הידע השיווקי כמנוף להצלחה עסקית בימים של חוסר וודאות
יגאל בר און מנכ״ל איגוד הפרסום הישראלי ומנכ״ל הבצפר.
דמיינו את בעלי העסקים הקטנים והעצמאים כסירות קטנות בים, כשהים סוער, הם הראשונים להיפגע. אפשר לשרוד את הסערה ולצאת ממנה מחוזקים. הסוד הוא בגמישות וביכולת לתמרן מהר, תוך נקיטת הפעולות הנכונות בזמן.
דמיינו את בעלי העסקים הקטנים והעצמאים כסירות קטנות בים, כשהים סוער, הם הראשונים להיפגע. אפשר לשרוד את הסערה ולצאת ממנה מחוזקים. הסוד הוא בגמישות וביכולת לתמרן מהר, תוך נקיטת הפעולות הנכונות בזמן.
עוד מאמרים שיענינו אותך