בלוסום דיזיין. מאחורי המותג, עומדות שתי מעצבות פרחים מוכשרות, ים מרציאנו ומאשה גרוזובסקי, עם ידע נרחב וניסיון של יותר מעשור בתחום הפרחים, שיוצרות בכל דייטיל שהן נוגעות בו קסם פרחוני ומרגש. אז איך מתחילים? ומהם הדגשים החשובים? קבלו את המדריך המלא לפרחים בחתונה, מא' ועד ת'.



"> בלוסום דיזיין. מאחורי המותג, עומדות שתי מעצבות פרחים מוכשרות, ים מרציאנו ומאשה גרוזובסקי, עם ידע נרחב וניסיון של יותר מעשור בתחום הפרחים, שיוצרות בכל דייטיל שהן נוגעות בו קסם פרחוני ומרגש. אז איך מתחילים? ומהם הדגשים החשובים? קבלו את המדריך המלא לפרחים בחתונה, מא' ועד ת'.



" />
כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

חזרה לבלוג כפתור שמאלי

דברו אלינו בפרחים: המדריך המלא לפרחים בחתונה שלכם

מאת mit4mit | עיצוב אירועים | 15:06 02/05/2024 | זמן קריאה: 7 דקות
0

הם ססגוניים, ריחניים ויש להם יכולת נדירה להוציא מאיתנו את הרומנטיות שבנו: פרחים, ליידיז אנד ג'נטלמן. פרחים הם חלק בלתי נפרד מהחתונה, עולם שלם של גוונים וטקסטורות הנרקם בכל פעם מחדש, ומשאיר אותנו פעורי פה. לכבוד חג האביב, התבקשנו אחת ולתמיד לעשות סדר בכל הנושא של פרחים בחתונה. לשם כך, יצאנו למסע פרחוני במיוחד (אפצ'י!) עם בלוסום דיזיין. מאחורי המותג, עומדות שתי מעצבות פרחים מוכשרות, ים מרציאנו ומאשה גרוזובסקי, עם ידע נרחב וניסיון של יותר מעשור בתחום הפרחים, שיוצרות בכל דייטיל שהן נוגעות בו קסם פרחוני ומרגש. אז איך מתחילים? ומהם הדגשים החשובים? קבלו את המדריך המלא לפרחים בחתונה, מא' ועד ת'.



תמונת משתמש
מאת
תמונת משתמש
0 תווים (10 תווים לפחות)
הצג את פרטי האישיים
הצג תגובות נוספות
עוד מאמרים שיענינו אותך

להמשך גלישה באתר
up