כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

AVIRA

AVIRA

צילום וידאו וסטילס
טלפון:0547391810
צור קשר צור קשר עם בית העסק share facebook share אהבו 0 like
מועדפים לאזור האישי
הוסף חוות דעת
ערוך פרטי עסק דווח על בעיה בכרטיס העסק לעסק זה יש חוות דעת מוסתרות סימן שאלה
  • לפי בקשת בית העסק.
  • חשש להוצאת דיבה, לשון הרע ותביעה.
  • לא הצלחנו לאמת את זהות כותב חוות הדעת.
  • חשש לחוות דעת לא אמיתית.

ערוך את פרטי העסק
  • מידע נוסף
    more details
0 תווים (35 תווים לפחות)
כמה שילמתי:
arrow שולם לפי:
כללי
לאדם
הערות למחיר:

דירוג רמקול דירוג
פשוט מצוין
סבבה לגמרי
בסדר גמור
מאכזב
מתחת לכל ביקורת
שגיאה
פרסם את חוות הדעת שלי
talmoyal0   כתב/ה חוות דעת לפני 3 שבועות
verify
100 מתוך 100
דניאל שלנו! דניאל המלך! רק עכשיו מתאוששים🤷🏻‍♂️כפרה עלייך, איזה אירוע עשית לנו, איזה אווירה, אתה יוסי ניקיטה כל אחד זהב זהב זהב! אנשים עפו עליכם, על הוויבים שלכם, על הזרימה על הכל פשוט הכל!אני ואופק עפנו עליכם שזה הרבה יותר חשוב מכולם! תודה רבה על אירוע מדהים, על יום שמח ומרגש על צחוקים של החיים נכנסתם ללב ולא תצאו ממנו!אין ספק שבחרנו אותך בפינצטה וסיפקת תסחורה על הצד הטוב ביותר, תודה רבה על הכל, אוהבים אותך מקסימום ומבטיחים להיות השגרירים שלך בכל מקום, אתה בחירה מ ד ה י מ ה ואני מבסוט מקסימום!אוהבים טל ואופק❤️
הצג עוד

אודיה   כתב/ה חוות דעת לפני 4 שבועות
verify
100 מתוך 100
פשוט וואו!!! מעבר לעבודה המקצועית, התמונות והסרטונים פשוט מדברים בעד עצמםםםם! קיבלנו את התמונות והסרטונים כמה ימים אחרי החתונה, כל מי שאני מכירה היה בשוק מהמהירות והאיכות של קבלת החומרים. מעבר לזה והכי חשוב זה האוירה שהצלמים עשו באותו יום, הכל היה קליל וכיף. בלי מאמץ בכלל הם הוציאו לנו תמונות פגזזזז בשניות! לא התעייפתי מהתמונות כמו שחשבנו שיקרה, בכלום מאמץ התמונות יצאו מעולות! אין ספק שאם אתם רוצים שקט נפשי בעניין הצילום תבחרו באוירה בלי לחשוב פעמיים!!
הצג עוד

ענבר   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
לא יכלנו לבקש צלמים יותר טובים מצוות אווירה!פשוט אלופים ותותחים עשיתם לנו את היום הזה הכי מושלם שיש הרגשתם אותנו וגם ריגשתם אותנו! עשיתם הכי שמח שיש ברחבה וכל התמונות והווידיאו פשוט וואו!!! הפכתם את הרגע בחיינו לזיכרון הכי מושלם בעולם! אוהבים אותכם ונפגש בחתונות של עוד מלא חברים שלנו, תודה על הכל!!!!!
הצג עוד

אביגיל ועמית♥️   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
נתקלתי בהם בחתונה של חברה שלי וקודם כל האווירה הייתה מאוד בולטת! אחר כך היא התחילה להעלות את התמונות והתאהבתי בסגנון! אין ספק שהם צוות מושלם והבחירה המושלמת לזוג שמתחתן! נותנים לך להרגיש הכי בנוח גם כשאת כבר עייפה מרוגשת לחוצה וחסרת כוחות😅 הכי שמחים בעולם על הבחירה בהם!
הצג עוד

לירז   כתב/ה חוות דעת לפני חודשיים
verify
100 מתוך 100
אמאלהחוויה מדהימה ומטורפת היו כמו מלווים עושים אווירה , עשו לנו שמח על רחבת הריקודים כל תמונה מיליון דולררמה גבוהההבחירה הכי טובה שעשיתי 😍
הצג עוד

Jasmine   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
מהרגע הראשון שנפגשנו עם דניאל ידענו שזה זה!גם מההכירות הקודמת איתו וגם מהניסיון שיש לו.הוא עשה לנו את הכל כל כך מושלם!מההתארגנות בבוקר עם הצחוקים והכיף עד לסוף הערב שלא האמין כמה כיף היה באירוע.התמונות ווידאו היו מוכנים כל כך מהר שלא הספקנו להתאושש מהחתונה וכבר הכל היה מוכן.ללא ספק הבחירה הכי טובה שלנו ❤️
הצג עוד

הדר   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הבחירה הכי טוב שעשיתי בחתונה שלי אני נשבעת! קודם כל אווירה כשם הם!! עשו לנו אווירה כל האירוע הצוות הכי טוב בארץ, דניאל ודודו נסיכים והכי משלנווו דאגו לנו ליום פוטוגני במיוחד אין אחד שלא עף עליהם ברחבה ושלא נדבר על התמונות שיצאו לנו שקיבלנו יום אחרימחכה כבר לאירוע הבא שלנו לקחת אותם שוב ושובהבחירה הכי טובה שתעשו אי פעם!!!
הצג עוד

אביטל   כתב/ה חוות דעת לפני 3 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכל התחיל מפוסט שקראתי ואהבתי.אחת הבחירות המוצלחות לחתונה. צוות זמין, מצחיק, קליל, זורם, סבלני ומרגיע.בן זוגי ואני לא אוהבים להצטלם ועדיין הצלחנו להנות עם הצוות בטירוף והתמונות יצאו מעלפות. ואפשר לדבר על זה שחלק מהתמונות כבר הגיעו בקישור מסודר ומהמם יום למחרת.באמת שפשוט תענוג היה לחוות איתם את היום שלנו!
הצג עוד

ספיר   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
100 מתוך 100
וואו אין מילים איזה תמונות איזה עריכה רמה גבוהה בטירוף ידעתי במי אני בוחרת ליום שלנו!! הכי מקצועי שראיתי!! תודה רבה רבה על הכל הכל ההכלה הסבלנות האווירה עשיתם לנו שמח וכייף ממש הרגשתי שאנחנו חברים מהרגע הראשון אפילו מהשיחה הראשונה בטלפון❤️❤️❤️
הצג עוד

מעיין   כתב/ה חוות דעת לפני 4 חודשים
verify
100 מתוך 100
הכרנו את דניאל דיין ממזמן וידענו שהוא יהיה צלם החתונה שלנו!הוא וכל הצוות שלו מקצועיים ! נחמדים! העבירו איתנו את כל היום והערב בכיף , ברוגע, בקלילות. נהנינו איתם מאוד! ממליצים מאוד לכל הזוגות!
הצג עוד

להמשך גלישה באתר
up