כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

אריק רוזוב

אריק רוזוב

מגנטים
טלפון:
אתר:
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
Michal   כתב/ה חוות דעת לפני 5 חודשים
100 מתוך 100
הזמנו את אריק בהתראה של 48 שעות לבר מצווה באמצע המלחמה,זכינו בצלם מקצועי ,מיומן שנענה לכל הבקשות ודאג עבורנו למאות תמונות ייחודיות ויפהפיות מארוע הבר מצווה ,ממליצה בחום לכל ארוע ושמחה.
הצג עוד

רותם   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
100 מתוך 100
אל אריק הגענו דרך המלצה של פרץ גלאס הדיג'יי שלנו (המלצה בפני עצמה, כנסו לקרוא). שיחת טלפון אחת שנמשכה חצי שעה הספיקה לנו כדי להבין שמדובר בבחור מדהים, שבא מתוך אהבה אמיתית לשמח ולצלם את הזוגות שלו! לאורך כל הדרך אריק היה זמין וסבלני לשטויות שלי, דאג לנו לכל מה שרצינו ולמסגרת מושלמת למגנטים ובעיקר דאג לתמונות וואו. הוא הגיע לצילומי משפחות ודאג לעשות מגנטים ל-כ-ו-ל-ם (עד שיגיעו התמונות הרגילות), דאג להיות נוכח בכל רגע ורגע בערב ופיתח כמויות של מגנטים באמת בלי הגבלה! הכול יצא פשוט מהמם ובאיכות ממש טובה!בן אדם זהב, שפשוט היה איתו כיף ומצחיק וכולם נהנו מהתמונות המושלמות שעשה!
הצג עוד

Shera   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאריק במקרה, ובלי יותר מידי שיחות מקדימות. בגדול - הבאנו מגנטים כי ״חייבים״.ו-וואלה, איזה צלם הפתעה! עשה עבודה מדהימה, תמונות מעולות, פינק אותנו בארגז מגנטים שלם, הביא תאורה מגניבה להצטלם איתה, כולם עפו עליו!מומלץ ממש!
הצג עוד

אושרי   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנה
verify
100 מתוך 100
הגענו לאריק דרך המלצה של ינאי רובחה. אריק הסביר לנו הכל בטלפון ולא החסיר שום פרט! היה מאוד סבלני וקשוב לבקשות שלנו. הוא תפס זוויות טובות בארוע ושלח לנו את התמונות ממש מוקדם בבוקר לאחר החתונה כך שזה היה משהו ממש נחמד, הוא תפס הרבה זוויות יפות ויוכלנו לשלוח למשפחה והחברים הקרובים כמה מהתמונות.
הצג עוד

רביד   כתב/ה חוות דעת לפני יותר משנתיים
verify
100 מתוך 100
אז בגדול סגרתי עם צלם מגנטים אחר... וברגע האמת בלי שום התראה מוקדמת אריק הגיע... הצלם מגנטים הקודם לא עדכן אותי שהוא לא מתכנן להגיע לאירוע שלי... אבל אני חייבת לציין שהרווחנו בגדול! כמות המחמאות שקיבלנו על אריק על התמונות, על המגנטים, על זה שהוא לא פספס אף רגע ברחבה ובאולם! הוא הוציא ערמות של מגנטים למעלה מ700 מגנטים! כל אורח יצא עם מגנט! הוא גם עשה מגנטים מצחיקים והפתיע אותנו על מתנות בחדר חתן כלה! באמת שהוא בחירה מעולה!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up