כתוב חוות דעת
אייקון חיפוש
home page

התחבר לרמקול

"

התחתנו בחתונת שישי צהריים בסוף ...

"
חוות דעת 1 מתוך 43 על גני הצבי
Sivan   כתב/ה חוות דעת לפני שבוע
verify
20 מתוך 100 1
התחתנו בחתונת שישי צהריים בסוף אוקטובר 2019. במועד סגירת החוזה שאלנו לגבי האם צריך הצללה ונאמר לנו "לשיקולכם" על ידי אחד מבעלי האולם. החלטנו להמתין לראות מה יהיה מזג האוויר. הטעימות היו לא מוצלחות מכמה סיבות: 1. עמוס והמוני - הביאו כ 30 זוגות ומשפחותיהם (אולי היה יותר). בקושי הצלחנו לשמוע את עצמנו. 2. האולם אפשר לספקים רבים להגיע ולעבור בין השולחנות להציע את השירותים שלהם. לנו אישית מאוד הפריע שכל דקה מישהו בא להפריע באמצע הביס להציע בלונים/קיאק פירות/קונפטי. נראה יותר מתאים שיעמדו בצד, ומי שמתעניין ייגש. 3. האוכל היה לא מוצלח - בשר הגיע לא מבושל עד הסוף, סלטים בתיבול לא מאוזן. התאכזבנו. 4. רדפו אחרינו עבור צ'ק הביטחון כאילו אנחנו הולכים לברוח להם... תחושה לא נעימה. אחרי הטעימות אף אחד לא יצר איתנו קשר לגבי התיקונים והליקויים שביקשנו. הגענו לחודש לפני החתונה, ואחרי שיחות טלפון שהרמנו ורדפנו אחרי האולם, יצר איתנו קשר מנהל הגן וקבענו פגישה. בפגישה הסתבר שהיה בלבול ושהוא חשב שמנהל אירוע אחר יהיה איתנו. עלה נושא ההצללה והסברנו שאנחנו לא יודעים עדיין איך וכמה נצליל, ושאנחנו מחכים לראות מה מזג האוויר טיפה יותר קרוב לאירוע. מפה והלאה הכל הידרדר. מנהל האירוע התעקש שאין דבר כזה אירוע בחוץ בלי הצללה, הסברנו שנאמר לנו שהעניין לשיקולנו + לא חתמנו על כך בחוזה. הסברנו שאנחנו נעשה הצללה בוודאות, על האזור של האורחים והרחבה, ושאנחנו מתלבטים לגבי השאר. רק במועד זה, חודש לפני האירוע, גילינו שההצללה נעשית רק דרך ספק אחד (אחרת מערימים שלל קשיים לספקים אחרים כולל צורך במהנדס, אישורים הזויים ועוד) + שהמחיר הוא 11,000 ש"ח! להגיד שהיינו בהלם לא יתקרב לתיאור ההרגשה. שבוע לאחר מכן בשיחה נוספת עם מנהל האירוע, הסברנו שאנחנו לא מעוניינים לעשות הצללה בכל הגן, אלא רק בחלק של האורחים שלנו ולא באזור הבופה (עקב העובדה שזה רק שעות הבוקר + מזג אוויר נעים (24 מעלות + ההצללה לא יכולה לכסות את רוב האזור שם בכל מקרה, אז מיותר). מנהל האירוע שוב התהפך והודיע בהחלטיות ש"איתכם אני לא עובד", ושאנחנו מתעללים בעובדים שלו. היינו בהלם. ניסינו לדבר עם הבעלים שאמר לנו שההצללה היא לשיקולנו - כמובן שגם הוא התהפך וטען ש "העובדים שלי לא תאילנדים". ניסינו להסביר שלדעתנו מדובר באחריות שלהם על תנאי ההעסקה שלהם ולא אחריות שלנו אבל נתקלו בקיר ובאטימות. בשלב הזה היינו מיואשים וביקשנו לבטל את האירוע. האולם לא הסכים לבטל ללא קנס של כמעו 30,000 ש"ח. חוויה מזעזעת וחוסר אונים שלא מאחלת לשונאיי. פשוט לא ידענו מה לעשות - מנהל אירוע שלא מואיל בטובו לתקשר איתנו, בעלים שמתהפך עלינו וחוזר בהתחייבויותיו, טעימות נוראיות - ואי אפשר לבטל. כמה ימים לפני גם הודיעו לנו שאין עמדת דיג'יי, שזה גם בתוספת תשלום. פשוט ביזיון. לקחנו מנהל אירוע חיצוני על חשבוננו, ועברנו את האירוע. תודות לחברים ולמשפחה היה לנו יום נהדר. הביקורות ותקלות הגיעו אחרי: - אוכל יצא חריף ( צ'יפס לדוגמא טוגן באותו שמן אחרי שטוגן בו פלפלים חריפים). בשר יצא לא עשוי ובנראות לא טובה - חלק מהמנות יצאו קרות - חלק מהמנות בכלל לא הגיעו - מלצרים שלא ידעו לתת מענה - 4 סלטי סוגי סלט על השולחן במקום ה 16 שסגרנו - אורחים היו צריכים להתחנן לשתייה - ברמנים אנטיפתים "אין בירה" במקום להסביר שהבירה בעמדה נפרדת - הדיילת לחלוקת המתנות שהבאנו לא חילקה אותם אלא נתנה לכל אחד לקחת כמה שהוא רוצה על אף שביקשנו אחד לכל אחד. - לא חידשו מעטפות בכניסה, אורחים נאלצו להעביר לנו כסף ומתנות אחרי האירוע בשל כך (!) - לא ניקו את השירותים אצלנו בביתן החתן כלה, לא היה נייר טואלט. - קינוחים יצאו דוגמיות, 9 קינוחים קטנים לשולחנות גדולים של 12/14 אנשים. כשהאורחים ביקשו תוספת הם נענו ב"הטבחים הלכו הביתה". - רצו לסגור לנו את האירוע ב 15:30 על אף ההסכם שחתמנו שהאירוע יסתיים ב 16:00 - הרימו כיסאות על אורחים בשולחן, רק היה חסר שיסלקו אותם.
מחיר: 193 ₪
הערות למחיר: לא כולל בר, הגברה, הצללה שעלתה הון תועפות
תאריך קבלת השירות: 2019/10/25
חוות הדעת המוצגת להלן הינה אישית ומבוססת על הניסיון והחוויה האישית של המשתמש שכתב אותה

להמשך גלישה באתר
up