגרו איתו גם לחתונות שלהם בשביל שנמשיך לקבל מגנטים מושלמים
הצג עוד

הילה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
ממליצה בחום על בר!הוא היה זמין מהרגע הראשון, וביום החתונה, הגיע בשלב של צילומי המשפחות ככה שיש לנו מגנטים משלב מוקדם יחסית וגם לקח אותנו (הזוג) להצטלם קצת בגן עצמו כדי שיהיו לנו גם מגנטים רק של שנינו לפני קבלת הפנים. התמונות יצאו אש, שווה לסגור עם בר!
הצג עוד

Hanan   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
verify
100 מתוך 100
את בר הכרנו לפני שנתיים בערך בחתונה של חברים קרובים ומיד התאהבנו בו. מאז המלצנו עליו לכל החברים שלנו והמקרר שלנו מלא במגנטים שלו ככה שהיה לנו ברור שהוא יהיה אצלנו בחתונה.מדובר בבן אדם מקצועי שנותן את הכל באירוע ותופס כל דבר קטן. מעבר לפן המקצועי הוא בן אדם מדהים ומצחיק ככה שמתקבלות תמונות שבהן כולם עם חיוך ענק ואמיתי בתמונות. כל האורחים שלנו התלהבו ממנו ופירגנו המון.בסוף האירוע קיבלנו את המגנטים ארוזים יפה ביחד עם שני בלוקים ולא מעט הגדלות. יום אחרי החתונה קיבלנו לינק לגלריית התמונות שלו ככה שיכלנו לפתוח את היום ולהזכר בכל מה שקרה. התמונות בגלריה היו מדהימות
הצג עוד

Noam   כתב/ה חוות דעת לפני 10 חודשים
100 מתוך 100
זה התחיל ב.. אוקיי, אנחנו עושים מגנטים בשביל האורחים ולנו לא כל כך אכפת. אנחנו לא אוהבים להצטלם ולא אוהבים קיטש וסגרנו עם בר בלי יותר מידי להכיר. אבל ואו ואו ואו ואו! קודם כל כבר בסוף האירוע חיכו לנו מלא מגנטים, תמונות והכל עטוף יפה יפה בחדר שלנו. יום אחרי נפגשנו עם המשפחות וזה היה מדהים לראות ולהזיכר מה היה לנו באירוע. אבל מלבד זה - הוא ישר קלט אותנו, הוא צילם מלאאאאא סיטואציות ותפס אנשים וחוויות בצורה פשוט מדהימה. זה מעבר לכל צילומי מגנטים שראינו. באמת. האיכות של התמונות, העריכה, המהימות, השירות, וההבנה של מה אנחנו צריכים ורוצים. בקיצור - אחת ההממלצות שלנו עם לא ה.!
הצג עוד

אליה   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
בטלפון הראשון היה ממש נחמד, היה זמין בערב חג והיה הכי מקצועי
הצג עוד

Meshy   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
אז בשישי האחרון התחתנו, ובחרנו בבר בתור הצלם מגנטים שלנו. נתחיל בזה שהוא שירותי בטירוף, אדיב, היה מאוד מאוד נעים, ונמשיך לכל שבאירוע הוא עשה לנו תמונות מדהימות! תמונות אוירה בדיוק כמו שרצינו, צילם אותנו ברגעים הכי מרגשים שלנו, וגם תמונות מדהימות עם המשפחה והאורחים :) המגנטים יצאו מהממם, ולפי הכמות של האנשים שהצטלמו וגם הוא שמר לנו לאחרי האירוע את כל התמונות שיהיה לנו גם (: את האלבום הדיגיטלי קיבלנו יום אחרי האירוע! ממליצים בחום!! איתי ומשי
הצג עוד

מישל לוי   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
בר מקצוען אמיתי! השתלב בצוות הצילום בנעימות ובטבעיות. הוציא לנו כמות מטורפת של מגנטים איכותיים ואין אורח שלא צולם! התמונות הגיעו אלינו בלינק בוקר אחרי ואין משמח מזה. תותח אמיתי, מומלץ מאוד!
הצג עוד

Shira   כתב/ה חוות דעת לפני 11 חודשים
100 מתוך 100
בר צלם מעולה, מקצועי, נעים ובעיקר רגוע, שזה בדיוק מה שצריך להתארגנות, לצילומי זוגיות ולחתונה כמובן (: הגיע בזמן, היה קשוב לבקשות של בצילומי זוגיות ועשה באופן זריז ומקצועי את הצילומי משפחות. צלם המגנטים שהזמנו דרכו היה מעולה ותפס רגעים מיוחדים ויפים ברחבת הריקודים. ממליצים!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up