כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

קרב הענקים! הכלה, החתן והאמא שמשגעים את המפיקים

מאת mit4mit | הפקה וניהול אירועים | 17:17 27/02/2017 | זמן קריאה: 2 דקות
0

מפיקי חתונות רגילים להתקפים של היסטריה, לחץ ואפילו זעם, בתהליך הפקת החתונה (או במהלכה). בין אם הם מגיעים מהצד של הכלה, החתן, או האמא, אפשר להגיד שהם די ראו הכל, או לפחות הרוב.

רוצים גם הצצה? אספנו לכם את הסיפורים הכי קיצוניים שסיפרו לנו מפיקי חתונות – על הכלה, החתן והאמא שקצת איבדו את זה, אי שם בדרך.
קרב הענקים!
קרב הענקים! צילום:(שלייקס)
בצד אחד של הזירה – קבלו את: הכלה שהשתגעה

לכינוי המפוקפק 'בריידזילה' זוכות כלות שנוטות לאבד את זה איפשהו באזורי תובענות חסרת ההיגיון אליהם הן מגיעות, במודע או שלא, לקראת היום המיועד או לפני. לא סתם נבחר הכינוי המשלב בתוכו את המילה 'כלה' (BRIDE באנגלית) ו'גודזילה'. עבור מי שאמור לספק את הצרכים שלה, הבריידזילה יכולה להרגיש כמו יצור אימתני ועצום, שהורסת כל מה שנקרה בדרכה, בין אם זה אנשים, אביזרים או מפיקי חתונות. 

הסיפור מס' 1 של הכלה שהשתגעה הוא זה של כלה שבשלב מסוים חברה שלה התארסה גם היא וסגרה תאריך לחתונה באותה שנה כמו כלתנו המדוברת. ברגע שהכלה שהשתגעה שמעה על כך, הטרגדיה היוונית פרצה. היא לא האמינה שהחברה מעזה בכלל לחגוג ב"שנת החתונה שלה" המיועדת כולה לחגיגות ותשומת לב בלעדית לה ולאירוע שלה. השתיים נכנסו לקרב חתולים קשה ביותר, בו הכלה שלנו שולפת ציפורניים ולא מוכנה לוותר עד שחברתה תבטל את מועד החתונה ותדחה אותה לשנה הבאה. כשזה לא קרה, האשמות עפו באוויר, תככים ומזימות נרקמו ובסופו של דבר הבריידזילה שלנו הוציאה את החברה שלה לא רק מהחתונה, אלא גם מחייה.
כשהחברה מעזה לחגוג ב
כשהחברה מעזה לחגוג ב"שנת החתונה שלך" צילום:(שחר דרורי)
בצד השני של הזירה – קבלו את: החתן המחורפן

תמיד מדברים על נשים כמשוגעות חתונה, אבל מפיקי חתונות מעידים שגם חתנים יכולים ליפול למקומות חסרי היגיון ושפיות, לפעמים לא פחות מכלות. למרות שמפיקים מדברים עליהם כפחות מאיימים מהכלה שהשתגעה, הם יכולים לגרום ללא פחות נזק מהגרסה הנשית של התופעה.

אחד מסיפורי החתן המחורפן העסיסיים ביותר ששמענו ממפיק חתונות הוא ללא ספק זה של חתן לעתיד, שקצת איבד את זה כשהרגיש שצלם החתונה מצלם יותר מדי תמונות של אשתו לעתיד. הווריד התחיל להתנפח, הקנאה הוציאה ממנו את המחורפן שבו ובשלב כלשהו הוא החליט שהדבר שהצלם הכי צריך זה כמה כיפכופים של מכות.
ואנחנו תוהים, האם הם קיבלו בסוף את התמונות, או שהחווייה המפוקפקת עלתה להם בחתונה נטולת תמונות וזכרונות?
גם חתנים יכולים ליפול למקומות חסרי הגיון
גם חתנים יכולים ליפול למקומות חסרי הגיון צילום:(נתי חדד)
בצד השלישי של הזירה – קבלו את: האמא שהתפלפה

על סולם האימה, מפיקי חתונות מדרגים את האמהות שהתפלפו אי שם בין החתן לכלה: לרוב פחות מעוררת אימה מהכלה, ויותר מהחתן. הם מספרים שהמאפיין העיקרי שלהן הוא התמקדות לא הגיונית בפרטים שוליים וקטנים, שיכולה להביא לאיומים שלהן – החל מזה שלא ישלמו למפיק או לספקים השונים, ועד לזה שפשוט לא יגיעו לחתונה.

הסיפור הקיצוני ביותר ששמענו ממפיק חתונה על אמא שהתפלפה קרה בזמן החתונה. ממש כמה דקות לפני שהזוג עמד לרקוד את הסלואו הראשון שלו, לצלילי השיר שביקשו מראש, האמא פנתה לדיג'יי ודרשה שינגן במקום את השיר האהוב עליה, לצליליו ירקדו הזוג הטרי את הריקוד הראשון שלהם כזוג. כמה איומים אחר כך, הדיג'יי נכנע לדרישות האם, בניסיון לא לעשות מהומה עוד יותר גדולה, ונקט באקט גאוני: מיד כשנגמר השיר שביקשה האמא הוא המשיך לשיר שביקשו הזוג, כך שהם רקדו לצלילי שני השירים. 
כשהדיג'יי נכנע לדרישות האם
כשהדיג'יי נכנע לדרישות האם צילום:(שלייקס)
תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up